• Volgende week heb ik examens en als je klaar bent, moet je meestal nog een halfuur niks zitten doen. Nu, een vriendin van me en mijn leerkracht wilden graag iets van me lezen en nu heb ik het uitgeprint zodat ze iets te doen hebben :')
    Wie van jullie weet dat julie schrijven? Bij mij zo'n beetje bijna iedereen die ik ken.


    Olive

    mijn vrienden en sommige leerkrachten daar stopt het want mijn familie zou er mij allesbehalve in steunen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    M'n vrienden en ouders.
    Maar mijn schrijfstyle suckt dus ik kan er later niks mee doen -.-'

    Mijn ouders en een paar van mijn vrienden denk ik? Ik heb het er nooit zo vaak over eigenlijk, niet omdat ik me ervoor schaam, maar het komt gewoon niet aan de orde :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een paar vrienden en wat familie enzo... niet heel veel mensen.

    Mijn ouders, een paar close vrienden en twee klasgenoten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Celestial schreef:
    M'n vrienden en ouders.
    Maar mijn schrijfstyle suckt dus ik kan er later niks mee doen -.-'


    nietes ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uhm, een aantal vriendinnen van me en pap, mam en mijn zus.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niemand, mijn verhalen zijn awfull. x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Alleen de mensen van Q :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Alleen een paar hele goede vrienden en mijn broertje (ik schrijf ook vaak voor hem) maar verder niemand. Zelfs mijn moeder niet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Matthew schreef:
    Mijn ouders en een paar van mijn vrienden denk ik? Ik heb het er nooit zo vaak over eigenlijk, niet omdat ik me ervoor schaam, maar het komt gewoon niet aan de orde :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pemberley schreef:
    (...)

    nietes ö

    welles ö

    mijn ouders, en enkelen van mijn klas. ik loop er niet mee te koop, maar als ze me erover vragen, zeg ik het ze natuurlijk.
    Ik heb ook één van mijn afgelopen verhalen eens afgeprint (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 14:55 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pemberley schreef:
    mijn vrienden en sommige leerkrachten daar stopt het want mijn familie zou er mij allesbehalve in steunen.


    Hoezo niet dan?
    Bij mij weet zo ongeveer iedereen het, maar dat komt omdat ik nogal graag vertel over het boek dat mijn moeder en ik ooit uitgegeven hebben, en omdat ik Quizlet zo awesome vind dat iedereen het moet weten xD


    There is freedom in the dark.

    Mijn ouders en broers weten dat ik schrijf, maar niet waarover. Een vriendin van me en een leraar.


    <3