Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand?
- Home
- Forum
- Werk en school
- GGD in de 2e
GGD in de 2e - Werk en school
-
9 sep 2008 - 20:579 sep 2008 - 21:45
heb je al schaamhaar?
Willen ze een pluk hebben en dan in hun agenda plakken ofzo?
DAT VRAAG JE TOG NIET
die mensen hebben gene prive leven ofso ¬¬9 sep 2008 - 21:45heb je al schaamhaar?
DAT VRAAG JE TOG NIET
die mensen hebben gene prive leven ofso ¬¬
Dat hebben ze ook aan mij gevraagd. En ze vroegen of ik nog maag was of niet! Ik was/ben 11! xS-
9 sep 2008 - 21:46(...)Willen ze een pluk hebben en dan in hun agenda plakken ofzo?
Misschien wel. En dan gaan ze vergelijken.-
9 sep 2008 - 21:46(...)
idd, dan denk je daar toch niet aan x|
Dat hebben ze ook aan mij gevraagd. En ze vroegen of ik nog maag was of niet! Ik was/ben 11! xS9 sep 2008 - 21:46(...)
al is het Bill Kaulitz, doe ik het nog niet.
Mensen hebben privacy nodig.
tom kaulitz,bill kaulitz.chris brown
WIE DAN OOK
ik kleedme gwn niet uit, PUNTdon't Worry...Be gay.
9 sep 2008 - 21:46(...)
Kijken of die ene krulletjes heeft zeker x|
Misschien wel. En dan gaan ze vergelijken.9 sep 2008 - 21:47(...)
Dat hebben ze ook aan mij gevraagd. En ze vroegen of ik nog maag was of niet! Ik was/ben 11! xS
Nee, ik was zelfs 10. Ik dacht in eerste instantie dat hij sterrenbeeld bedoelde. :'$-
9 sep 2008 - 21:47ja krijg je wel , word je in een lokaal geroepen of kamertje en dan gaan ze je uitkleden >.< en moet je je wegen + opmeten en gaan ze kijken of je lichamelijk bent gegroeit als je snapt wat ik bedoel >.<
9 sep 2008 - 21:47ja ik hoor iemand van 10 het al zegge nhoor : Nee ik heb al sex gehad hooooooor! -.-
don't Worry...Be gay.
9 sep 2008 - 21:47(...)idd, dan denk je daar toch niet aan x|
Nee. echt dom. Mijn moeder schrok er zelfs van. En toen ik het aan mn vader vertelde was hij boos. :] x|-
9 sep 2008 - 21:47(...)
omg
Nee, ik was zelfs 10. Ik dacht in eerste instantie dat hij sterrenbeeld bedoelde. :'$en toen zei je zeker ja
9 sep 2008 - 21:48ja krijg je wel , word je in een lokaal geroepen of kamertje en dan gaan ze je uitkleden >.< en moet je je wegen + opmeten en gaan ze kijken of je lichamelijk bent gegroeit als je snapt wat ik bedoel >.<
x| ik ga me nie uitklede x|9 sep 2008 - 21:48ja krijg je wel , word je in een lokaal geroepen of kamertje en dan gaan ze je uitkleden >.< en moet je je wegen + opmeten en gaan ze kijken of je lichamelijk bent gegroeit als je snapt wat ik bedoel >.<
EEUW
JE MOET DUS WEL UITKLEDEN -.-
ik ga een badpak aandoen (:don't Worry...Be gay.
9 sep 2008 - 21:48ja ik hoor iemand van 10 het al zegge nhoor : Nee ik heb al sex gehad hooooooor! -.-
Inderdaad. Man, ik dacht dat kindjes van de ooienvaar kwamen. Toen ik 5 was hoor.-
9 sep 2008 - 21:49