• Natuurlijk kent iedereen van jullie Ariana Grande van Vitorious of haar covers op Youtube. Ik vond haar echt een schattig meisje, totdat ik haar zonder make-up zag. @ foto.

    Zonder make-up.



    Met make-up.



    Niet gemeen bedoelt tegenover de artiest ofzo, want ze heeft veel talent...

    Als je foto niet kunt zien.


    EDIT: Voor alle mensen die denken dat iedereen er lelijk uit ziet als die gene uit het water komt, ... kijk t.v. Srsly, het is niet zó. En ga ff fatsoenlijk reageren, want ik wil geen directe beledigingen op mij. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    xIbrahim schreef:
    Ze is ook maar een mens. Als iedereen geen make-up zou dragen zouden er maar 12 mooie mensen op de wereld zijn!


    sarcasme?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 17:34 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wie ziet er wel charmant uit als ze net gezwommen hebben? Ik niet hoor (cat) En daarnaast trekt ze op die eerste foto ook een beetje een raar gezicht.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Want als ik uit het zwembad kom lijk ik op Jennifer Lopez.

    DemiPeegirl schreef:
    Want als ik uit het zwembad kom lijk ik op Jennifer Lopez.


    hahaaa. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    xIbrahim schreef:
    Ze is ook maar een mens. Als iedereen geen make-up zou dragen zouden er maar 12 mooie mensen op de wereld zijn!


    Daar ben ik het niet mee eens(krul)
    Om te zeggen dat er maar 12 mensen zijn die niet lelijk/gewoon zijn zonder make-up vind ik een beetje overdreven. Er zijn veel mensen die mooi zijn zonder make-up. Make-up word erg overschat. En vaak vind ik mensen met make-up juist lelijker dan zonder make-up ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    waarom nemen mensen altijd de raarste foto's om te vergelijken, valt het niemand op dat ze gewoon een raar gezicht trekt? & trouwens, zo erg is het toch niet? als ze nu een gewoon gezicht zou trekken, was het al heel anders. Ik vind alleen haar haar niet mooi. & ja, op die tweede foto ziet ze er ook nep uit, net een barbie. :3

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 14:40 ]


    Save me from myself.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens(krul)
    Om te zeggen dat er maar 12 mensen zijn die niet lelijk/gewoon zijn zonder make-up vind ik een beetje overdreven. Er zijn veel mensen die mooi zijn zonder make-up. Make-up word erg overschat. En vaak vind ik mensen met make-up juist lelijker dan zonder make-up ;')


    Ja maar, ik bedoel uit mijn opzicht zouden er veel niet mooie mensen zijn


    Firm believer of all that is magic

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    To The Stars Through Adversity

    xIbrahim schreef:
    Ze is ook maar een mens. Als iedereen geen make-up zou dragen zouden er maar 12 mooie mensen op de wereld zijn!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind ze er nog best knap uitzien zonder die make-up

    Ja, zonder make-up ziet ze er anders uit, maar ik vind het nog steeds een mooi meisje hoor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoltan schreef:
    Sorry hoor maar UWLG! Maar iedereen ziet er lelijker uit als degene uit water komt.
    Haha dat wou ik ook zeggen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DemiPeegirl schreef:
    Want als ik uit het zwembad kom lijk ik op Jennifer Lopez.

    :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    Kill them with kindness.

    Als ze nou niet nat was geweest, en gewoon geen make-up ophad, dan was ze nog steeds een mooi meisje. als je net uit het water komt, tja, dan ben je niet altijd even mooi.


    Me so good.