• Waarom krabben jullie altijd aan je ballen?
    Dat doet mijn vriendje ook altijd
    niet dat ik het erg vind, even buiten dat om
    Maar zie je ons aan ons heiligdom krabben? *-*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Weet ik (A)
    Even tussendoor: Ik zag op je profiel dat je geslaagd bent, dus bij deze: Gefeliciteerd (flower)


    Dankjewel (K)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Dankjewel (K)

    Graag gedaan (K)
    Ik moet nog drie jaar *dikke zucht*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Ben je het met me eens dat ik gek ben? (A) -ik ben zo slim, daarom doe ik vwo, om het te verbergen-
    Nee, geintje natuurlijk. De jongens uit mijn klas denken daar blijkbaar anders over. Er zijn er een aantal die hebben hun broek nog vrij "normaal", maar er zijn er een paar O.o


    Ja ik ben het met je eens en nee je bent niet gek, denk ik :Y)
    Ik heb er ook een paar, maar die gaan dan ook elkaars broeken uittrekken en die doen dan niet eens moeite hem weer op te trekken -.-
    Like WTF :S

    Jerkish schreef:
    (...)

    Ghehe.


    Snappie vous?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Graag gedaan (K)
    Ik moet nog drie jaar *dikke zucht*

    Aawh :(
    Arme jij, succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ja ik ben het met je eens en nee je bent niet gek, denk ik
    Ik heb er ook een paar, maar die gaan dan ook elkaars broeken uittrekken en die doen dan niet eens moeite hem weer op te trekken -.-
    Like WTF

    Dat is wel heel ziek.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aawh
    Arme jij, succes!

    Dank je (K)
    Maaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik moet wel naar een andere locatie die dichterbij mijn huis is, dus dat is dan weer een voordeel (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Dat is wel heel ziek.
    (...)
    Dank je (K)
    Maaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik moet wel naar een andere locatie die dichterbij mijn huis is, dus dat is dan weer een voordeel (:


    Ja vind ik ook, like ik hoef dat niet te zien en de anderen ook niet :S

    Alsjee (K)
    dat is inderdaad wel handig ja :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Ja vind ik ook, like ik hoef dat niet te zien en de anderen ook niet :S

    Alsjee (K)
    dat is inderdaad wel handig ja :P

    5 minuutjes fietsen, das nou niet bepaald ver (:

    En die jongens doen in mijn klas ook hun gymbroek laag, daar zit ik ook niet op te wachten. Vooral niet als je moet turnen O.o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    5 minuutjes fietsen, das nou niet bepaald ver (:

    En die jongens doen in mijn klas ook hun gymbroek laag, daar zit ik ook niet op te wachten. Vooral niet als je moet turnen O.o


    Ik maar 3 (A)

    OMG NEE. RANZIG!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Ik maar 3 (A)

    OMG NEE. RANZIG!

    Maar jij bent toch al gelaagd xD

    Jij snapt het *gaat over haar nek bij de gedachte*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Maar jij bent toch al gelaagd xD

    Jij snapt het *gaat over haar nek bij de gedachte*


    Ja alsnog xD

    Ik kijk dan wel Yaoi en heb niks tegen homo's, maar dat gaat me iets te ver -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ghehe geniaal topic xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Ja alsnog xD

    Ik kijk dan wel Yaoi en heb niks tegen homo's, maar dat gaat me iets te ver -.-

    Ik heb ook niks tegen homo's, maar dat gaat ook mij te ver. Ik kan toch veel dingen, maar dit soort dingen hoef ik dan weer niet te zien

    Valt het jou ook op dat wij de enigen zijn die het nog ergens over hebben op dit topic? xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Asleep schreef:
    Krabben valt nog mee, ik ken ook mensen die erin gaan knijpen en ze gewoon niet loslaten als ze een spreekbeurt moeten doen. (cat)

    Inderdaad.
    En trouwens, daarover vind ik nog het ergst dat ze zich er nog niet eens voor schijnen te schamen. Een vriend van me zat tijdens een basket match in de middag (in de tribune, en dan zitten er dus altijd nogal veel mensen te kijken) echt om de drie seconden met zijn hand in zijn broek.(cat)


    effort never betrays you

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Ik heb ook niks tegen homo's, maar dat gaat ook mij te ver. Ik kan toch veel dingen, maar dit soort dingen hoef ik dan weer niet te zien

    Valt het jou ook op dat wij de enigen zijn die het nog ergens over hebben op dit topic? xD


    Inderdaad ben ik het mee eens.

    Ja dat merk ik, wat is de rest saai xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Inderdaad ben ik het mee eens.

    Ja dat merk ik, wat is de rest saai xD

    Wij zijn gewoon cool (cool) -totaal geen eigendunk ofzo-

    Ik heb wel meer dingen waarbij ik denk van: Oh my God. Dan zijn het weer van die momenten dat jongens rare dingen zeggen. De jongens uit mijn klas denken ook erg snel door *slaakt een zucht*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful