Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand?
- Home
- Forum
- Werk en school
- GGD in de 2e
GGD in de 2e - Werk en school
-
9 sep 2008 - 20:579 sep 2008 - 21:17
GGD is kud:X [ik kreeg vorig jaar wel een condoom van die vrouw-vlak-], maar die deed echt zo overdreven eeraig en dan doen ze alsof ze je begrijpen enzo, vreselijk-.-'
OMG krijg je dan ook gelijk seksuele voorlichting? 0.o
Aan een vriendin van mij vroeg ze of ze wel vrienden had en of ze het nog wel zag zitten:S
echt stom9 sep 2008 - 21:18(...)wees blij dat je het niet weet. Ik moet er volgend jaar 2x heen x|
ze het maar!I need you like a heart needs a beat
9 sep 2008 - 21:19(...)OMG krijg je dan ook gelijk seksuele voorlichting? 0.o
Nee die vrouw had er nog over, die had ze aan een andere groep moeten uitdelen en toen vroeg ze of ik er ook 1 wilde x'] [ik zie oversext uit afzo(lol)]
Maar het was wel DUREX 8D x)If you want me to listen, whisper...
9 sep 2008 - 21:20(...)
hoe leg je dat uit? 0.o
ze het maar!
De GGD verzorgt inentingen en heeft schoolartsen in dienst, maar doet bijvoorbeeld ook onderzoek en geeft voorlichting.
ff gekopieert9 sep 2008 - 21:219 sep 2008 - 21:21(...)
Niet eens die coele van de Hema met nopjes? 0.o
Nee die vrouw had er nog over, die had ze aan een andere groep moeten uitdelen en toen vroeg ze of ik er ook 1 wilde x'] [ik zie oversext uit afzo(lol)]
Maar het was wel DUREX 8D x)9 sep 2008 - 21:21Bij ons is die in groep 8 geweest. T_T Kun je in je onderfleur en BH/topje/hempje gaan staan. Gaan dat mens aan je voelen
KOMT DIE IN DE 2e?! Damned...
I live for the applause, you will die for it.
9 sep 2008 - 21:22Bij ons is die in groep 8 geweest. T_T Kun je in je onderfleur en BH/topje/hempje gaan staan. Gaan dat mens aan je voelen
khad dat in groep 7. Idd, dat mens vroeg zo: Heb je een hemdje aan? Wilde ze mijn houding checkenKOMT DIE IN DE 2e?! Damned...
9 sep 2008 - 21:22fuck de GGD!
ik schaam me daar altijd dood man x_x en vooral als ze je gaan wegen *tedik*
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
9 sep 2008 - 21:23Bij ons is die in groep 8 geweest. T_T Kun je in je onderfleur en BH/topje/hempje gaan staan. Gaan dat mens aan je voelen
KOMT DIE IN DE 2e?! Damned...
dat is een schooldokter ofso tog -.-?don't Worry...Be gay.
9 sep 2008 - 21:24(...)
nee, heel veel moeten daar ook gaan op hun 11e voor prik en volgend jaar voor baarmoederprik x|
dat is een schooldokter ofso tog -.-?9 sep 2008 - 21:249 sep 2008 - 21:25fuck de GGD!
idd, ik wil niet weten hoeveel ik weeg. Ik wordt daar zo gek van. Mijn ouders moesten me voor het laatst smeken om er op te staan x|ik schaam me daar altijd dood man x_x en vooral als ze je gaan wegen *tedik*
9 sep 2008 - 21:25(...)nee, heel veel moeten daar ook gaan op hun 11e voor prik en volgend jaar voor baarmoederprik x|
oeh oke O_odon't Worry...Be gay.
9 sep 2008 - 21:26IK WIL GEEN BAARMOEDERPRIK O_O;[soortvannaaldenfobie]
If you want me to listen, whisper...