• Ja. Dat ben ik ja.
    VERDOMME
    Sorry.
    Kijk, ik had dus laatst audities gedaan voor mijn eindpresentatie toneel. Nou, ik zit in groep twee. Maar dit jaar hadden ze besloten dat groep 2 en 3 samen een presentatie zouden doen. Die mensen daar zijn heel aardig en zo, maar ze kunnen allemaal véel beter zingen dan ons. Afgelopen zaterdag hadden we dus audities, en toen kregen we 5 minuten van te voren een script en een rol en dat moest je doen. Nou, ga je gang dan maar. Het ging echt kut, want ik wist die tekst niet, dus sta je te kijken wanneer jij wat moet zeggen, en dan kan je amper echt acteren. Heel fijn dus.
    Moesten we ook nog zingen, dat liedje kende we wel maar was echt moeilijk. Ook was (ben) ik heel erg verkouden en was ik schor en zo dus toen kwam er geen enkele zuivere noot uit, terwijl iedereen zegt dat ik wel een beetje kan zingen.
    Blijkt dus dat ik niet door ben. VERDOMME.
    Ik had het al verwacht vanwege stem, maar nu ik zie wie door zijn zie ik dat het ong. 80% groep 3 is. Dit vind ik toch zó oneerlijk! Daar gaat mijn eindpresentatie: leuk in het ensemble, of een rol met één zin. Yes, ik kijk er nu al naar uit. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah, wat jammer voor je :'(
    Volgende keer misschien beter? =x

    Dan kan ik anderhalf jaar gaan wachten. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    UNCOMMON schreef:
    Ah, wat jammer voor je :'(
    Volgende keer misschien beter? =x


    Protège moi de mes désirs.

    Het beste wat je kan doen, accepteren. Moeilijk, snap ik, maar het is wel het beste.


    Brubl

    Ik ken het. Ik kreeg, als ik doorging, ook altijd van die stomme rolletjes. Maarja, je moet maar zo denken: zo zijn alle grote acteurs/actrices begonnen.


    Life is hard and then we die

    Ocharme...


    Just a simple "I love you" (:

    Mattie, het leven kent ups en downs. Dit is nu een down en volgende keer zal er echt wel een up zijn hoor. Neem het van me aan. Ik geloof echt wel dat je veel talent hebt en volgende keer zal het allemaal beter gaan :]


    Only losers can act the way you do

    welke musical gaan jullie dan doen

    :(


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    TtwilightL schreef:
    welke musical gaan jullie dan doen

    Ronja de Roversdochter.
    Of Dochtersrover?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Er komen nog wel kansen.


    None but ourselves can free our minds.

    dat is zo klote =3

    Ik wou dat ik nu iets kon zeggen, waardoor je minder teleurgesteld bent, maar dat werkt toch niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    Ik wou dat ik nu iets kon zeggen, waardoor je minder teleurgesteld bent, maar dat werkt toch niet.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    undercover schreef:
    Het beste wat je kan doen, accepteren. Moeilijk, snap ik, maar het is wel het beste.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.