• Volgende week heb ik examens en als je klaar bent, moet je meestal nog een halfuur niks zitten doen. Nu, een vriendin van me en mijn leerkracht wilden graag iets van me lezen en nu heb ik het uitgeprint zodat ze iets te doen hebben :')
    Wie van jullie weet dat julie schrijven? Bij mij zo'n beetje bijna iedereen die ik ken.


    Olive

    De hele wereld ;'p
    Nee. Iedereen die ik ken. Familie, vrienden, leerkrachten, drumdocent ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LeaFlammae schreef:
    (...)

    Hoezo niet dan?
    Bij mij weet zo ongeveer iedereen het, maar dat komt omdat ik nogal graag vertel over het boek dat mijn moeder en ik ooit uitgegeven hebben, en omdat ik Quizlet zo awesome vind dat iedereen het moet weten xD


    ik heb nogal een, hoe zeg je dit vriendelijk, stijve familie. Mijn enige oudere neef (ik ben de oudste na hem en de rest is te jong om al te studeren of te werken) is Kok en dat viel hen al tegen dus als ik doodleuk ga vertellen dat ik schrijfster wil worden en geen dokter of advocaat of weetikveelwat zit het er helemaal tegen. :X


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mensen op Q, Familie


    Firm believer of all that is magic

    Matthew schreef:
    Mijn ouders en een paar van mijn vrienden denk ik? Ik heb het er nooit zo vaak over eigenlijk, niet omdat ik me ervoor schaam, maar het komt gewoon niet aan de orde :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Niemand weet dat ik schrijf. Al schrijf ik nog amper ook. (cat)

    De meeste mensen die mij kennen, omdat ik er toch wat mee wil gaan doen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Er zijn heel weinig mensen die weten dat ik schrijf, en nog minder hebben ooit al iets van me gelezen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn klasgenoten, Quizlet en leerkracht Nederlands.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 15:49 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Twee vriendinnen,
    eentje omdat ik met haar altijd fanfictions tijdens de lessen schrijf en de ander omdat ze het vroeg. Mijn ouders zijn er volop tegen, omdat ze vinden dat ik me anders moet uiten dus vertel ik het ze niet:Y)


    Trust me. I'm the doctor

    Een paar vriendinnen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Iedereen die ik ken en zelfs mensne die ik nog nooit heb gesproken ofseu.
    Ze weten ook dat ik een boek aan het schrijven ben en ga uitgeven :Y)
    wel tof, heb ik alvast kopers mocht het worden uitgegeven :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn ouders en iedereen hier (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn moeder, jammer genoeg (cat)