• Beste users van Quizlet,
    de laatste tijd zien we steeds meer topics verschijnen over het gewicht. Vaak zijn de makers van die topic users met een goed of zelfs te laag gewicht. Dit kan dan de users die goed op gewicht zitten, erg onzeker maken.
    Om te voorkomen dat users door Quizlet een eetprobleem krijgen, weren wij al een aantal jaren Pro Ana zo veel mogelijk van deze site. Daar hebben we toen ook een topic over gemaakt. Nu willen we ook om die reden de gewichts-topics verbieden.
    We hebben toen der tijd ook een BMI-topic geopend, maar we zullen een nieuwe maken. Zo kan je zelf je BMI testen en kijken of jouw gewicht goed bij je lengte past. Zo hoef je ook geen raad meer te vragen via een topic.
    BMI topic

    Genius schreef:
    Thank god (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aan de ene kant ben ik het eens met dit verbod, aan de andere kant ook niet...zoals eerder gezegd is q is plek waar je alles kwijt kunt...mensen worden niet zomaar onzeker omdat iemand anders zich te dik voelt...ik heb ook overgewicht en trek mij er niks van aan...natuurlijk zijn er mensen die het zich wel aantrekken en daarom is het miss wel goed...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LetMeBe schreef:
    Goeie actie!


    You just made my day;D

    Waar gaat het heen met quizlet. Schijnbaar snapt NIEMAND hier wat een eetstoornis met je doet. Het kan mij niet veel schelen of ik nu een gezond gewicht heb, of ondergewicht, ik vind mezelf ALTIJD te dik. Ik zie geen verschil wanneer ik zeventig kilo weeg en veertig kilo weeg, want ik ben dik in mijn hoofd.
    Zo'n achterlijk BMI ding gaat me echt niet van mijn eetprobleem afhelpen, dat kan alleen maar met de steun van andere mensen. Die steun is mij zojuist afgepakt, dank je wel.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Waar gaat het heen met quizlet. Schijnbaar snapt NIEMAND hier wat een eetstoornis met je doet. Het kan mij niet veel schelen of ik nu een gezond gewicht heb, of ondergewicht, ik vind mezelf ALTIJD te dik. Ik zie geen verschil wanneer ik zeventig kilo weeg en veertig kilo weeg, want ik ben dik in mijn hoofd.
    Zo'n achterlijk BMI ding gaat me echt niet van mijn eetprobleem afhelpen, dat kan alleen maar met de steun van andere mensen. Die steun is mij zojuist afgepakt, dank je wel.


    Wat kun jij ontiegelijk overdrijven zeg!
    Denk niet aan jezelf! Er zijn ook andere plekken waar je steun kunt halen. Moet gelijk heel Quizlet er vanaf weten? Je hebt hier toch vrienden? Die zijn vast bereidt naar je te luisteren. Kom op zeg. Alsof wij met zijn allen wél je eetstoornis weg kunnen toveren.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Wat kun jij ontiegelijk overdrijven zeg!
    Denk niet aan jezelf! Er zijn ook andere plekken waar je steun kunt halen. Moet gelijk heel Quizlet er vanaf weten? Je hebt hier toch vrienden? Die zijn vast bereidt naar je te luisteren. Kom op zeg. Alsof wij met zijn allen wél je eetstoornis weg kunnen toveren.

    Nee dat kunnen jullie zeker niet, maar op internet praat ik drie keer zo makkelijk als in het echt. De mensen op quizlet steunden me en haalde me stukje voor stukje uit de put.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Nee dat kunnen jullie zeker niet, maar op internet praat ik drie keer zo makkelijk als in het echt. De mensen op quizlet steunden me en haalde me stukje voor stukje uit de put.


    Ik blijf bij mijn punt.
    Er zijn nog steeds mensen die naar je zullen willen luisteren, zélfs ik. Maar je mag het gewoon niet meer openbaar in een topic zetten. Dat is toch niet zo erg?:'D


    everything, in time

    Beleza schreef:
    Waar gaat het heen met quizlet. Schijnbaar snapt NIEMAND hier wat een eetstoornis met je doet. Het kan mij niet veel schelen of ik nu een gezond gewicht heb, of ondergewicht, ik vind mezelf ALTIJD te dik. Ik zie geen verschil wanneer ik zeventig kilo weeg en veertig kilo weeg, want ik ben dik in mijn hoofd.
    Zo'n achterlijk BMI ding gaat me echt niet van mijn eetprobleem afhelpen, dat kan alleen maar met de steun van andere mensen. Die steun is mij zojuist afgepakt, dank je wel.

    Ja, en wat wil je dan dat men hier doet? --' Ik snap jou echt niet. Je hebt toch een vriend?! Die vind jou toch mooi zoals je bent neem ik aan?


    ars moriendi

    Beleza schreef:
    Waar gaat het heen met quizlet. Schijnbaar snapt NIEMAND hier wat een eetstoornis met je doet. Het kan mij niet veel schelen of ik nu een gezond gewicht heb, of ondergewicht, ik vind mezelf ALTIJD te dik. Ik zie geen verschil wanneer ik zeventig kilo weeg en veertig kilo weeg, want ik ben dik in mijn hoofd.
    Zo'n achterlijk BMI ding gaat me echt niet van mijn eetprobleem afhelpen, dat kan alleen maar met de steun van andere mensen. Die steun is mij zojuist afgepakt, dank je wel.

    Wij kunnen jou niet helpen, hoe graag we ook zouden willen, dus velen op dit forum kunnen niks met een bericht over een eetsnoornis. Ik kom bij anorexia niet verder dan: 'Douw een hamburger door je keel.' Ik kan geen goed advies geven of de juiste steun, omdat ik er totaal niet mee kan identificeren en dat geldt ook voor anderen, waardoor jij je waarschijnlijk onbegrepen voelt.
    Ik heb een site gezien op het nieuws waar mensen dat wél kunnen en waar je wellicht beter je verhaal kwijt kan dan hier: http://www.proud2bme.nl/ Deze mensen hebben meer ervaring op dat gebied dan wij, omdat zij het ook hebben meegemaakt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beleza schreef:
    Waar gaat het heen met quizlet. Schijnbaar snapt NIEMAND hier wat een eetstoornis met je doet. Het kan mij niet veel schelen of ik nu een gezond gewicht heb, of ondergewicht, ik vind mezelf ALTIJD te dik. Ik zie geen verschil wanneer ik zeventig kilo weeg en veertig kilo weeg, want ik ben dik in mijn hoofd.
    Zo'n achterlijk BMI ding gaat me echt niet van mijn eetprobleem afhelpen, dat kan alleen maar met de steun van andere mensen. Die steun is mij zojuist afgepakt, dank je wel.


    En daar vind ik dat je een punt hebt. Tot voor jouw topic was ik het eens met deze regel, maar voor mensen zoals jij, waarbij het probleem veel dieper zit is dit natuurlijk geen vooruitgang. Integendeel, want ik weet hoeveel makkelijker het is om hier over problemen te praten dan in het echt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DIRK schreef:
    (...)
    Ja, en wat wil je dan dat men hier doet? --' Ik snap jou echt niet. Je hebt toch een vriend?! Die vind jou toch mooi zoals je bent neem ik aan?


    Soms hebben mensen toch dat tikkeltje meer nodig, en stel dat dat tikkeltje hier is?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zie het nut er niet van in, maar goed.


    effort never betrays you

    C18 schreef:
    (...)
    Wij kunnen jou niet helpen, hoe graag we ook zouden willen, dus velen op dit forum kunnen niks met een bericht over een eetsnoornis. Ik kom bij anorexia niet verder dan: 'Douw een hamburger door je keel.' Ik kan geen goed advies geven of de juiste steun, omdat ik er totaal niet mee kan identificeren en dat geldt ook voor anderen, waardoor jij je waarschijnlijk onbegrepen voelt.
    Ik heb een site gezien op het nieuws waar mensen dat wél kunnen en waar je wellicht beter je verhaal kwijt kan dan hier: http://www.proud2bme.nl/ Deze mensen hebben meer ervaring op dat gebied dan wij, omdat zij het ook hebben meegemaakt :]


    Sorry hoor, maar proud2bme is zo vreselijk onrealistisch in álles wat ze doen, ze maken van het hele 'Pro Ana' ook een grapje, door te zeggen dat zei aan 'Pro Anna' doen, oh my god, die site + maker irriteert me :'D

    Anyway, sommige van de 'Ben ik te zwaar?' topics sloegen inderdaad nergens op, want je kunt het gemakkelijk op het internet opzoeken en dan weet je het, dan hoeft heel Quizlet je ook niet te overtuigen dat je wél dun bent, soms zelfs te dun, als wat ik in sommige topics gelezen heb.
    Ik vind het wel goed (:

    goede actie!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    DIRK schreef:
    (...)
    Ja, en wat wil je dan dat men hier doet? --' Ik snap jou echt niet. Je hebt toch een vriend?! Die vind jou toch mooi zoals je bent neem ik aan?

    Je snapt het niet, mijn probleem is psychisch en niet op te lossen met iemand die me mooi vind.


    Ik ben gemeen xoxo