• Urgh...Iedereen is ongeveer fan van Glee behalve ik (denk ik toch) ik vind het gewoon niet zo leuk dat ze de hele tijd zingen! Geef mij maar iets écht grappig,srry voor de fans


    All I wanna do is lose control

    Defensive schreef:
    Ach ja, ik heb het nog nooit gezien dus ik kan er niet over mee praten. :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ach,gelukkig kan je ook alle 2 leuk vinden,zoals ik.
    Maar ja ik kijk ook naar hele verschillende dingen,Glee NCIS LA, top gear, ga zo maar door.
    Ieder zijn mening,maar waarom maak je er een topic over...?

    Agree. Glee is maar één van de vele dingen die ik leuk vind. En het is niet dat het me boeit dat iemand anders het niet leuk vindt, zolang ik er maar plezier aan beleef. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    Ik vind het zo vervelend dat ze constant zingen :')


    Everything is worse without music.

    EINDELIJK iemand _O_

    haha, je bent niet de enige hoor (: ik vind het verschrikkelijk.

    ik moet zeggen, alleen de cover van Misery is leuk.


    Destroy what destroys you.

    Vind ik ook, ze verpesten andermans liedjes.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Echt waar... het zal nooit zo worden dat de hele samenleving één bepaald ding leuk vindt, zonder dat er iemand tegen is.
    Maar dat betekent niet dat je het lekker kan lopen afkraken. Als jullie Selena Gomez beter vinden zingen, dan mag dat van mij, maar daar moet je nu niet perse een topic over maken, over hoe slecht je iemand vindt. Wat is daar nu het doel van?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik hou meer van de nummer dan van het programma zelf:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vind eht saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Goh mensen, fijn voor jullie. Laat Glee lekker in zijn waarde. Je hoeft het niet leuk te vinden, maar waarom maak je er een topic over? Lekker belangrijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben juist gek op Glee. Maar goed, ieder zijn mening :)
    Wat ik me dan wel afvraag, als je Glee niet leuk vindt, waarom start je er dan een topic over?


    Gleek and proud <3

    Captain schreef:
    Echt waar... het zal nooit zo worden dat de hele samenleving één bepaald ding leuk vindt, zonder dat er iemand tegen is.
    Maar dat betekent niet dat je het lekker kan lopen afkraken. Als jullie Selena Gomez beter vinden zingen, dan mag dat van mij, maar daar moet je nu niet perse een topic over maken, over hoe slecht je iemand vindt. Wat is daar nu het doel van?[/quote]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik heb er eigenlijk nog geen enkele keer echt naar gekeken :3


    Save me from myself.

    Ik vind Glee leuk maar ik vind Rachels stem soms wat als een chipmunk lijken xD

    Glastonbury schreef:
    Ik houd ook niet van Glee. Omdat ik de verhaallijn slecht vind en ik vind ook dat ze bijna alle liedjes verpesten :Y)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    SmokeyEyes schreef:
    Ik vind Glee leuk maar ik vind Rachels stem soms wat als een chipmunk lijken xD

    Hahahahaha, -out- x'd


    Where there is a sea there are pirates...