• Oké het is een lang verhaal maar ik probeer het kort uit te leggen.

    Mijn beste vriendin had een tijdje een jongen die ze wel leuk vond en die haar wel leuk vond, hij heet lars. Maar hij had haar wat dingen geflikt die niet echt konden en ze vertrouwde hem dus niet meer maar hij bleef haar leuk vinden en ik heb hem beetje geholpen (ik ken hem ook).
    Hij vertelde mij dat hij best veel problemen thuis had en hij zit nogal veel aan de drank en loopt zijn leven te verzieken. Ik praatte dus best veel met hem, en toen is hij mij dus leuk gaan vinden en ik vind hem absoluut niet leuk.
    Vandaag zijn mijn beste vriendin en ik erachter gekomen dat hij dus met nog een meisje loopt te playen die wij allebei al heel lang kennen. Hij loopt dus met drie meisjes te playen en ik heb dit tegen hem gezegd, want het kan gewoon niet.
    Nu wil ik dus eigenlijk niets met hem te maken hebben, maar een deel van me wil dat wel omdat ik hem neit zijn leven wil laten verzieken aan drank.. Iemand advies wat ik moet doen want ik weet het echt niet meer?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik denk als jij grote invloed op hem heb, hem beetje helpt, en laat merken wat wel en niet goed is (:

    Op het goeie pad brengen zeg maar. Maar dat niet heel erg laten merken. snapje?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nja, ik weet niet. Hem wel helpen, maar wel ervoor zorgen dat je niet op hem valt? Want als hij je echt nodig heeft, ik weet niet :x


    Olive

    Blijven praten. En hem ook blijven vertellen dat dat waar hij nu mee bezig is echt niet kan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Authors schreef:
    Nja, ik weet niet. Hem wel helpen, maar wel ervoor zorgen dat je niet op hem valt? Want als hij je echt nodig heeft, ik weet niet :x


    op hem vallen gaat het niet worden, maar hij heeft gewoon dingen gedaan die hij niet had moeten doen maar toch kan ik hem niet laten gaan omdat ik dan het gevoel heb dat ik hem zijn leven laat verzieken en dat wil ik niet op mijn geweten hebben..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Laten vallen....

    Ja dat klinkt hard maar het is serieus het beste.

    Ik heb het zelfde meegemaakt met een vriendin van me allemaal verslaafd aan coke. Ik probeerde haar te helpen heb haar van de tippelzone afgetrokken alles. met gevaar voor mijn eigen leven. Toen was mijn moeder het zat en heeft gezegt dat ik voor mijn eigen moet gaan. Dat is de beste keuze geweest uiteindelijk.

    raplove schreef:
    Laten vallen....

    Ja dat klinkt hard maar het is serieus het beste.

    Ik heb het zelfde meegemaakt met een vriendin van me allemaal verslaafd aan coke. Ik probeerde haar te helpen heb haar van de tippelzone afgetrokken alles. met gevaar voor mijn eigen leven. Toen was mijn moeder het zat en heeft gezegt dat ik voor mijn eigen moet gaan. Dat is de beste keuze geweest uiteindelijk.


    woow. dan valt mijn verhaal best wel mee...
    maar ik heb ergens een zwak voor hem, ik wil hem niet zijn eigen leven zien te verzieken en dat is gewoon lastig.. misschien is de enigste optie wel laten vallen, maar dat gaat moeilijk worden


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    woow. dan valt mijn verhaal best wel mee...
    maar ik heb ergens een zwak voor hem, ik wil hem niet zijn eigen leven zien te verzieken en dat is gewoon lastig.. misschien is de enigste optie wel laten vallen, maar dat gaat moeilijk worden


    Ik had ook een zwak voor haar. Ze was gwn mijn diamentje. Maar die coke maakte haar kapot.........

    Daarom heb ik haar laten vallen ik ging er zelf aan kapot.

    En dat gaat jou ook gebeuren geloof me...

    (Doeg)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    raplove schreef:
    (...)

    Ik had ook een zwak voor haar. Ze was gwn mijn diamentje. Maar die coke maakte haar kapot.........

    Daarom heb ik haar laten vallen ik ging er zelf aan kapot.

    En dat gaat jou ook gebeuren geloof me...


    zo frustrerend, ik weet gewoon dat je wel gelijk hebt maar het is lastig om iemand kapot te zien gaan..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    zo frustrerend, ik weet gewoon dat je wel gelijk hebt maar het is lastig om iemand kapot te zien gaan..


    Dat is het ook.

    Om haar een cokehoertje te zien worden heeft mij ook kapot gemaakt.

    letterlijk en figuurlijk.

    Ik heb haar gevraagd.

    'kies je voor mij of voor de coke. kies je voor het laatste dan zie ik bij de hemelpoort'.

    En ze heeft haar keuze gemaakt.

    raplove schreef:
    (...)

    Dat is het ook.

    Om haar een cokehoertje te zien worden heeft mij ook kapot gemaakt.

    letterlijk en figuurlijk.

    Ik heb haar gevraagd.

    'kies je voor mij of voor de coke. kies je voor het laatste dan zie ik bij de hemelpoort'.

    En ze heeft haar keuze gemaakt.


    dat is heftig. Maar ik denk dat je soms wel hard tegen jezelf en de ander moet zijn. Ondanks dat het moeilijk is en zou blijven

    Hoe is het nu met haar trouwens?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Fellatio schreef:
    Ik denk als jij grote invloed op hem heb, hem beetje helpt, en laat merken wat wel en niet goed is (:

    Op het goeie pad brengen zeg maar. Maar dat niet heel erg laten merken. snapje?


    Food.

    Stray schreef:
    (...)

    dat is heftig. Maar ik denk dat je soms wel hard tegen jezelf en de ander moet zijn. Ondanks dat het moeilijk is en zou blijven

    Hoe is het nu met haar trouwens?


    Precies.

    Zij is nu niets meer. ze was een prachtige diament. Maar nu is ze een cokehoertje.....

    hard maar waar.

    Ik heb haar zovaak geprobeerd van die zone af te halen soms met geweld maar niets hielp gewoon....

    raplove schreef:
    (...)

    Precies.

    Zij is nu niets meer. ze was een prachtige diament. Maar nu is ze een cokehoertje.....

    hard maar waar.

    Ik heb haar zovaak geprobeerd van die zone af te halen soms met geweld maar niets hielp gewoon....


    Ja, dat is heftig..
    Ik wil hem niet in een drankverslaafde zien veranderen.
    Voor hem mag ik hopen dat er anderen zijn die hem gaan helpen want als ik jou verhaal hoor denk ik dat ik me er beter bij neer kan leggen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Ja, dat is heftig..
    Ik wil hem niet in een drankverslaafde zien veranderen.
    Voor hem mag ik hopen dat er anderen zijn die hem gaan helpen want als ik jou verhaal hoor denk ik dat ik me er beter bij neer kan leggen.


    Dat kan je ook beter doen ja.

    Het gaat moeilijk worden maar je moet vol houden.

    succes meid.

    je kan altijd bij mij komen(K)