• Eindelijk 3 dagen weekend! Heerlijk >3 Ben ik echt aan toe. Lekker niks doen,uitslapen,computeren en nog eens luieren! :D Wat gaan jullie dit weekend allemaal doen? (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    eehm vanaavond droping metdeersoon mwaar ik op ben.dan uitslapen zaterdag met mn neefje van 2 spelen. zondag chillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nog niks gepland.
    'k zie wel.
    In ieder geval lekker luieren.

    Ik heb vakantie. Maar ik ga zaterdag naar stad, nouja niet geheel vrijwillig. Ik moet van mijn ouders, die al een week geheimzinnig lopen te doen-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    leren voor mijn examen dinsdag. :3


    Save me from myself.

    Channing schreef:
    leren voor mijn examen dinsdag. :3

    suc6! n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Leren voor mijn zwaarste examen dinsdag..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Morgen ga ik shoppen in Utrecht met mijn ma, en 's avonds strandfeest. Zondag ga ik naar Peeta en dan komt Pensieve ook en blijven we daar slapen, om vervolgens maandag naar Pinkpop te gaan :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb "weekend" tot donderdag en ik ga leren en verder niet veel doen lol


    As travars

    ik ga morgen misschien bij een vriendin, een plan maken om een jongen te versieren xD
    en studeren.
    en misschien nog met mn vriendje afspreken...
    niet lachen, maar 3 dagen zonder hem lijken zoveel...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ik ga morgen misschien bij een vriendin, een plan maken om een jongen te versieren xD
    en studeren.
    en misschien nog met mn vriendje afspreken...
    niet lachen, maar 3 dagen zonder hem lijken zoveel...

    Moet je je vriend zeggen, zal ie leuk vinden (Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Leren voor toetsenweek :(


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    C18 schreef:
    (...)
    Moet je je vriend zeggen, zal ie leuk vinden (Y)

    Wss bedoelde ze dat die vriendin die jongen wou versieren :'D Ik vatte het eerst ook zoals jou op XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    (...)
    Wss bedoelde ze dat die vriendin die jongen wou versieren :'D Ik vatte het eerst ook zoals jou op XD


    nee wacht, ik ben samen met B, en S, mijn vriendin wil K xD iets duidelijker? xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    nee wacht, ik ben samen met B, en S, mijn vriendin wil K xD iets duidelijker? xD

    nee :') nevermind.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    (...)
    nee :') nevermind.


    ik ben dus samen met Brandon (heck naamafkortingen) en Samira crusht een jongen, Kasper. Ik mis Brandon, en ik en Samira gaan morgen misschien afspreken zodat we een plan kunnen maken dat zij Kasper kan verleiden xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.