• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Ik weet het verschil eigenlijk ook niet XD


    I am an idiot, I move.

    Is niet erg, ik weet het verschil zelf niet eens :'D

    Uhhm geen idee eigenlijk?


    Miss you! ~

    Sigh.. Je weet best dat ik wel weet wat buitenspel is! En ik heb het al 100x uitgelegd..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eyeliner is vloeibaar En je krijgt een strakker lijntje voor boven je ogen, oogpotlood gebruik je meer voor een lijntje onder je ogen, denk ik hoor

    Dit heb ik van internet geplukt (krul)

    Sapphira schreef:
    Sigh.. Je weet best dat ik wel weet wat buitenspel is! En ik heb het al 100x uitgelegd..


    Weet ik lieffie, maar ik heb het niet over álle meisjes. en je kunt duidelijk niet goed uitleggen hahaa (:

    ---

    Ik voel me echt een stuk beter, nu zelfs meisjes het verschil niet blijken te weten :3


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Eyeliner is vloeibaar, en oogpotlood niet. (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik weet wat buitenspel is
    En inderdaad, eyeliner is vloeibaar, oogpotlood niet
    En met eyeliner wordt het mooier vind ik zelf


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Er is wel een verschil (cat) Oogpotlood is een potloodje, eyeliner een stiftje. Oogpotlood doe je meestal aan de onderkant, eyeliner aan de bovenkant :Y) En waarom ze boos worden weet ik ook niet, dat slaat nergens op :') Hoe moet een jongen dat weten, die dragen toch geen make-up XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Edi;t hierboven staat het beter uitgelegd :'D En man, ik haat eyeliner ;]

    Oogpotlood is écht potlood zeg maar en eyeliner is vloeibaar ;]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou kijk:
    Oogpotlood, is ook echt potlood, eyeliner is ee dun kwastje met een soort "verf" aan. Oogpotlood is dus een harde substantie, en eyeliner is vloeibaar, en loopt in de meestegevallen makkelijker uit, máár is voor sjablonen rond je oog, meer geschikt dan oogpotlood.
    Je hebt ook soft eyeliner, dat is te vergelijken met een stift.

    Ik zie het erge er niet van, ze moeten je gewoon ergens om afkatten : 'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Waar ziet het er dan ook anders uit als je het op doet? Want die meiden beginnen dan te bitchen: Je ziet toch wel dat dit eyeliner is! Ben je blind ofzoo?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Wacht... Wat? Dat zijn 2 verschillende dingen?

    Hostage schreef:
    Waar ziet het er dan ook anders uit als je het op doet? Want die meiden beginnen dan te bitchen: Je ziet toch wel dat dit eyeliner is! Ben je blind ofzoo?

    ja, oogpotlood, kan korrelig zijn, en eyeliner is meer egaal :'D


    Let it come and let it be

    Waarom is het erg dat een jongen dat niet weet? Ik ben er zeker van dat de helft van mijn vriendinnen dat niet weet ^^ Dat is dus echt geen basiskennis en zeker niet voor een jongen ...
    Welk meisje denkt nu dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt Ö Serieus? Nou ja , zij zullen zich dan met andere dingen bezig houden ..

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:38 ]


    Live life limitless.