• Ik zocht echt heel lang een persoon, waarvan ik de naam niet eens kende. Dus ik vraag op een forum: Wie is deze gast? Ik heb de naam, typ het in op google, en gelijk krijg ik een heel Facebook profiel met echt ALLES erop, zijn huidige relatie, werk, alles! Echt, je kan niet meer anoniem blijven op internet joh. ö maar in dit geval vind ik dat helemaal niet erg, want ik heb lekker gevonden waar ik naar zocht. Alleen spijtig genoeg heeft hij geen foto's, ugh.


    Geïnteresseerd in Vrouwen
    Burgerlijke staat Heeft een relatie met (naam hier : D)
    Geslacht Man

    No fucking way! : ( damn you fucking girl, die stupid bitch. nu ben ik echt hevig teleurgesteld, wat heel kinderachtig is.
    NEE omygod waarom is die vriendin zo ew en zo bah, ik heb teveel informatie opgezocht waardoor ik nu helemaal zo zit van; nouhouu.

    Ik hoop dat het snel uit gaat.
    nee dat is eigenlijk best sneu, want ik maak toch geen kans. x D

    Achja, dan blijft het maar bij kwijlen bij foto's.


    Ik geef op internet nooit veel informatie weg, want echt, met internet kun je alles vinden over die persoon. Niemand weet eigenlijk hoe oud ik ben, of whatever, maarja, wat heb je daar nou aan.

    Zijn jullie heel open op internet of juist voorzichtig? : )

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:05 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik denk dat ik te open ben heb ik wel gemerkt :')


    -

    Ik ben heel open.
    Maar dat is eigenlijk wel vet handig. :'D Maar ik heb ook niets te verbergen voor de rest.


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen facebook of Hyves, mijn achternaam zet ik nooit op internet, dus veel geluk met dingen over mij opzoeken :Y)

    Maar van mij zou het best wel mogen, ik wil graaaaaaag een stalker :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ben best wel open,
    het zou wel iets minder kunnen...


    | Reality is for people that lack imagination |

    Volgens mij ben ik té open.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Genius schreef:
    Ik denk dat ik te open ben heb ik wel gemerkt :')

    Hoe bedoel je, heb ik wel gemertk?

    Assassin, handig? ik vind van niet, straks krijg je allemaal stalkers. x D
    Alwinasaurus, haha ik weet dat je van hamsters houd, dus als ik nou op internet opzoek Alwin hamsters, dan wed ik dat ik wel wat krijg! xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)


    Assassin, handig? ik vind van niet, straks krijg je allemaal stalkers. x D

    Haha, dat is toch gaaf. :'D Maar voor jou is het nu handig. Het is eigenlijk altijd handig als je iemand zoekt, nodig hebt ofzo.


    Your make-up is terrible

    Op facebook laat ik gegevens enkel aan vrienden zien. Niet iedereen hoeft mijn marginale foto's te zien. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, heb ik wel gemertk?

    Assassin, handig? ik vind van niet, straks krijg je allemaal stalkers. x D
    Alwinasaurus, haha ik weet dat je van hamsters houd, dus als ik nou op internet opzoek Alwin hamsters, dan wed ik dat ik wel wat krijg! xD

    Ik ging eens mezelf opzoeken en toen kwam ik allemaal foto's tegen en alles. Dat vond ik nogal eng :"D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ging eens mezelf opzoeken en toen kwam ik allemaal foto's tegen en alles. Dat vond ik nogal eng :"D

    Ja dat is wel eng ja.
    Assassin, oké je hebt wel gelijk, stel dat die jongen zijn gegevens verborgen had was ik nu niet blij geweest. : D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Genius schreef:
    Ik denk dat ik te open ben heb ik wel gemerkt :')

    Ik ben best wel open. De laatste tijd sluit ik me iets meer af wat betreft mijn emoties en gevoelens. Maar qua informatie over mezelf weggeven ben ik best wel makkelijk.


    Let it come and let it be

    Haha, aww! Je hebt hem dus gevonden! Geef mij die facebook! En de jouwe maar ook meteen. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Haha, aww! Je hebt hem dus gevonden! Geef mij die facebook! En de jouwe maar ook meteen. :Y)

    Die van hem? sure, ik stuur je wel via PB.
    Die van mij? no way. D: I'm sorry.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben erg gesloten
    Alleen mijn vrienden kunnen aan mijn gegevens


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.