• Jeweetwel dat als je typt je op de spatiebalk drukt met je duim hé (alleja tenzij je met twee vingers typt).
    Wel, je doet dat altijd met dezelfde duim. (Ik toch in ieder geval) en nu heb ik dit stukje tekst getypt en met mijn andere duim constant op de spatiebalk geduwd en mannekes zeg dat vraagt zoveel concentratie, ik word er gewoon gefrustreerd van ><
    Je moet dat eens proberen :'D

    505 schreef:
    (...)
    Ja, dat doe ik ook wel altijd. Maar handen toch ook. Ik zeg niet dat ik mooie handen heb maar sommigen hebben echt vieze handen en ugh. Ik moet daar naar kijken. :'D
    Misschien moeten we weer ontopic gaan voor dit gesloten wordt!

    Hopelijk vind je mijn handen mooi anders moet ik ze afzetten en kan ik niet meer met mijn duim op de spatiebalk klikken.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Hopelijk vind je mijn handen mooi anders moet ik ze afzetten en kan ik niet meer met mijn duim op de spatiebalk klikken.

    Gelukkig voor jou meen ik me te herinneren dat ze wel oki waren. Ik let er nog wel eens op. (nerd)

    505 schreef:
    (...)
    Gelukkig voor jou meen ik me te herinneren dat ze wel oki waren. Ik let er nog wel eens op. (nerd)

    ik vind dat ik dikke vingers heb haha

    505 schreef:
    (...)
    Ja, dat doe ik ook wel altijd. Maar handen toch ook. Ik zeg niet dat ik mooie handen heb maar sommigen hebben echt vieze handen en ugh. Ik moet daar naar kijken. :'D
    Misschien moeten we weer ontopic gaan voor dit gesloten wordt!
    Haha mss best wel. En idd sommige mensen hebben echt van die schurfthanden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cellophane schreef:
    (...)
    Mss met haar wijsvinger? Zoals oude mensen en mijn leerkracht Informatica :Y)

    Pfff noem je me nu oud? (cat)
    Maar ja, ik doe het inderdaad met mijn wijsvinger. Maar ik typ volgens mij veel sneller dan de gemiddelde mens, tenminste, ik hoor iedereen altijd tegen mij: 'wow jij typt echt heel snel' :') Dus ik heb niet de snelheid van een bejaarde met typen haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    (...)
    Pfff noem je me nu oud? (cat)
    Maar ja, ik doe het inderdaad met mijn wijsvinger. Maar ik typ volgens mij veel sneller dan de gemiddelde mens, tenminste, ik hoor iedereen altijd tegen mij: 'wow jij typt echt heel snel' :') Dus ik heb niet de snelheid van een bejaarde met typen haha :'D

    Mss maar best. Haha mijn leerkracht informatica die typt echt zo sloom jeetje schaamtelijk aangezien hij informatica heeft en dus constant met pc's bezig hoor te zijn. Je zou verwachten dat die dan tenminste deftig kan typen.

    Before schreef:
    *Gaat proberen *
    Haha, ik vind het best makkelijk.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb eigenlijk geen idee met welke duim ik op de spatiebalk druk. Ik heb net even opgelet en ik wissel het een beetje af, maar net welke het makkelijkste gaat (meestal is dat trouwens wel rechts xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.