• Waarom krabben jullie altijd aan je ballen?
    Dat doet mijn vriendje ook altijd
    niet dat ik het erg vind, even buiten dat om
    Maar zie je ons aan ons heiligdom krabben? *-*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Maar hij was er wel
    Maar nu je er toch bent, kun je me dan even uitleggen waarom jullie jongens jullie broeken zo laag dragen? Ik vind het persoonlijk nogal gor



    mode?
    lekker zitten ?
    opvallen?
    mij de neiging geven om hun broek omlaag te trekken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Maar hij was er wel
    Maar nu je er toch bent, kun je me dan even uitleggen waarom jullie jongens jullie broeken zo laag dragen? Ik vind het persoonlijk nogal gor


    Ik heb dat niet, ik vind het niet fijn zitten en ik hou er niet echt van als iedereen de hele dag mijn kont ziet. Dus ik heb echt geeeeen idee.

    Fellatio schreef:
    (...)

    ok dan is et goed ;P


    Mooi :D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rickjuh schreef:
    Ik haat lage broeken, zo irritant, die nep wannabe justin biebers met die petjes, afgrijselijk!


    Helemaal mee eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fellatio schreef:
    (...)


    mode?
    lekker zitten ?
    opvallen?
    mij de neiging geven om hun broek omlaag te trekken..

    Mijn vader heeft een keer de broek van mijn buurjongen naar beneden getrokken toen onze buurjongen op een ladder stond om de buurtkerstboom op te tuigen. xD Hij was natuurlijk wel een grapje


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Rickjuh schreef:
    Ik haat lage broeken, zo irritant, die nep wannabe justin biebers met die petjes, afgrijselijk!

    Een jongen die het met me eens is O.o die had ik niet zien aankomen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Weetje, het is ook maar een lichaamsdel waar je jeuk aan kan hebben. En als je jeuk hebt, dan krab je meestal... Ofzo?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Een jongen die het met me eens is O.o die had ik niet zien aankomen


    Ik ben het met je eens met sommige broeken andere broeken zitten laag gewoon beter. Anders is het te straks. + een lang shirt erover anders loopt het ook niet fijn in je bokser?( :

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:19 ]


    We're all mad here.

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Een jongen die het met me eens is O.o die had ik niet zien aankomen


    Ik ben het er ook mee eens hoor xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solitario schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens met sommige broeken andere broeken zitten laag gewoon beter. Anders is het te straks. ( :

    Dat is wel zo, maar de broek hoeft toch niet onder hun kont te hangen of ben ik nu gek -ben ik ook, daar niet van, maar je begrijpt mijn punt xD-?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Dat is wel zo, maar de broek hoeft toch niet onder hun kont te hangen of ben ik nu gek -ben ik ook, daar niet van, maar je begrijpt mijn punt xD-?


    Ik ben het met je eens hoor. Ik vind het er ook niet uitzien en het zit NIET fijn :S


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Ik ben het er ook mee eens hoor xD

    Weet ik (A)
    Even tussendoor: Ik zag op je profiel dat je geslaagd bent, dus bij deze: Gefeliciteerd (flower)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Dat is wel zo, maar de broek hoeft toch niet onder hun kont te hangen of ben ik nu gek -ben ik ook, daar niet van, maar je begrijpt mijn punt xD-?


    Ja ik snap je punt; hij moet ook niet te ver hangen dan zie je ook gewoon echt een kont. Lijkt me niet fijn heel de dag HAHA.


    We're all mad here.

    Ik krab niet aan mijn ballen? :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens hoor. Ik vind het er ook niet uitzien en het zit NIET fijn :S

    Ben je het met me eens dat ik gek ben? (A) -ik ben zo slim, daarom doe ik vwo, om het te verbergen-
    Nee, geintje natuurlijk. De jongens uit mijn klas denken daar blijkbaar anders over. Er zijn er een aantal die hebben hun broek nog vrij "normaal", maar er zijn er een paar O.o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    RestlessSoul schreef:
    Nou hier eens de verklaring van een jongen :Y)
    Hou je vast aan je stoel want dit zal je echt verbazen.

    We hebben jeuk, meer niet. En dan moeten we krabben, logisch toch?
    En als dat niet de reden is dan is het om ons geslachtsdeel recht te leggen.
    Waarom leggen we hem dan recht? Nou je hebt jongens die hun geslachtsdeel links neerleggen en mensen die hem rechts neerleggen. En zo zal hij ook groeien, altijd die ene kant op. En als hij een keer niet op de goede kant ligt, dan is dat vreselijk irritant en storend. Daarom moeten we hem goed leggen :Y)


    Ghehe.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.