• Beste users van Quizlet,
    de laatste tijd zien we steeds meer topics verschijnen over het gewicht. Vaak zijn de makers van die topic users met een goed of zelfs te laag gewicht. Dit kan dan de users die goed op gewicht zitten, erg onzeker maken.
    Om te voorkomen dat users door Quizlet een eetprobleem krijgen, weren wij al een aantal jaren Pro Ana zo veel mogelijk van deze site. Daar hebben we toen ook een topic over gemaakt. Nu willen we ook om die reden de gewichts-topics verbieden.
    We hebben toen der tijd ook een BMI-topic geopend, maar we zullen een nieuwe maken. Zo kan je zelf je BMI testen en kijken of jouw gewicht goed bij je lengte past. Zo hoef je ook geen raad meer te vragen via een topic.
    BMI topic

    amen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoltan schreef:
    Als je toch doet wat dan?

    Dan komt er een slotje op je topic. Pas als je het vaker doet krijg je een waarschuwing. ^^


    Let the Night embrace you

    Roodstrikje schreef:
    Trouwens, 1 vraagje: Waarom staat er dan wel een pro ana verhaal in de top 5?

    De schrijver daarvan heeft aangegeven pro ana niet te willen verheerlijken, maar mensen door haar verhaal op de gevaren willen wijzen en dat mag :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    De schrijver daarvan heeft aangegeven pro ana niet te willen verheerlijken, maar mensen door haar verhaal op de gevaren willen wijzen en dat mag :]

    Oh, aha.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Crusoe schreef:
    Eindelijk _O_


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eindelijjk, ik was al die gewichttopics beu ><


    Let us die young or let us live forever.

    Kan je ondertussen ook die maandstonden topic verbieden, want ik kon daar slecht van. alsof ik ben geïnteresseerd in wnr iemand zijn period heeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja sorry maar dan vind ik dat anorexia verhalen ook niet mogen, js. Als je niet over gewicht mag praten over het forum, moeten er al zeker geen stories over zijn.

    Apocalyptica schreef:
    Kan je ondertussen ook die maandstonden topic verbieden, want ik kon daar slecht van. alsof ik ben geïnteresseerd in wnr iemand zijn period heeft.

    Of als die doorlekt. Waar zijn we mee bezig.

    _O_


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cellophane schreef:
    (...)
    Of als die doorlekt. Waar zijn we mee bezig.
    Echt hea. Jouw comment was anders ook wel A+.
    Helemaal gelijk heb je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goedzo! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Apocalyptica schreef:
    (...)Echt hea. Jouw comment was anders ook wel A+.
    Helemaal gelijk heb je.

    Natuurlijk heb ik helemaal gelijk.

    Yeaah, ik ben gezond. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LetMeBe schreef:
    Goeie actie!


    Firm believer of all that is magic