• Natuurlijk kent iedereen van jullie Ariana Grande van Vitorious of haar covers op Youtube. Ik vond haar echt een schattig meisje, totdat ik haar zonder make-up zag. @ foto.

    Zonder make-up.



    Met make-up.



    Niet gemeen bedoelt tegenover de artiest ofzo, want ze heeft veel talent...

    Als je foto niet kunt zien.


    EDIT: Voor alle mensen die denken dat iedereen er lelijk uit ziet als die gene uit het water komt, ... kijk t.v. Srsly, het is niet zó. En ga ff fatsoenlijk reageren, want ik wil geen directe beledigingen op mij. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze ziet er niet erg uit zonder make-up,maar met is ze wel een stuk mooier


    your face and my ass could be twins :D

    ze is super knap met make-up maar als ze het niet op heeft is ze nog steeds niet lelijk hoor,,


    Believe.

    401 schreef:
    Het is moeilijk te zeggen, zo te zien heeft ze daar net gezwommen en eigenlijk zit iedereen er volgens mij lelijker uit als ze net gezwommen hebben.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    Op deze draagt de ook geen make-up en ik vind het wel meevallen. We zijn gewoon bij alle celebs gewend dat ze make-up dragen, dus ziet dat er ineens heel anders uit als ze geen make-up dragen. Die foto waarop ze make-up draagt is volgens mij ook iets bewerkt...:$


    There is nothing more badass than being yourself

    Backyard schreef:
    Ja, zonder make-up ziet ze er anders uit, maar ik vind het nog steeds een mooi meisje hoor :')


    We accept the love we think we deserve.

    Waarom trekt ze nouw eer zo'n apensmoel op de 1e foto? Zonde, zonde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 14:34 ]

    ineens vind ik haar enorm eng

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 14:34 ]

    Kangaroo schreef:
    Mooi toch? De mensen die negatieve reacties geven, julie zijn ook niet perfect.


    I´m nothing special.

    achja make- up maakt veeel mensen mooier


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nou ik vind het niet echt erg..


    If you want to be happy, then be.

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.

    Ik vind haar er juist menselijk en nog steeds best mooi uit zien, eigenlijk. In ieder geval miljoenen keren beter dan als ik uit het zwembad kom.


    You move me ......... Kurt

    Wat een prachtig meisje, waarom allemaal zo negatief?(joehoe)


    I´m nothing special.