• Worden pro-ana verhalen weer een nieuwe trend ofzo? Slechts omdat één iemand ermee begonnen is? En wat vinden jullie van die verhalen?

-Ik weet dat ik zelf ook een verhaal heeft dat met anorexia en pro-ana te maken heeft, maar die had ik al langer (:

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

Genius schreef:
    (...)
    Ze voelt zich gewoon goed omdat ze een bekend verhaal hierover heeft (krul) Zulke mensen moet je altijd hun fame even gunnen.

I agree. Maar ik denk dat dat niet alleen bij haar is. Iedereen die zo'n hype is begonnen heeft daar nogal last van denk ik.:'D

everything, in time

Genius schreef:
    (...)
    Ze voelt zich gewoon goed omdat ze een bekend verhaal hierover heeft (krul) Zulke mensen moet je altijd hun fame even gunnen.

die was best wel mean D: de dingen die gezegd worden heeft relapse beschreven of gaan over haar verhalen, ja doh tuurlijk voelt ze zich dan aangesproken

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Haha , *Voelt zich schuldig*
    Die van mij stond al langer op mijn computer, maar nu pas ging hij online.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Relapse schreef:
    (...)

Heb ik ooit opgeschreven dat ze dat gelezen heeft?
    Ze heeft de brieven gelezen, thinspo gekeken en contacten aan haar msn ge-add, sowieso, ze gelooft alles wat ze leest niet meteen? Weet jij wel half hoe voorzichtig je word met wat je eet/drinkt als je op calorieën moet letten, er zijn echt wel mensen die niet geloven dat er niks in water zit.
    Zoals mijn hoofdpersoon.

Laat maar, oke? Als jij jouw verhaal perfect vindt en denkt dat alles klopt is het prima toch? Trek je dan ook niks aan van commentaar en denk niet dat alles over jouw persoonlijk gaat. Want nee, je was niet de eerst een je verhaal is niet perfect. Maar zolang het voor jou fijn is om te schrijven moet je dat vooral doen. Het kan mensen alleen nogal gaan irriteren als je er zo mee te koop loopt.
    En als je wél wilt dat je verhaal perfect is kun je het ook accepteren dat je geen anorexia/pro-ana expert bent en aannemen wat mensen tegen je zeggen.

Jennieee schreef:
    (...)
    die was best wel mean D: de dingen die gezegd worden heeft relapse beschreven of gaan over haar verhalen, ja doh tuurlijk voelt ze zich dan aangesproken

Ik ben mean, dat je het even weet (krul)

-

Fragile schreef:
    (...)
    Laat maar, oke? Als jij jouw verhaal perfect vindt en denkt dat alles klopt is het prima toch? Trek je dan ook niks aan van commentaar en denk niet dat alles over jouw persoonlijk gaat. Want nee, je was niet de eerst een je verhaal is niet perfect. Maar zolang het voor jou fijn is om te schrijven moet je dat vooral doen. Het kan mensen alleen nogal gaan irriteren als je er zo mee te koop loopt.
    En als je wél wilt dat je verhaal perfect is kun je het ook accepteren dat je geen anorexia/pro-ana expert bent en aannemen wat mensen tegen je zeggen.

hoe loopt zij te koop met haar verhaal dan? (krul)

Tranquillity schreef:
    Soms vind ik het verschrikkelijk dat mensen over zo'n erge onderwerpen schrijven als ze zelf niet weten hoe het voelt

You're right.

<3

Tranquillity schreef:
    (...)
    Wat?

"Als je zelf weet wat het is, dan weet je wel wat ze voelen"
    Denk je dat serieus? Zo ja, dan ben je echt op je achterhoofd gevallen, want als jij denkt te weten hoe zo iemand zich voelt alleen omdat je weet wat het ís, dan echt gewoon omg aflsl;dsglksd.

[ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 21:07 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Hooligan schreef:
    (...)
    Denk je dat serieus? Zo ja, dan ben je echt op je achterhoofd gevallen, want als jij denkt te weten hoe zo iemand zich voelt alleen omdat je weet wat het ís, dan echt gewoon omg aflsl;dsglksd.

je kan niet precies weten hoe iemand zich voelt, maar je kunt het je wel voorstellen

Hooligan schreef:
    (...)

Oh, god. Ik bedoel als je zelf in die situatie zit dan, ja, weet je hoe mensen met anorexia zich voelen. En ga nu niet het tegendeel gaan beweren, want ja, dat is gewoon zo.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Jennieee schreef:
    (...)
    je kan niet precies weten hoe iemand zich voelt, maar je kunt het je wel voorstellen

I doubt that. Je weet niet hoe zo iemand zich voelt, dat weet je niet. En het is moeilijk voor te stellen.

Gaan we hier nou een ruzie over maken?

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Oh, god. Ik bedoel als je zelf in die situatie zit dan, ja, weet je hoe mensen met anorexia zich voelen. En ga nu niet het tegendeel gaan beweren, want ja, dat is gewoon zo.

OMG. Jíj zegt dat als je weet wat het is, dat je weet hoe die mensen zich voelen. Verdraai nou niet je eigen woorden, alsjeblieft. En waarom zou ik in godsnaa, het tegendeel gaan beweren over het feit dat mensen met anorexia weten hoe andere mensen zich voelen? Uh. Duh?

Hooligan schreef:
    (...)
    I doubt that. Je weet niet hoe zo iemand zich voelt, dat weet je niet. En het is moeilijk voor te stellen.

t ligt eraan hoezeer je je in een situatie kan verplaatsen. damn dit lijkt wel psychologie x] mja ieder zn eige mening hierover (krul)