• Beste users van Quizlet,
    de laatste tijd zien we steeds meer topics verschijnen over het gewicht. Vaak zijn de makers van die topic users met een goed of zelfs te laag gewicht. Dit kan dan de users die goed op gewicht zitten, erg onzeker maken.
    Om te voorkomen dat users door Quizlet een eetprobleem krijgen, weren wij al een aantal jaren Pro Ana zo veel mogelijk van deze site. Daar hebben we toen ook een topic over gemaakt. Nu willen we ook om die reden de gewichts-topics verbieden.
    We hebben toen der tijd ook een BMI-topic geopend, maar we zullen een nieuwe maken. Zo kan je zelf je BMI testen en kijken of jouw gewicht goed bij je lengte past. Zo hoef je ook geen raad meer te vragen via een topic.
    BMI topic

    Hondenkoekje schreef:
    Quizlet - Anorexia: 1 - 0 *O*


    W0OT WO0T (hoera)

    Dan kan je net zo goed het BMI topic verwijderen. We weten allemaal dat die berekenaar geen rekening met onze spiermassa enz. houdt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Beleza schreef:
    (...)
    Je snapt het niet, mijn probleem is psychisch en niet op te lossen met iemand die me mooi vind.


    En welke psychische steun zouden wij (de mensen op Quizlet) jou dan kunnen geven?
    (puur een interesse vraag, niet aanvallend bedoelt)


    Am I gay? I am ecstatic!

    Ik dacht dat je hier altijd je verhaal kwijt kon,als dat zo doorgaat kan dat niet meer. Ik snap dat die pro-ana topics gesloten zit,maar als iemand om hulp vraagt bij afvallen of omdat ze een slecht zelfbeeld hebben,dat is niet slecht. Daar is deze hele site voor de meeste voor.
    En je BMI lost niet je probleem op of geeft je antwoorden,omdat die toch niet helemaal klopt.
    Mensen met echte problemen komen hier om er over te praten,omdat anoniem praten nu eenmaal makkelijker is dan niet anoniem praten. Door deze regels pakken jullie iemands dit af,het kan best zijn dat dit iemands laatste stro halm is. Ik snap niet dat je dat verbied.

    Ik vind het een slechte zet,een hele slechte zet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik dacht dat je hier altijd je verhaal kwijt kon,als dat zo doorgaat kan dat niet meer. Ik snap dat die pro-ana topics gesloten zit,maar als iemand om hulp vraagt bij afvallen of omdat ze een slecht zelfbeeld hebben,dat is niet slecht. Daar is deze hele site voor de meeste voor.
    En je BMI lost niet je probleem op of geeft je antwoorden,omdat die toch niet helemaal klopt.
    Mensen met echte problemen komen hier om er over te praten,omdat anoniem praten nu eenmaal makkelijker is dan niet anoniem praten. Door deze regels pakken jullie iemands dit af,het kan best zijn dat dit iemands laatste stro halm is. Ik snap niet dat je dat verbied.

    Ik vind het een slechte zet,een hele slechte zet.


    Bedenk je wel even dat Quizlet bedoeld was als Quizzensite?


    everything, in time

    StJimmy schreef:
    Ik dacht dat je hier altijd je verhaal kwijt kon,als dat zo doorgaat kan dat niet meer. Ik snap dat die pro-ana topics gesloten zit,maar als iemand om hulp vraagt bij afvallen of omdat ze een slecht zelfbeeld hebben,dat is niet slecht. Daar is deze hele site voor de meeste voor.
    En je BMI lost niet je probleem op of geeft je antwoorden,omdat die toch niet helemaal klopt.
    Mensen met echte problemen komen hier om er over te praten,omdat anoniem praten nu eenmaal makkelijker is dan niet anoniem praten. Door deze regels pakken jullie iemands dit af,het kan best zijn dat dit iemands laatste stro halm is. Ik snap niet dat je dat verbied.

    Ik vind het een slechte zet,een hele slechte zet.
    Nee, dat doen we niet. Er zijn alleen zoveel topics over dat we hebben besloten dat we alles in één topic doen. Van mij mag je best onzeker zijn over je gewicht, maar ik hoef daar niet tien topics per dag over te zien. Gewoon één centraal topic. Dat is toch geen ramp?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, dat doen we niet. Er zijn alleen zoveel topics over dat we hebben besloten dat we alles in één topic doen. Van mij mag je best onzeker zijn over je gewicht, maar ik hoef daar niet tien topics per dag over te zien. Gewoon één centraal topic. Dat is toch geen ramp?

    Een centraal topic(dat ook nog over BMI gaat en niet over de gevolgen en het uiterlijk en zo) werkt niet omdat daar bijna nooit reacties op jouw reactie komen.
    Ik blijf er bij dat je zo niet echt de mogelijkheid krijg om over dit probleem echt goed te praten en echt goed advies te krijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weetje, ik vind dat Q weer zijn oorspronkelijke doel moet krijgen. Voor veel mensen is schrijven bijzaak aan het worden, zitten ze op Q om te praten met andere, dat is toch eigenlijk ook niet de bedoeling?
    anyway, goede zet

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 14:32 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    StJimmy schreef:
    (...)
    Een centraal topic(dat ook nog over BMI gaat en niet over de gevolgen en het uiterlijk en zo) werkt niet omdat daar bijna nooit reacties op jouw reactie komen.
    Ik blijf er bij dat je zo niet echt de mogelijkheid krijg om over dit probleem echt goed te praten en echt goed advies te krijgen.
    Je kunt geen echt goed advies krijgen op quizlet. Het zijn hier voornamelijk meisjes van dezelfde leeftijd die allemaal hetzelfde probleem hebben. Als je écht een probleem hebt, dan komt dat wel tot uiting in het echte leven en dan moet je écht hulp gaan zoeken. Dan heb je niks aan een site. Bovendien, echt goed praten? De laatste tijd zag ik op deze topics niets anders dan negatieve reacties. Reacties die mensen alleen maar nog onzekerder gaan maken.
    Met een centraal topic doe je eigenlijk een soort filtering. Alleen mensen die het echt interessant vinden zullen er op klikken en met dat soort mensen kun je dan ook écht góed práten.


    Life is hard and then we die

    Ik snap dat jullie geen topics meer willen met berichten waarin staan dat iemand zichzelf te dik vind en dat ze graag willen afvallen. Wat ik dan niet snap, is dat mensen die misschien een eetprobleem of zelfs een eetstoornis hebben hier hun verhaal niet meer kwijt kunnen.
    Sommige mensen (waaronder ik) hebben in het echt heel veel moeite om over hun probleem met eten te praten en via internet gaat dat veel makkelijker. Nu vinden jullie dat ik naar een psygoloog moet gaan, maar jeugdzorg (daar loop ik momenteel bij) vinden dit probleem niet groot genoeg om er aandacht aan te besteden.
    Mijn vriend weet wél van mijn eetprobleem, maar hij heeft geen flauw idee hoe hij het moet oplossen. Hij snapt het niet en hij blijft maar herhalen dat ik wel slank ben. Het probleem is dat ik dat gewoon niet kan geloven.
    Eigenlijk is het enigste waar ik door kan genezen, veel steun. Één van de fijnste dingen aan quizlet vond ik, dat wanneer het minder goed ging met mij, ik hier altijd mijn ding kwijt kon. Als topics over gewicht verboden zijn, kan ik dat niet meer. Al mijn problemen worden veroorzaakt door mijn onzekerheid over mijn gewicht en mijn lichaam en over dat onderwerp mag ik niet meer praten hier.

    Hopelijk snappen jullie nu mijn punt en ik zou het fijn vinden als hier niet duizenden negatieve reacties op komen. Ik zeg alleen mijn mening over dit verbod en ik vind het best als iemand het hier niet mee eens is, maar zeg dat wél op een normale manier. Kan dat niet, hou dan gewoon je mond dicht svp.


    Ik ben gemeen xoxo

    Progeny schreef:
    (...)

    Bedenk je wel even dat Quizlet bedoeld was als Quizzensite?


    Ja, en ondertussen is het toch al heel wat meer...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beleza schreef:
    (...)
    Je snapt het niet, mijn probleem is psychisch en niet op te lossen met iemand die me mooi vind.

    Ga naar een psycholoog? --' Schijnbaar begrijpt niemand jou hier, dus ik snap niet waarom je er maar over door blijft gaan.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:43 ]


    ars moriendi

    Goed zo! Mensen en hun gewicht is altijd al een probleem geweest, maar als je denkt dat je te zwaar bent moet je na de dokter gaan, en het niet op Quizlet zetten!


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je kunt geen echt goed advies krijgen op quizlet. Het zijn hier voornamelijk meisjes van dezelfde leeftijd die allemaal hetzelfde probleem hebben. Als je écht een probleem hebt, dan komt dat wel tot uiting in het echte leven en dan moet je écht hulp gaan zoeken. Dan heb je niks aan een site. Bovendien, echt goed praten? De laatste tijd zag ik op deze topics niets anders dan negatieve reacties. Reacties die mensen alleen maar nog onzekerder gaan maken.
    Met een centraal topic doe je eigenlijk een soort filtering. Alleen mensen die het echt interessant vinden zullen er op klikken en met dat soort mensen kun je dan ook écht góed práten.


    Dat is niet waar. Er zijn genoeg mensen -waaronder ik- die graag mensen helpen, maar in een centraal topic is dat veel moeilijker. Dat ziet er nu meestal niet echt uit alsof je het 30x wilt aanklikken. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eindelijk, vind die topics zo vervelend.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.