• Urgh...Iedereen is ongeveer fan van Glee behalve ik (denk ik toch) ik vind het gewoon niet zo leuk dat ze de hele tijd zingen! Geef mij maar iets écht grappig,srry voor de fans


    All I wanna do is lose control

    Sweeney schreef:
    Oké. Gefeliciteerd. En wat heb je nou bereikt met dit topic :')


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Glee is gebaseerd op een Glee-club, aka showquire. De meeste Glee-clubs bevinden zich in het midden van de Verenigde Staten. En raad eens wat ze doen? Ze zingen liedjes. Van andere mensen. Ja, en daar is Glee op gebaseerd. En daarom coveren ze ander liedjes, en ze hebben trouwens originele liedjes. En daarom mis het ook logisch dat ze zingen.
    En ik moet toegeven dat ik ook niet echt onder de indruk was na één aflevering. Je moet eens overwegen om een serie een kans te geven want je mist heel wat.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Sweeney schreef:
    Oké. Gefeliciteerd. En wat heb je nou bereikt met dit topic :')

    'Iets bereiken' is ook niet het nut van een topic. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Surreal schreef:
    Glee is gebaseerd op een Glee-club, aka showquire. De meeste Glee-clubs bevinden zich in het midden van de Verenigde Staten. En raad eens wat ze doen? Ze zingen liedjes. Van andere mensen. Ja, en daar is Glee op gebaseerd. En daarom coveren ze ander liedjes, en ze hebben trouwens originele liedjes. En daarom mis het ook logisch dat ze zingen.
    En ik moet toegeven dat ik ook niet echt onder de indruk was na één aflevering. Je moet eens overwegen om een serie een kans te geven want je mist heel wat.


    Go jij! (nerd)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    'Iets bereiken' is ook niet het nut van een topic. (cat)

    Eigenlijk wel want dit is een forum en hier discussiëren mensen met meningen. Zoniet is er een stamcafé met die random topics.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Surreal schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel want dit is een forum en hier discussiëren mensen met meningen. Zoniet is er een stamcafé met die random topics.

    Zoals je zegt is je mening in de groep gooien en vrij zijn om te dat te doen zo een beetje het nut, vind ik. En dus niet 'iets bereiken'.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    Zoals je zegt is je mening in de groep gooien en vrij zijn om te dat te doen zo een beetje het nut, vind ik. En dus niet 'iets bereiken'.

    Vind ik anders wel, dat is toch het nut van mijn meningen. Iets bereiken.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Surreal schreef:
    (...)
    Vind ik anders wel, dat is toch het nut van mijn meningen. Iets bereiken.

    Wat bereik je dan met een mening?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    Wat bereik je dan met een mening?

    Je mening de Quizlet-wereld insturen, waarna sommige mensen er eens kunnen over nadenken.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Surreal schreef:
    (...)
    Je mening de Quizlet-wereld insturen, waarna sommige mensen er eens kunnen over nadenken.

    Dan sta je nog steeds geen stap verder in je leven. Oke, ik begrijp je punt. Maar ik vind dat "Sweeney" de mening van deze topicaanmaker moet respecteren en het niet zo oppervlakkig moet bekijken.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    (...)
    'Iets bereiken' is ook niet het nut van een topic. (cat)

    Jezus, doe niet zo moeilijk zeg. Wat is dan wél het nut van een topic? Goed, ze geeft een mening in een topic. En wat "horen" wij dan te reageren? Ik ben vrij om te reageren hoe ik wil, zoals zij haar mening mag geven. En als jij mijn reactie oppervlakkig vindt is dat jouw probleem.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind hun liedjes wel leuk,
    maar ik ben niet zo voor het programma.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nog nooit gekeken, maar toch weet ik dat het niks voor mij is


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sweeney schreef:
    (...)
    Jezus, doe niet zo moeilijk zeg. Wat is dan wél het nut van een topic? Goed, ze geeft een mening in een topic. En wat "horen" wij dan te reageren? Ik ben vrij om te reageren hoe ik wil, zoals zij haar mening mag geven. En als jij mijn reactie oppervlakkig vindt is dat jouw probleem.

    Als jij mag reageren zoals je wilt, dan mag ik dat toch ook?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik ben echt gek op glee.
    maarja iedereen zo zijn mening, ik hou weer niet van anderen dingen(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt