• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    (...)Ik weet het (wbw)
    Ik ben een bitch hoor, en verwend, en klein, en lelijk, en irritant, en vervelend


    Dat hoef je niet te zeggen hoor, dat je een verwende irritante en vervelende bitch bent wist ik allang:P en op de rest ga ik niet in, daar ga ik geen discussie over voeren.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Dat hoef je niet te zeggen hoor, dat je een verwende irritante en vervelende bitch bent wist ik allang:P en op de rest ga ik niet in, daar ga ik geen discussie over voeren.
    Hoe wist je dat?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)NIET! (cat)


    Voor jou misschien niet, maar toevallig wel voor mensen die dat niet iedere dag gebruiken!(cat)


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Ik ga even mijn haren stijlen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Hoe wist je dat?


    Dat is vrij duidelijk hoor:P Maar je bent nog wel lief (A')


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    Ik ga even mijn haren stijlen


    Hahaa veel plezier.. niet dat ding op je been laten vallen, daar krijg je brandwonden van.. (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    nog nooit mee gemaakt dat ik boos word op een jongen ofzo ik bedoel, het is maar make-up?!


    Romeo, waar ben je? Je Julia heeft wat redding nodig hier.

    ik haal ze ook door de war


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hostage schreef:
    (...)

    Omdat make-up verwarrend en ingewikkeld is(cat)(cat)


    Aha. Daar sluit ik me bij aan denk ik. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    iANDu schreef:
    nog nooit mee gemaakt dat ik boos word op een jongen ofzo ik bedoel, het is maar make-up?!


    Blijkbaar gaan veel ladys ervanuit dat wij daar alles vanaf weten dusniet. Of alleen de meisjes waar ik mee omgaa, hahaa:$


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Durr schreef:
    Wacht... Wat? Dat zijn 2 verschillende dingen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Asleep schreef:
    (...)

    Aha. Daar sluit ik me bij aan denk ik. :Y)


    Jeuhh, iemand die mijn mening deelt_O_


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Glasnost schreef:
    Ik weet het verschil eigenlijk ook niet XD


    I´m nothing special.

    Wacht... Wat? Dat zijn 2 verschillende dingen?

    Ik weet het verschil eigenlijk ook niet XD


    Wat zijn jullie voor vrouwen? Hahaa grapje, ik vind het niet zo raar dat jullie dat niet weten.. hoe ingewikkeld willen ze iets maken?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Hahaa veel plezier.. niet dat ding op je been laten vallen, daar krijg je brandwonden van.. (:
    Weet ik, en een krultang kan in je haar vastzitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John