• Natuurlijk kent iedereen van jullie Ariana Grande van Vitorious of haar covers op Youtube. Ik vond haar echt een schattig meisje, totdat ik haar zonder make-up zag. @ foto.

    Zonder make-up.



    Met make-up.



    Niet gemeen bedoelt tegenover de artiest ofzo, want ze heeft veel talent...

    Als je foto niet kunt zien.


    EDIT: Voor alle mensen die denken dat iedereen er lelijk uit ziet als die gene uit het water komt, ... kijk t.v. Srsly, het is niet zó. En ga ff fatsoenlijk reageren, want ik wil geen directe beledigingen op mij. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    als ik net gezwommen heb zie ik er ook niet mooi uit, ik vind dit nog wel meevallen (:

    Wat maakt het eigenlijk uit hoe celebs eruit zien zonder make-up? Waarom is dat interessant? Het zijn toch ook gewoon mensen? Als er een random iemand die niet bekend was een foto op internet zou zetten zonder make-up, zou het niemand wat interesseren. En als je iemand zonder make-up lelijk vind, tja, dan moet je dat tegen Moeder Natuur zeggen. Mensen zijn tegenwoordig zó gewend aan ondergeplamuurde gezichten.


    There's power in the words you whisper.

    Ik vond haar toch al niks xd


    your eyes are like stars in the night.

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Liever zonder make-up dan al die troep die ze op foto 2 op heeft. Maar dat vind ik persoonlijk. :')

    Ik vind ze eigenlijk nog best mooi zonder make-up. En ik wil wel eens zien hoe de mensen er uitzien als ze gezwommen hebben die haar lelijk noemen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    hoooolie shit! In Victorious vind ik haar zó'n knap meisje, srsly. But oh em gie.


    Smile and live.

    Mooi toch? De mensen die negatieve reacties geven, julie zijn ook niet perfect.


    You're beautiful.

    Kangaroo schreef:
    Mooi toch? De mensen die negatieve reacties geven, julie zijn ook niet perfect.


    THIS^


    There's power in the words you whisper.



    en deze dan :$
    hier komt ze níét net uit het zwembad,
    en op deze foto vind ik haar helemaal niet lelijk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 9:35 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zonder make up is ze gewoon een normaal meisje, zoals wij allemaal. Niks meer, niks minder. En daarbij; haar haar is nog bruin, natuurlijk ziet ze er gelijk anders uit. En ik vind haar persoonlijk veel mooier zonder die brol op haar gezicht en haar haren in een normale kleur.


    Olive

    Ze komt net uit het water.

    Luister ik zie er ook als een monster uit als ik net heb gezwommen en jij waarschijnlijk ook.

    Ze is nog steeds een beauty.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 11:11 ]

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.

    Ik vind haar op de eerste foto ook knap, tweede beetje fake, maar ze is echt niet lelijk op die eerste.

    Dudes, grote sterren zijn ook maar gewone mensen met een plamuurlaag van make-up over zich heen. Get over it!


    Kill them with kindness.