• Waarom krabben jullie altijd aan je ballen?
    Dat doet mijn vriendje ook altijd
    niet dat ik het erg vind, even buiten dat om
    Maar zie je ons aan ons heiligdom krabben? *-*

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

RestlessSoul schreef:
    (...)

Hey schat, jij vroeg erom.
    Ik geef alleen antwoord xD
    Ik ben je schat niet (joehoe)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

xlovelive schreef:
    (...)

Echt vies, ik heb echt medelijden met je! Er zit een jongen voor mij, en die had z'n broek heel laag, dus je zag zo z'n onderbroek,

maaar, er zat dus een gat in die onderbroek,. dus ik kon zo z'n 'spleet' zien. --'

Ieeewl, das echt ranzing. x'D

you'll never see the stars, if you're always looking down.

RestlessSoul schreef:
    Nou hier eens de verklaring van een jongen :Y)
    Hou je vast aan je stoel want dit zal je echt verbazen.

We hebben jeuk, meer niet. En dan moeten we krabben, logisch toch?
    En als dat niet de reden is dan is het om ons geslachtsdeel recht te leggen.
    Waarom leggen we hem dan recht? Nou je hebt jongens die hun geslachtsdeel links neerleggen en mensen die hem rechts neerleggen. En zo zal hij ook groeien, altijd die ene kant op. En als hij een keer niet op de goede kant ligt, dan is dat vreselijk irritant en storend. Daarom moeten we hem goed leggen :Y)

Te veel informatie....
    ach weer wat geleerd x'D

xlovelive schreef:
    (...)

Echt vies, ik heb echt medelijden met je! Er zit een jongen voor mij, en die had z'n broek heel laag, dus je zag zo z'n onderbroek,

maaar, er zat dus een gat in die onderbroek,. dus ik kon zo z'n 'spleet' zien. --'

Jaa, dat heb ik dus dagelijks als Simon voor mij zit (soort van Berend 2, maar dan de slechte versie). Ik ken al zijn onderbroeken uit mijn hoofd en geloof me, dat wil ik echt niet.
    Zelfs mijn lerares Grieks beval hem om op te staan en zijn broek op te heisen. "Hoger, hoger hoger. Jaa, en nu zitten!" Was echt lachen, hij de hele les gezegd: "Het zit niet lekker. Gotver, ouwe, ik voel me nu echt vies." Sorry, ik stop al met mijn verhaaltjes..

Have you ever been alone in a crowded room?

RestlessSoul schreef:
    Nou hier eens de verklaring van een jongen :Y)
    Hou je vast aan je stoel want dit zal je echt verbazen.

We hebben jeuk, meer niet. En dan moeten we krabben, logisch toch?
    En als dat niet de reden is dan is het om ons geslachtsdeel recht te leggen.
    Waarom leggen we hem dan recht? Nou je hebt jongens die hun geslachtsdeel links neerleggen en mensen die hem rechts neerleggen. En zo zal hij ook groeien, altijd die ene kant op. En als hij een keer niet op de goede kant ligt, dan is dat vreselijk irritant en storend. Daarom moeten we hem goed leggen :Y)

Ik vind dit trouwens wel logisch :X

Happy Birthday my Potter!

Sapphira schreef:
    (...)

Jaa, dat heb ik dus dagelijks als Simon voor mij zit (soort van Berend 2, maar dan de slechte versie). Ik ken al zijn onderbroeken uit mijn hoofd en geloof me, dat wil ik echt niet.
    Zelfs mijn lerares Grieks beval hem om op te staan en zijn broek op te heisen. "Hoger, hoger hoger. Jaa, en nu zitten!" Was echt lachen, hij de hele les gezegd: "Het zit niet lekker. Gotver, ouwe, ik voel me nu echt vies." Sorry, ik stop al met mijn verhaaltjes..

Hahaha, leuke klasgenootjes hebben wij zeg! Bij één leraar sturen ze de jongens er uit die hun broek te laag hebben!

Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

xlovelive schreef:
    (...)

Hahaha, leuke klasgenootjes hebben wij zeg! Bij één leraar sturen ze de jongens er uit die hun broek te laag hebben!

Geniale leraar :Y)

Mijn mentor laat een jongen uit mijn klas de hele tijd zijn broek ophijsen, hij leert er alleen niks van -.- en laatst stond hij bij een ander meisje en toen moest ik langs hem, maar hij stond een beetje gebukt, dus ik kon zijn hele onderbroek zien, zijn broek zat gewoon onder zijn kont -.-

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Buh, bij mij in de klas zit een jongen, die zijn broek altijd wááááy te laag heeft. Met ofcourse zo'n oversized shirt. Zo nu en dan, verdwijnt zijn hand dus onder dat shirt, iedereen zo van 'Whut the fuck doe jij?' Tja... Zijn broek hing blijkbaar wel héél laag...

Vandaag had die anders wel een delicius -mannelijk woord voor blouse, help me even- aan, donkerblauw, met zwarte ruitjes, overeindstaande kraag, en -let op- redelijk normaal zittende broek :9~

[ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:42 ]

Let it come and let it be

BloodyGum schreef:
    (...)

Ik vind dit trouwens wel logisch :X

Hahaha vind ik ook :Y)

Samurai schreef:
    (...)
    Te veel informatie....
    ach weer wat geleerd x'D

Het was ook aan de jongens gericht, waarom lees je het dan xD

Lipton schreef:
    (...)Ik ben je schat niet (joehoe)

Niet aaah (huil)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CountMeIn schreef:
    Buh, bij mij in de klas zit een jongen, die zijn broek altijd wááááy te laag heeft. Met ofcourse zo'n oversized shirt. Zo nu en dan, verdwijnt zijn hand dus onder dat shirt, iedereen zo van 'Whut the fuck doe jij?' Tja... Zijn broek hing blijkbaar wel héél laag...

Vandaag had die anders wel een delicius -mannelijk woord voor blouse, help me even- aan, donkerblauw, met zwarte ruitjes, overeindstaande kraag, en -let op- redelijk normaal zittende broek :9~

-overhemd- :9~ die draagt mijn crush ook heel vaak

[ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:43 ]

BloodyGum schreef:
    (...)

-overhemd- :9~

-amazingyou- :9~ Ik vind die dingen goddelijk, jij hebt een goede smaak :9~

[ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:43 ]

Let it come and let it be

RestlessSoul schreef:
    (...)

Niet aaah (huil)
    Inderdaad! Je weet waar mijn hartje ligt, en niet bij jou

Wat doen alle jongens bij ons in de klas --' doe dat thuis ofzo

Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

CountMeIn schreef:
    (...)
    -amazingyou- :9~ Ik vind die dingen goddelijk, jij hebt een goede smaak :9~

Dankje! hij kan ook dansen, heeft goddelijk blauwe ogen, lieve krulletjes en is niet Gay!