• Waarom krabben jullie altijd aan je ballen?
    Dat doet mijn vriendje ook altijd
    niet dat ik het erg vind, even buiten dat om
    Maar zie je ons aan ons heiligdom krabben? *-*

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

UnderTheSea schreef:
    (...)
    Wij zijn gewoon cool (cool) -totaal geen eigendunk ofzo-

Ik heb wel meer dingen waarbij ik denk van: Oh my God. Dan zijn het weer van die momenten dat jongens rare dingen zeggen. De jongens uit mijn klas denken ook erg snel door *slaakt een zucht*

Ja zijn we (cool)

Ik denk heel soms door, maar vooral als mensen denken niet doordenken of als het leuk is om door te denken xD

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Rickjuh schreef:
    Ik haat lage broeken, zo irritant, die nep wannabe justin biebers met die petjes, afgrijselijk!

-Sadface-
    How dare you? To call that freaking delicius dude at school, a WanneBieber?!
    Maar die lage broeken zijn idd soms best, euh... Slecht :'D

Let it come and let it be

RestlessSoul schreef:
    (...)

Ja zijn we (cool)

Ik denk heel soms door, maar vooral als mensen denken niet doordenken of als het leuk is om door te denken xD

Natuurlijk zijn we cool, kom op zeg (cool)

Ik denk ook wel is door hoor, maar zij bij heel veel

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

UnderTheSea schreef:
    (...)

Agree! Ik stond eens bij een groepje jongens van mijn klas ik was mijn vriendloos en ging dus maar bij hen staan en die onderwerpen! o_Ô

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Tuala schreef:
    (...)
    Agree! Ik stond eens bij een groepje jongens van mijn klas ik was mijn vriendloos en ging dus maar bij hen staan en die onderwerpen! o_Ô

Kijk, jij snapt me ook (K)

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

UnderTheSea schreef:
    (...)
    Kijk, jij snapt me ook (K)

Yay! :Y)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

UnderTheSea schreef:
    (...)

Wat een ego hoor :P

Ja dat klopt, ik doe daar zo min mogelijk aan mee -.- Maar op sommige dingen MOET je gewoon door denken xD

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

RestlessSoul schreef:
    (...)

Wat een ego hoor :P

Ja dat klopt, ik doe daar zo min mogelijk aan mee -.- Maar op sommige dingen MOET je gewoon door denken xD

Hey, ik had het ook over jou, hoor (A)

Ja, oke, bij sommige dingen moet je wel doordenken. Zo zat ik dus net met een potlood in mijn mond -geen idee waarom- en ik zat erover na te denken waarom ik dat deed en toen dacht ik ineens: Gatverdamme, wacht even, een potlood. Nu ligt dat potlood voor mijn neus ^^

UnderTheSea schreef:
    (...)
    Hey, ik had het ook over jou, hoor (A)

Ja, oke, bij sommige dingen moet je wel doordenken. Zo zat ik dus net met een potlood in mijn mond -geen idee waarom- en ik zat erover na te denken waarom ik dat deed en toen dacht ik ineens: Gatverdamme, wacht even, een potlood. Nu ligt dat potlood voor mijn neus ^^

Mooi (A)

Ja oke gisteren had ik dat dus met een keelsnoepje. Ik zei dus tegen een vriendin: Ja die moet je innemen en er dan goed hard op zuigen. Ze kreeg een lachaanval xD

Assassin schreef:
    Omdat ze daar jeuk hebben, en als ze krabben word de jeuk erger, maar het krabben eraan is zo lekker dat ze het niet erg vinden.
    -Ja dat heb ik ook al eens gevraagt-
    Ja het is echt zo, dat heb ik je toen ook gezegd. :P

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

RestlessSoul schreef:
    (...)

Mooi (A)

Ja oke gisteren had ik dat dus met een keelsnoepje. Ik zei dus tegen een vriendin: Ja die moet je innemen en er dan goed hard op zuigen. Ze kreeg een lachaanval xD

Haha ja, ik zal er zo nog maar eentje innemen.

Your make-up is terrible

RestlessSoul schreef:
    (...)

Mooi (A)

Dat heb ik ook wel is. Twee van mijn vriendinnen zingen de hele tijd: Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los, we doen het allemaal, ja, we doen het allemaal, ja, we doen het allemaal
    Ik ken nu het hele refrein uit mijn hoofd -.-

Assassin schreef:
    Omdat ze daar jeuk hebben, en als ze krabben word de jeuk erger, maar het krabben eraan is zo lekker dat ze het niet erg vinden.
    -Ja dat heb ik ook al eens gevraagt-

Die uitleg heb ik ook al vaker gehoord. (cat)

Assassin schreef:
    (...)

Haha ja, ik zal er zo nog maar eentje innemen.

Ja doe maar lieverd en goed zuigen he :Y)

UnderTheSea schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook wel is. Twee van mijn vriendinnen zingen de hele tijd: Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los, we doen het allemaal, ja, we doen het allemaal, ja, we doen het allemaal
    Ik ken nu het hele refrein uit mijn hoofd -.-

Ach ik vind het een geniaal liedje, de tekst is kut maar de beat is zooo lekker :9~

RestlessSoul schreef:
    (...)

Ach ik vind het een geniaal liedje, de tekst is kut maar de beat is zooo lekker :9~

Ja, de beat is inderdaad wel leuk, maar als je de hele dag door alleen de tekst hoort van je vriendinnen -de een is trouwens niet echt een vriendin- en de een kan niet zingen en de ander zingt alles te hoog, ben je het al gauw zat. -.-