• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    (...)Weet ik, en een krultang kan in je haar vastzitten


    in een stijltang ook, als je die gebruikt om mee te krullen. een vriendin van mij had heel haar haar af laten branden..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Ik ga mijn hondje uitlaten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hostage schreef:
    (...)

    in een stijltang ook, als je die gebruikt om mee te krullen. een vriendin van mij had heel haar haar af laten branden..
    Je moet niet krullen met een stijltang, ik vind de kurllen dan minder mooi


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Je moet niet krullen met een stijltang, ik vind de kurllen dan minder mooi


    Daar is mijn haar sowieso te kort voor, maar ik zal het aan haar doorgeven. Veel plezier met je hondje.. Als jij ook weggaat dan ga ik wel voor mijn schoolexamens leren ofsooo (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen 0.o)


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Celestial schreef:
    Is niet erg, ik weet het verschil zelf niet eens :'D

    En ik weet wel wat buitenspel is! :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben er weer, nog moeilijke vragen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    Ik ben er weer, nog moeilijke vragen?


    Jaa, waarom ik me niet kan concentreren op mijn ANW(cat)(cat)En waarom meisjes altijd zeuren over ongesteld zijn.. waarom gaan ze dan niet aan die freaking pil? (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Jaa, waarom ik me niet kan concentreren op mijn ANW(cat)(cat)En waarom meisjes altijd zeuren over ongesteld zijn.. waarom gaan ze dan niet aan die freaking pil? (:
    Omdat ongesteld zijn zoooooo vervelend is, buikpijn, kotsten etc etc
    En niet iedereen mag aan de pil van haar ouders


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet het beiden niet ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hostage schreef:
    (...)

    Jaa, waarom ik me niet kan concentreren op mijn ANW(cat)(cat)En waarom meisjes altijd zeuren over ongesteld zijn.. waarom gaan ze dan niet aan die freaking pil? (:

    ... Jij bent nog nooit ongesteld geweest.
    Ik vind dat meisjes hierover mogen zeuren.

    Lipton schreef:
    (...)Omdat ongesteld zijn zoooooo vervelend is, buikpijn, kotsten etc etc
    En niet iedereen mag aan de pil van haar ouders


    Dat klinkt logisch, maar ze zeggen ook altijd dat ze geen jongen willen zijn, dus dan weet ik het ook niet meer.
    Oh en nog 1 vraag. Waarom krijg je altijd van dit soort reacties als je foto's plaats met meisjes erop?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Celestial schreef:
    (...)
    ... Jij bent nog nooit ongesteld geweest.
    Ik vind dat meisjes hierover mogen zeuren.


    Ok snap best dat dat echt heel vervelend is, maar dat hoort nou eenmaal bij het meisje-zijn. ze willen ook geen jongen zijn dus..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Ok snap best dat dat echt heel vervelend is, maar dat hoort nou eenmaal bij het meisje-zijn. ze willen ook geen jongen zijn dus..

    Nee oke, maar alsnog... jongens hebben minder problemen dan meisjes.
    Dat is gewoon oneerlijk! D:

    Hostage schreef:
    (...)

    Dat klinkt logisch, maar ze zeggen ook altijd dat ze geen jongen willen zijn, dus dan weet ik het ook niet meer.
    Oh en nog 1 vraag. Waarom krijg je altijd van dit soort reacties als je foto's plaats met meisjes erop?
    Omdat je geen foto's van meisjes op internet moet zetten, omdat ieder meisje haarzelf lelijk vind, en iedereen het dan kan zien


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hostage schreef:
    (...)

    Dat klinkt logisch, maar ze zeggen ook altijd dat ze geen jongen willen zijn, dus dan weet ik het ook niet meer.
    Oh en nog 1 vraag. Waarom krijg je altijd van dit soort reacties als je foto's plaats met meisjes erop?

    Ik vind dat eigenlijk best wel vaag ja...
    Maarja als iemand van mij een foto zou plaatsen zou ik 't ook niet leuk vinden :'D