• Ja... ik ben dus gisteren doorgelekt op mijn goede broek. En nu zit er dus een vlek. Ik heb hem gewassen met vansish, het is minder, maar je ziet hem nog steeds zitten. Hebben jullie een idee hoe het eruit gaat?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb geen idee, als ik doorlek -heb ik haast nooit gehad.
    ging het er in één keer uit.


    They fell in love, didn't they?

    Je had hem meteen in koud water moeten leggen, dan gaat bloed er wel uit. Meer vanish?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    als je een bloedvlek ergens in heb, moet je het in een emmer met koud water zetten. En hem daar desnoods 1 of 2 dagen in laten zitten. Bij mij is het er dan vrijwel altijd wel uit. Maar ik hoop dat dat nog werkt, want als je hem in de wasmachine hebt gedaan, dan is dat dus moet warm water geweest. En dat werkt juist averechts.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    als je een bloedvlek ergens in heb, moet je het in een emmer met koud water zetten. En hem daar desnoods 1 of 2 dagen in laten zitten. Bij mij is het er dan vrijwel altijd wel uit. Maar ik hoop dat dat nog werkt, want als je hem in de wasmachine hebt gedaan, dan is dat dus moet warm water geweest. En dat werkt juist averechts.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Eeuuhm, misschien moet je het gewoon een 2de keer wassen? X)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Als eerste, als je ooit weer een bloed vlek hebt, meteen koud water erop doen, en het er af proberen te krijgen. En dan pas in de was machine, want bloed verdwijnt met koud water ofzo. Tenminste bij mij wel, want toen ik nog niet aan de pil was, lekte ik elke dag door. En zat ik in de gootsteen te boenen. met koud water én zeep.
    Maar ik hoop voor je dat de bloedvlek niet blijft zitten (aa)


    Alleen maar tranen van geluk

    bij mij gaan bloedvlekken er altijd gelijk uit (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Created schreef:
    als je een bloedvlek ergens in heb, moet je het in een emmer met koud water zetten. En hem daar desnoods 1 of 2 dagen in laten zitten. Bij mij is het er dan vrijwel altijd wel uit. Maar ik hoop dat dat nog werkt, want als je hem in de wasmachine hebt gedaan, dan is dat dus moet warm water geweest. En dat werkt juist averechts.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou het niet weten. Ik ben nog nooit doorgelekt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dislike schreef:
    ik heb geen idee, als ik doorlek -heb ik haast nooit gehad.
    ging het er in één keer uit.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je moet hem altijd meteen in een emmer met koud water en zout doen. Zo gaan ze er bij mij altijd uit. Misschien kun je dat alsnog proberen?


    Felix

    sorry, geen idee, bij mij gaat het er ook niet altijd uit...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Zout & koud water (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 17:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoorde dat ossengallezeep hielp (ik weet het klinkt vies maar blijkbaar merk je er niets van)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 17:48 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Geen idee, bij mij gaat het er altijd gewoon uit in de was. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'