• Natuurlijk kent iedereen van jullie Ariana Grande van Vitorious of haar covers op Youtube. Ik vond haar echt een schattig meisje, totdat ik haar zonder make-up zag. @ foto.

    Zonder make-up.



    Met make-up.



    Niet gemeen bedoelt tegenover de artiest ofzo, want ze heeft veel talent...

    Als je foto niet kunt zien.


    EDIT: Voor alle mensen die denken dat iedereen er lelijk uit ziet als die gene uit het water komt, ... kijk t.v. Srsly, het is niet zó. En ga ff fatsoenlijk reageren, want ik wil geen directe beledigingen op mij. ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sorry hoor maar UWLG! Maar iedereen ziet er lelijker uit als degene uit water komt.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 17:15 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat is een best een groot verschil,
    maar dat heb je wel eens als je gaat zwemmen, hahaa (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:19 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nu, ik vind dat ze gewoon meer op een normaal meisje lijkt dat ik op school tegen kan komen. Verder is ze toch gewoon hetzelfde...?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    ook waar...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    -huiver-


    Keep it simple.

    Jeetje hoe zie jij eruit als je net uit water komt?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 17:12 ]

    Het is moeilijk te zeggen, zo te zien heeft ze daar net gezwommen en eigenlijk zit iedereen er volgens mij lelijker uit als ze net gezwommen hebben.


    <3

    Cellophane schreef:
    Jeetje hoe zie jij eruit als je net uit water komt?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Reindeer schreef:
    Nou, zo erg vind ik het niet. Ze is gewoon een normaal iemand zonder al die verf op haar gezicht.


    Ze ziet er trouwens erg fake uit op die tweede foto, vind ik persoonlijk.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Cellophane schreef:
    Jeetje hoe zie jij eruit als je net uit water komt?


    ''Niet gemeen bedoelt tegenover de artiest ofzo, want ze heeft veel talent...''


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het niet eens erg ofzo, maar ik snap als nog niet wat iedereen zo geweldig aan haar vind :/


    As travars

    Glastonbury schreef:
    Ik vind het niet eens erg ofzo, maar ik snap als nog niet wat iedereen zo geweldig aan haar vind :/


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ze is ook maar een mens. Als iedereen geen make-up zou dragen zouden er maar 12 mooie mensen op de wereld zijn!


    Firm believer of all that is magic