• Beste users van Quizlet,
    de laatste tijd zien we steeds meer topics verschijnen over het gewicht. Vaak zijn de makers van die topic users met een goed of zelfs te laag gewicht. Dit kan dan de users die goed op gewicht zitten, erg onzeker maken.
    Om te voorkomen dat users door Quizlet een eetprobleem krijgen, weren wij al een aantal jaren Pro Ana zo veel mogelijk van deze site. Daar hebben we toen ook een topic over gemaakt. Nu willen we ook om die reden de gewichts-topics verbieden.
    We hebben toen der tijd ook een BMI-topic geopend, maar we zullen een nieuwe maken. Zo kan je zelf je BMI testen en kijken of jouw gewicht goed bij je lengte past. Zo hoef je ook geen raad meer te vragen via een topic.
    BMI topic

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ga naar een psycholoog? --' Schijnbaar begrijpt niemand jou hier, dus ik snap niet waarom je er maar over door blijft gaan.

    Er zijn echt wel mensen hier die mij begrijpen, alleen lang niet allemaal. Ik ben al bij een psycholoog geweest, maar het helpt niet. Ik krijg echt geenb beter zelfbeeld door elke week met een vreemde te praten over mijn problemen. De positieve worden totaal genegeerd in die gesprekken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ga naar een psycholoog? --' Schijnbaar begrijpt niemand jou hier, dus ik snap niet waarom je er maar over door blijft gaan.


    Weet je, als het was dat niemand hier haar begreep zou ze er allang geen topics meer over aanmaken. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die van mij is goed (:


    26 - 02 - '16

    Delirious schreef:
    [face=arial]Dankjewel, eindelijk! :3
    [/face]


    Love isn't blind, It's retarded.

    & topics over bv pesten door overgewicht ofzo? kvraag maar hoor. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Btw. Meestal geld BMI voor mensen boven de achttien. Soo, het is dus eigenlijk niet relevant voor quizlet, maar aangezien de site rekening houd met leeftijd, heeft dokter Manon het goed gekeurd. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dank je!!!


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    DonaldDuck schreef:
    Quizlet - Anorexia: 1 - 0 *O*


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Oh shit, mijn favoriete onderwerp.


    Gradually, then suddenly..

    Dankjewel!!!! Echt!

    Cool. Nou nog dat anorexia verhaal erafgooien :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Cool. Nou nog dat anorexia verhaal erafgooien :Y)

    Dat gaat denk ik nooit gebeuren ;O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mile schreef:
    Dankjewel!!!! Echt!


    26 - 02 - '16

    DonaldDuck schreef:
    (...)

    dat is iets anders vind ik, dat is niet stimuleren

    Het is niet echt een pro-ana verhaal, maar een verhaal over pro-ana. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat verwarring oproept, maar het is echt gewoon een goed verhaal.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Y)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.