• Natuurlijk kent iedereen van jullie Ariana Grande van Vitorious of haar covers op Youtube. Ik vond haar echt een schattig meisje, totdat ik haar zonder make-up zag. @ foto.

    Zonder make-up.



    Met make-up.



    Niet gemeen bedoelt tegenover de artiest ofzo, want ze heeft veel talent...

    Als je foto niet kunt zien.


    EDIT: Voor alle mensen die denken dat iedereen er lelijk uit ziet als die gene uit het water komt, ... kijk t.v. Srsly, het is niet zó. En ga ff fatsoenlijk reageren, want ik wil geen directe beledigingen op mij. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zo'n groot verschil.. damn. haha

    Get a life. Niemand ziet er schitterend uit als je net uit het water komt en daarbij trekt ze een raar gezicht.


    Take me to wonderland

    DeMyself schreef:
    Get a life. Niemand ziet er schitterend uit als je net uit het water komt en daarbij trekt ze een raar gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Welcome to Hollywood.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee,, jullie zijn mooi zonder make-up?! & als jullie uit t water komen zie je der dan nog steeds zo perfect uit dan? zo'n erge foto vind ik dit niet eens.. er zijn veel ergere..

    Achja, ze heeft gewoon veel make-up op. En dan ziet zonder make-up er ineens veel anders uit.

    Cardigan schreef:
    Achja, ze heeft gewoon veel make-up op. En dan ziet zonder make-up er ineens veel anders uit.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    It's not that bad.


    Life is all about having a good time.

    Inderdaad, get a life. Ik vind het wel mee vallen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Adrian schreef:
    Sorry hoor maar UWLG! Maar iedereen ziet er lelijker uit als degene uit water komt.


    Wat is dat nu weer voor theroie? Jij hebt nooit naar Baywatch gekeken. :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Met make up is ze inderdaad mooier, maar zonder make up had ik haar wel anders verwacht.

    Dirigible schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    count the blessings

    ik vind het nog niet eens zo heel erg, als ik naar die andere sterren kijk zie je niet eens meer dat het diegene is zonder make-up.. en hier heeft ze net gezwommen dan zie je dr ook wel weer anders uit.
    ze is ook gewoon een mens,

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 18:38 ]

    Ginevra schreef:
    Get a life. Niemand ziet er schitterend uit als je net uit het water komt en daarbij trekt ze een raar gezicht.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik pak toch ook niet jullie foto zonder make-up enzoo en dan 1waar je veel make-up op hebt...