• Jeweetwel dat als je typt je op de spatiebalk drukt met je duim hé (alleja tenzij je met twee vingers typt).
    Wel, je doet dat altijd met dezelfde duim. (Ik toch in ieder geval) en nu heb ik dit stukje tekst getypt en met mijn andere duim constant op de spatiebalk geduwd en mannekes zeg dat vraagt zoveel concentratie, ik word er gewoon gefrustreerd van ><
    Je moet dat eens proberen :'D

    505 schreef:
    (...)
    Spastjes aan de top, hoppa! :Y)
    Ik ga volgende keer eens op je duimen letten want haha, die van Chiaar zag ik al maar die van je nog niet.
    W.T.F. o_O
    Waar hou jij je mee bezig. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)W.T.F. o_O
    Waar hou jij je mee bezig. x')

    Ja haha, dat komt omdat zij volgens mij eens op mijn duimen ging letten omdat ik omaduimen heb. En dan ging ze iets tonen met haar vingers ofzo, ik weet het al niet meer. Maar ik weet dat ik toen op haar duim heb gelet en heb gekeken hoe die eruit zag. Hahaha erg en omdat jij zegt Nanaduim wil ik nu weten wat dat is, haha sorry hoor. :'D

    Ik vind dat het best makkelijk is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    505 schreef:
    (...)
    Ja haha, dat komt omdat zij volgens mij eens op mijn duimen ging letten omdat ik omaduimen heb. En dan ging ze iets tonen met haar vingers ofzo, ik weet het al niet meer. Maar ik weet dat ik toen op haar duim heb gelet en heb gekeken hoe die eruit zag. Hahaha erg en omdat jij zegt Nanaduim wil ik nu weten wat dat is, haha sorry hoor. :'D

    Omg? freak.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Omg? freak.

    Ik let altijd op handen dat zit nu eenmaal in me. Handen zijn erg belangrijk, geloof me. :') Jij let op mijn duimen, dan let ik op de jouwe.

    505 schreef:
    (...)
    Ja haha, dat komt omdat zij volgens mij eens op mijn duimen ging letten omdat ik omaduimen heb. En dan ging ze iets tonen met haar vingers ofzo, ik weet het al niet meer. Maar ik weet dat ik toen op haar duim heb gelet en heb gekeken hoe die eruit zag. Hahaha erg en omdat jij zegt Nanaduim wil ik nu weten wat dat is, haha sorry hoor. :'D
    Haha ja, die kan echt iets grappigs met dr hand. ik kan mijn pink laten kraken. Wil ik de volgende keer wel demostreren^^
    Een haha okey let maar op mijn duimen, als je maar niet aan mijn voeten kijkt, ben ik al blij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Haha ja, die kan echt iets grappigs met dr hand. ik kan mijn pink laten kraken. Wil ik de volgende keer wel demostreren^^
    Een haha okey let maar op mijn duimen, als je maar niet aan mijn voeten kijkt, ben ik al blij.

    Voeten zijn zo'n lelijke gedrochten hé

    Cellophane schreef:
    (...)
    Voeten zijn zo'n lelijke gedrochten hé
    Tis erg. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha ik tik de spatie altijd in met mijn wijsvingen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Apocalyptica schreef:
    (...)Haha ja, die kan echt iets grappigs met dr hand. ik kan mijn pink laten kraken. Wil ik de volgende keer wel demostreren^^
    Een haha okey let maar op mijn duimen, als je maar niet aan mijn voeten kijkt, ben ik al blij.

    Neen voeten let ik liever niet op. Die zie je niet zoveel als handen. :') En toon het dan maar, ik ben benieuwd. Voel je niet geviseerd ofzo, ik let bij iedereen op de handen. (cat)

    Ik druk met al mijn vingers op de spatie, soms met mijn duim, soms met mijn middelvinger etc.


    Never wait for perfection, just make it.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Voeten zijn zo'n lelijke gedrochten hé

    Ja en soms echt grappig. Tine heeft echt van die hobbitvoeten, altijd grappig. :'D Maar het blijft iets lelijk ook.

    Ik doe de spaties altijd met mijn rechter wijsvinger xD
    Maar met de andere vinger typen is irritant ja x)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    505 schreef:
    (...)
    Neen voeten let ik liever niet op. Die zie je niet zoveel als handen. :') En toon het dan maar, ik ben benieuwd. Voel je niet geviseerd ofzo, ik let bij iedereen op de handen. (cat)
    Ik kijk vaak naar de ogen, maar wel als ik die personen al even ken, anders geneer ik me te veel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ik kijk vaak naar de ogen, maar wel als ik die personen al even ken, anders geneer ik me te veel.

    Ja, dat doe ik ook wel altijd. Maar handen toch ook. Ik zeg niet dat ik mooie handen heb maar sommigen hebben echt vieze handen en ugh. Ik moet daar naar kijken. :'D
    Misschien moeten we weer ontopic gaan voor dit gesloten wordt!