• Ik weet niet wat het is, ik voel me gewoon kuttig.
    Alsof ik helemaal niks waard ben.
    Ik bedoel, iedereen zegt nu(nu ik zit te zeuren) dat ik geweldig ben enzo,
    maar normaal hoor ik dat niet,
    en ik heb bijv ook geen vriend ofzo,
    en dan denk ik van;
    je kan wel zeggen dat ik geweldig ben, maar waarom vind geen enkele jongen dat dan?
    De jongens in mijn klas vinden me stom, tenminste zo doen ze, ze maken hele tijd kutopmerkingen.

    Blegh, ik vind mezelf gewoon lelijk, en niet leuk, ik heb gewoon geen leuke persoonlijkheid denk ik.

    Sorry dat dit zo'n zeur ding is, maar ik moest het gewoon even ergens kwijt.


    I'm in love with you and all your little things

    Schat ik heb pressies het zelfde. Maar weet je wat, ooit komt er iemand die je waart is. Ik weet dat je daar nu niets aan heb maar het is echt zo.
    Je hebt je vrienden toch. Die zijn veel belangrijker dan zo'n relatie die toch op niets uitdraait of met een jongen is die jouw toch niet zo leuk vind,niet?
    Geloof me,hoe lelijk je ook denkt te zijn dat ben je niet. Ga NU voor de spiegel staan en zeg dat je mooi bent,doe dat elke keer als je je tanden poets. Dan ga je het vanzelf geloven. Want dat is ook zo.
    En al ben je niet zo mooi,boeie!! Er zijn wel belangrijkere dingen dan schoonheid!
    Je hebt ook een leuke persoonlijkheid anders zou je geen goede vrienden heb.
    En ga lekker iets leuks doen of leuke muziek luisteren zodat je je niet zo kut voelt,dat helpt echt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb hetzelfde gehad, maar ooit komt daar het moment dat een jongen je wel ziet staan, ondanks dat als je in de spiegel kijkt je een of ander 'monster' ziet. Ik zou wel meer willen zeggen, maar op het moment voel ik me even ook zo rot ( om andere redenen) dat ik je waarschijnlijk niet op zal kunnen beuren D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Awh, I know how you feel right now! =(


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom steel jij mijn woorden?


    Has no one told you she's not breathing?