• Urgh...Iedereen is ongeveer fan van Glee behalve ik (denk ik toch) ik vind het gewoon niet zo leuk dat ze de hele tijd zingen! Geef mij maar iets écht grappig,srry voor de fans


    All I wanna do is lose control

    ik vind glee echt super leuk haha
    maar ze zingen niet de hele tijd door hoor, het zijn meestal 4 of 5 liedjes per aflevering, soms meer.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vat echt helemaal niks van glee -__-


    I´m nothing special.

    Ik vind Glee juist wel leuk. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    GleeAddict schreef:
    Ik ben juist gek op Glee. Maar goed, ieder zijn mening :)
    Wat ik me dan wel afvraag, als je Glee niet leuk vindt, waarom start je er dan een topic over?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oké. Gefeliciteerd. En wat heb je nou bereikt met dit topic :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Defensive schreef:
    Ach ja, ik heb het nog nooit gezien dus ik kan er niet over mee praten. :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sweeney schreef:
    Oké. Gefeliciteerd. En wat heb je nou bereikt met dit topic :')


    Euhm, mensen leren kennen die ook niet fan zijn fan Glee?(krul)


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Euhm, mensen leren kennen die ook niet fan zijn fan Glee?(krul)

    Wow! Gaan jullie nu een anti-Glee-groep creëren met alle mensen op de wereld die niet van Glee houden? En wat is daar het doel van? :')
    Je moet mensen zoeken die van hetzelfde houden als jij, niet hetzelfde haten. Dat is echt lame.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wow! Gaan jullie nu een anti-Glee-groep creëren met alle mensen op de wereld die niet van Glee houden? En wat is daar het doel van? :')
    Je moet mensen zoeken die van hetzelfde houden als jij, niet hetzelfde haten. Dat is echt lame.


    Heb ik dat gezegd misschien? En het is ook leuk om mensen te kennen die dezelvde dingen leuk vinden,maar ook niet leuk vinden, ik heb niets tegen Glee, en haat het ook niet,maar ik vind gewoon dat er veel leuker series bestaan(A)


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Heb ik dat gezegd misschien? En het is ook leuk om mensen te kennen die dezelvde dingen leuk vinden,maar ook niet leuk vinden, ik heb niets tegen Glee, en haat het ook niet,maar ik vind gewoon dat er veel leuker series bestaan(A)

    Ga dan iemand zoeken die ook van die 'leukere' series houdt.
    Ik vind topic een beetje raar in ieder geval. Voor mij is het zelfs kwetsend. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Dit topic slaat echt nergens op, ga lekker ergens anders haten.
    Ik ga toch ook niet lopen zeuren dat ik Bananen Milkshakes ontzettend vies vind?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Dit topic slaat echt nergens op, ga lekker ergens anders haten.
    Ik ga toch ook niet lopen zeuren dat ik Bananen Milkshakes ontzettend vies vind?

    Ik ga nu een topic maken over hoe vies ik spruitjes vind. Lekker boeiend!


    Where there is a sea there are pirates...

    ugh, nutteloos topic.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik vind Glee leuk, maar ben geen extreme fan ofzo.
    En ik vind het prima als je het niet leuk vindt, je kunt gelukkig gewoon zappen.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Defensive schreef:
    Ach ja, ik heb het nog nooit gezien dus ik kan er niet over mee praten. :')


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse