• Ik weet niet of jullie de serie Heroes kennen,
    maar ik keek het eerst altijd op rtl 5, tot dat het niet meer op tv kwam.
    Nu kijk ik het weer vanaf seizoen1 en zit ik eraan te denken om er een verhaal over te schrijven.

    Voor de mensen die het kennen:
    Gabriel Gray "Sylar"
    of over:
    Peter Petrelli?

    Voor de mensen die het niet kennen:
    Heroes (Engels voor helden) is een Amerikaanse sciencefiction-dramaserie, bedacht door Tim Kring. Heroes ging in Amerika op 25 september 2006 op NBC in première. De serie vertelt het verhaal van verschillende personen die "dachten dat ze net als iedereen waren... tot ze wakker werden met buitengewone gaven" zoals telepathie, het kunnen tijdreizen en kunnen vliegen. Deze personen komen er snel achter dat ze een rol spelen in het voorkomen van een catastrofe en het redden van de mensheid.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    EINDELIJK

    Ik keek het ook, maar omdat niet veel mensen het keken werd het gestopt ofzo >.<

    Doe maar ovr Sylar ;)


    Call me a bitch and i will show you one.

    Shontelle schreef:
    EINDELIJK

    Ik keek het ook, maar omdat niet veel mensen het keken werd het gestopt ofzo >.<

    Doe maar ovr Sylar ;)


    Ja zoiets las ik ook ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik keek het ook maar ik ben helemaal vergeten welke personen het waren dus...
    Mij maakt het niet zo veel uit ik denk dat het allebei even leuk zal zijn (;


    May the odds be ever in your favor

    Peter Petrelli is sexy <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het soort van idee, inleiding suckt maarja.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus