• Worden pro-ana verhalen weer een nieuwe trend ofzo? Slechts omdat één iemand ermee begonnen is? En wat vinden jullie van die verhalen?

    -Ik weet dat ik zelf ook een verhaal heeft dat met anorexia en pro-ana te maken heeft, maar die had ik al langer (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Jennieee schreef:
    (...)

    ik haat je niet x'D maar ik vind het eigenlijk al erg genoeg dat haar vriendin anorexia heeft of aan pro-ana doet en dan vond ik t een beetje erg overdreven om haar nog te verbeteren (cat) ik bedoel wat maakt dat nou weer uit? mja ik wil geen ruzie maken dus ik hou mn bek :X

    Jaaa, dat vat ik ook wel. Maar, ik irriteer me er matenloos aan als mensen dat omdraaien. 'Ik heb pro-ana' Je hébt geen pro-ana. Je dóet aan pro-ana. En ik wil ook geen ruzie (krul)

    Ik heb een Justin Bieber story, en daar heeft de hoofdrolspeelster ook anorexia, dit zet ik niet in de titel en de story gaat niet alleen over aan anorexia want dit is een bijzaak. Ook heb ik het niet gedaan omdat het een trend is, want ik had het al voordat de trend echt begon.


    <3

    Hooligan schreef:
    (...)
    Jaaa, dat vat ik ook wel. Maar, ik irriteer me er matenloos aan als mensen dat omdraaien. 'Ik heb pro-ana' Je hébt geen pro-ana. Je dóet aan pro-ana. En ik wil ook geen ruzie (krul)


    Me 2 omg :'D, dat heb ik zelfs nog in een van mijn hoofdstukjes gezet, lmao

    Soms vind ik het verschrikkelijk dat mensen over zo'n erge onderwerpen schrijven als ze zelf niet weten hoe het voelt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Relapse schreef:
    (...)

    Me 2 omg :'D, dat heb ik zelfs nog in een van mijn hoofdstukjes gezet, lmao

    Zulke mensen verdienen vuisten (cat)

    Tranquillity schreef:
    Soms vind ik het verschrikkelijk dat mensen over zo'n erge onderwerpen schrijven als ze zelf niet weten hoe het voelt

    Tranquillity schreef:
    Soms vind ik het verschrikkelijk dat mensen over zo'n erge onderwerpen schrijven als ze zelf niet weten hoe het voelt


    maar je weet niet wat ze voelen, want je kent de mensen niet.

    Moscow schreef:
    Wat maakt het uit? Het ene moment zijn de 16+ 'in', het andere moment die Bieber stories. Don't see tha problem ;D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Relapse schreef:
    (...)

    Me 2 omg :'D, dat heb ik zelfs nog in een van mijn hoofdstukjes gezet, lmao


    daar weet k het ook van x'D voordat ik jouw verhaal las (like... yesterday (aa)) wist ik niet eens wat pro-ana was x'D

    Hooligan schreef:
    (...)
    Jaaa, dat vat ik ook wel. Maar, ik irriteer me er matenloos aan als mensen dat omdraaien. 'Ik heb pro-ana' Je hébt geen pro-ana. Je dóet aan pro-ana. En ik wil ook geen ruzie (krul)


    k kan me wel voorstellen dat je je eraan irriteert ;P doe ik soms oom met taalfouten terwijl ik t zelf anders zou doen x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zijn er zoveel dan? Ik ken er maar twee :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooligan schreef:
    (...)
    Zulke mensen verdienen vuisten (cat)


    Jaman :Y)

    ja, ik ken er eigenlijk ook maar 2. Haha. trouwens complimenten naar jou toe Relapse. en trouwens ook naar PEDOBEAR. De enige die ik ken zijn van jullie, en ze zijn in een woord super. Ze zijn allebei echt heel mooi geschreven en ze lezen heel erg prettig. ze zijn allebei echt zo geschreven dat je je er echt helemaal in kan verplaatsen. Want ik heb dus een vriendin die het heeft, en door die verhalen kan ik het gewoon beter begrijpen wat het voor zo'n iemand inhoudt. En dat vind ik gewoon wel een prestatie.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Relapse schreef:
    (...)

    maar je weet niet wat ze voelen, want je kent de mensen niet.

    Als je zelf weet wat het is, dan weet je wel wat ze voelen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Relapse schreef:
    (...)

    maar je weet niet wat ze voelen, want je kent de mensen niet.

    Bij veel mensen kun je dat heel goed inschatten, omdat ze niet kloppende dingen vertellen en er gevoelens bij betrekken die er niks mee te maken hebben.

    oh cmon guys (cat) iedereen mag schrijven waarover hij/zij wil en mensen hebben daar een eige mening over.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.