• Beste users van Quizlet,
    de laatste tijd zien we steeds meer topics verschijnen over het gewicht. Vaak zijn de makers van die topic users met een goed of zelfs te laag gewicht. Dit kan dan de users die goed op gewicht zitten, erg onzeker maken.
    Om te voorkomen dat users door Quizlet een eetprobleem krijgen, weren wij al een aantal jaren Pro Ana zo veel mogelijk van deze site. Daar hebben we toen ook een topic over gemaakt. Nu willen we ook om die reden de gewichts-topics verbieden.
    We hebben toen der tijd ook een BMI-topic geopend, maar we zullen een nieuwe maken. Zo kan je zelf je BMI testen en kijken of jouw gewicht goed bij je lengte past. Zo hoef je ook geen raad meer te vragen via een topic.
    BMI topic

    hehe is dat gezeur ook eindelijk voorbij _O_

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:06 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Apocalyptica schreef:
    Kan je ondertussen ook die maandstonden topic verbieden, want ik kon daar slecht van. alsof ik ben geïnteresseerd in wnr iemand zijn period heeft.

    Dit en het onderwerp van dit topic.
    Ik ben helemaal voor!

    505 schreef:
    (...)
    Dit en het onderwerp van dit topic.
    Ik ben helemaal voor!
    Tis erg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Woehoe. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Goede actie van Pearl :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben die topics ook wel een beutje beu, maar is dit niet wat overdreven?
    Like hoort Q niet de plek te zijn waar je alles kwijtkunt etc? Topics tot aanzetten van pro-ana/anorexia oke, maar er zijn ook topics van mensen die gewoon echt gewoon om hulp vragen.
    I don't know if I should like it or hate it...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Delirious schreef:
    Dankjewel, eindelijk! :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Delirious schreef:
    Dankjewel, eindelijk! :3


    All you're patronus are here.

    Junns schreef:
    Ik ben die topics ook wel een beutje beu, maar is dit niet wat overdreven?
    Like hoort Q niet de plek te zijn waar je alles kwijtkunt etc? Topics tot aanzetten van pro-ana/anorexia oke, maar er zijn ook topics van mensen die gewoon echt gewoon om hulp vragen.
    I don't know if I should like it or hate it...

    Maar met een link naar BMI berekenen kom je toch op het zelfde uit? Of de users je vraag nou beantwoorden, of dat de BMI berekenaar dat doet.

    Junns schreef:
    Ik ben die topics ook wel een beutje beu, maar is dit niet wat overdreven?
    Like hoort Q niet de plek te zijn waar je alles kwijtkunt etc? Topics tot aanzetten van pro-ana/anorexia oke, maar er zijn ook topics van mensen die gewoon echt gewoon om hulp vragen.
    I don't know if I should like it or hate it...
    Je kunt het nog steeds kwijt, alleen dan niet meer in allerlei losse topics, er is nu één centraal topic voor, alle andere topics worden gesloten :)


    Life is hard and then we die

    Oke..
    Laten we dan ook ineens maar alle maandstonden-topics (want die komen ook zo vaak voor), alle 'wat vind je van mijn nieuw kapsel' topics en 'zet hier je foto neer zodat ik veel complimentjes krijg' topics ook verbieden, want die hebben juist hetzelfde resultaat.
    Het is niet omdat je vindt dat je te dik bent en dat je wil vermageren direct anorexia hebt en andere mensen onzeker maakt...


    Get outta my head!

    *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reloaded schreef:
    Oke..
    Laten we dan ook ineens maar alle maandstonden-topics (want die komen ook zo vaak voor), alle 'wat vind je van mijn nieuw kapsel' topics en 'zet hier je foto neer zodat ik veel complimentjes krijg' topics ook verbieden, want die hebben juist hetzelfde resultaat.
    Het is niet omdat je vindt dat je te dik bent en dat je wil vermageren direct anorexia hebt en andere mensen onzeker maakt...
    die maandstonden topic mogen van mij echt weg. Degoutant gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goed idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Delirious schreef:
    Dankjewel, eindelijk! :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain