• Urgh...Iedereen is ongeveer fan van Glee behalve ik (denk ik toch) ik vind het gewoon niet zo leuk dat ze de hele tijd zingen! Geef mij maar iets écht grappig,srry voor de fans


    All I wanna do is lose control

    Veritas schreef:
    Ik vind het leuk, ieder z'n mening..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    :'D
    hoi ik ben wel een fan van glee.
    en als je er eens goed naar kijkt merk je dat het ook er komisch kan zijn!
    ja van de liedjes hoef je niet te houden maar daar zitten er meestal maar 4 of 5 van in een aflevering. ik zou zeggen probeer het en keer!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Glee is inhoudsloos en zo geweldig om naar te kijken om zuiver te ontspannen =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lough schreef:
    Glee is leuk, lekker dramatisch. :'D Ieder z'n mening eh? :3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sommige liedjes zijn inderdaad geen fúck aan nee.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind het geweldig
    Het enige tv programme dat ik niet wil missen
    Maar iedereen is anders
    Dus iedereen vindt andere dingen leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xSummerRain schreef:
    Ik vind Glee geweldig! Niet zo voorspelbaar als de meeste andere series. Maar ja, ieder zijn mening. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind Glee echt zo overrated. Alleen omdat 't een hype is, kijken mensen ernaar ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    Ik vind Glee echt zo overrated. Alleen omdat 't een hype is, kijken mensen ernaar ouwe.


    To infinity and beyond •

    NAZIPUNK schreef:
    Ik vind Glee echt zo overrated. Alleen omdat 't een hype is, kijken mensen ernaar ouwe.

    Ik keek het al voor het een hype was (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Ik keek het al voor het een hype was (cat)

    Lees: Omdat het een hype is, kijken mensen ernaar ouwe. Mensen als jij die lopen te hyperventileren, die zorgen ervoor dat 't een hype wordt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kijk wel Glee, hoewel ik dat niet echt mijn stijl van programma is.. Ik kijk veel meer dingen zoals Criminal Minds, maar ik vind dat Glee wel iets heeft, omdat het actueler is..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vond het eerst stom, maar nu vind ik het echt leuk. : )


    <3

    Bweh, agree:Y)


    Only those who listen can hear

    Nou, ik vind Glee echt 100x beter dan alle Disney-series samengenomen? (Hannah Montana; Sonny With a Chance, Jonas)
    In Glee heb je tenminste degelijke acteurs en goede zangers. Er zijn ook andere series die ik leuk vind (bv. Castle, Bones, House), maar Glee is echt zeker weten één van mijn favorieten.
    Je kunt er gewoon niet omheen dat het grappig, mooi en heel inspirerend is. (:
    Ik vind het ook heel getalenteerd gemaakt. Er is geen 1 protagonist of 1 antagonist, ze zijn allemaal een beetje van de twee, en dat maakt het juist zo goed. Het zijn allemaal ménsen.


    Where there is a sea there are pirates...