• Worden pro-ana verhalen weer een nieuwe trend ofzo? Slechts omdat één iemand ermee begonnen is? En wat vinden jullie van die verhalen?

    -Ik weet dat ik zelf ook een verhaal heeft dat met anorexia en pro-ana te maken heeft, maar die had ik al langer (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als je zelf weet wat het is, dan weet je wel wat ze voelen


    Ik had het over de mensen die het schrijven.

    Zulke dingen gebeuren nou eenmaal hier, maar ik vind zulke verhalen best wel stom :')


    -

    Fragile schreef:
    (...)
    Bij veel mensen kun je dat heel goed inschatten, omdat ze niet kloppende dingen vertellen en er gevoelens bij betrekken die er niks mee te maken hebben.


    Oké then, ik zou het niet weten, ik lees geen story's.

    Sowieso, de helft weet niet wat pro - ana is hier. Pro - ana is géén aparte levensstijl.

    En trouwens, één van de tips op pro - ana sites is dat je veel water moet drinken, omdat dat wel vult, maar je er niet van aankomt. Als iemand je wil wegen, moet je water drinken zodat je meer weegt, maar dat gaat er dus zo weer af. Terwijl hier in de verhalen wordt geschreven dat de hoofdpersoon totaal niets eet of drinkt, zelfs water niet, dat is best onrealistisch dus.


    everything, in time

    Relapse schreef:
    (...)

    Ik had het over de mensen die het schrijven.

    Ja, daar gaat het juist om. Het is schrijven over dingen waar je niets van af weet..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Progeny schreef:
    Sowieso, de helft weet niet wat pro - ana is hier. Pro - ana is géén aparte levensstijl.

    En trouwens, één van de tips op pro - ana sites is dat je veel water moet drinken, omdat dat wel vult, maar je er niet van aankomt. Als iemand je wil wegen, moet je water drinken zodat je meer weegt, maar dat gaat er dus zo weer af. Terwijl hier in de verhalen wordt geschreven dat de hoofdpersoon totaal niets eet of drinkt, zelfs water niet, dat is best onrealistisch dus.


    In mijn verhaal word geschreven dat ze geen water drinkt omdat ze dénkt dat er veel calorieën in zitten, mijn hoofdpersoon heeft anorexia ontwikkeld in nu iets van een maand? dus, her mind is playing tricks on her.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, daar gaat het juist om. Het is schrijven over dingen waar je niets van af weet..


    Heb je dat over mij?

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als je zelf weet wat het is, dan weet je wel wat ze voelen

    Meen je deze nou serieus?

    Relapse schreef:
    (...)

    In mijn verhaal word geschreven dat ze geen water drinkt omdat ze dénkt dat er veel calorieën in zitten, mijn hoofdpersoon heeft anorexia ontwikkeld in nu iets van een maand? dus, her mind is playing tricks on her.

    Maar het begon toen ze op pro-ana sites ging lezen?

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, daar gaat het juist om. Het is schrijven over dingen waar je niets van af weet..

    dan nog mag ze erover schrijven. mensen mogen schrijven over wat ze willen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fragile schreef:
    (...)
    Maar het begon toen ze op pro-ana sites ging lezen?


    Heb ik ooit opgeschreven dat ze dat gelezen heeft?
    Ze heeft de brieven gelezen, thinspo gekeken en contacten aan haar msn ge-add, sowieso, ze gelooft alles wat ze leest niet meteen? Weet jij wel half hoe voorzichtig je word met wat je eet/drinkt als je op calorieën moet letten, er zijn echt wel mensen die niet geloven dat er niks in water zit.
    Zoals mijn hoofdpersoon.

    Relapse schreef:
    (...)

    Heb ik ooit opgeschreven dat ze dat gelezen heeft?
    Ze heeft de brieven gelezen, thinspo gekeken en contacten aan haar msn ge-add, sowieso, ze gelooft alles wat ze leest niet meteen? Weet jij wel half hoe voorzichtig je word met wat je eet/drinkt als je op calorieën moet letten, er zijn echt wel mensen die niet geloven dat er niks in water zit.
    Zoals mijn hoofdpersoon.


    Ja, dat weet ik.
    Maar dat je water moet drinken is een van de meest voorkomende tip? Als je een film ziet over anorexia, proberen de filmmakers er zo min mogelijk tips in te stoppen, maar die zie je eigenlijk wel in elke film?

    Maar je moet je niet zo aangesproken voelen, niet ieder bericht gaat over jou?D:


    everything, in time

    Hooligan schreef:
    (...)
    Meen je deze nou serieus?

    Wat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik.
    Maar dat je water moet drinken is een van de meest voorkomende tip? Als je een film ziet over anorexia, proberen de filmmakers er zo min mogelijk tips in te stoppen, maar die zie je eigenlijk wel in elke film?

    Maar je moet je niet zo aangesproken voelen, niet ieder bericht gaat over jou?D:

    Ze voelt zich gewoon goed omdat ze een bekend verhaal hierover heeft (krul) Zulke mensen moet je altijd hun fame even gunnen.


    -

    Jennieee schreef:
    (...)
    dan nog mag ze erover schrijven. mensen mogen schrijven over wat ze willen

    Ik zeg ook niet dat ze dat niet mag. Maar het is soms moeilijk voor mensen die wel ècht weten waarover het gaat, te merken dat anderen er over schrijven. Over gevoelens waar ze niets vanaf weten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right