Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand?
- Home
- Forum
- Werk en school
- GGD in de 2e
GGD in de 2e - Werk en school
-
9 sep 2008 - 20:579 sep 2008 - 22:029 sep 2008 - 22:02
(...)sexxi >< wij kregen vorig jaar ook een tasje met shit en 3 tampony's >< but i hate them so i never use them
Ik gebruik tampons (nog) niet. Lijkt me zo pijnlijk. x|-
9 sep 2008 - 22:03(...)
Inderdaad. Ik mocht in groep 7 mijn beha aanhouden. Gelukkig. Maar ik word ouder, en mijn lichaam ook. -als je begrijpt wat ik bedoel- dus ik ga me gewoon NIET uitkleden. Dan nog liever vastgebonden zitten ofzo.
toen ik me moest uitkleden zei ik nog:
ik voel me neit comfortabel zonde kleren,
die vrouw gewoon;; ja uitkleden!
ik deed wat ze zij en ze schreef alles op enzo, maar ik vond het gewoon facking niet leuk.9 sep 2008 - 22:03vaaaan * DADADADAN*
DUREX PLAY x'D ofso :W
Ken ik niet.-
nee jo :o
Ik gebruik tampons (nog) niet. Lijkt me zo pijnlijk. x|
je moet ze er gwn goed in doen x3
don't Worry...Be gay.
toen ik me moest uitkleden zei ik nog:
ik voel me neit comfortabel zonde kleren,
die vrouw gewoon;; ja uitkleden!
ik deed wat ze zij en ze schreef alles op enzo, maar ik vond het gewoon facking niet leuk.
Nogal logisch.-
ik heb het één keer geprobeerd [kreeg `m niet eens inmaarja] en daarna nooit meer
Ik gebruik tampons (nog) niet. Lijkt me zo pijnlijk. x|If I die young, send me away with the words of a lovesong.
9 sep 2008 - 22:04(...)nee jo :o
alsof je dan geen orgasme fzo krijgt >.<9 sep 2008 - 22:04P
A
R
D
O
N
MOET JE OOK JE BH UIT?
kja sorry hoor dan ga ik echt weg gwndon't Worry...Be gay.
9 sep 2008 - 22:04(...)nee jo :o
Maar ik ben 11. Eerst aan de maandverband.
Zijn jullie het (redelijk) op tijd? Ik niet. ben nu alweer 2/3 maanden geleden geworden. x|-
9 sep 2008 - 22:05P
A
R
D
O
N
MOET JE OOK JE BH UIT?
kja sorry hoor dan ga ik echt weg gwn
Ik word steeds banger. Straks gaan ze over je tepels strelen ofzo. Ik wil niet!-
9 sep 2008 - 22:05(...)
ik ben wel gwn op tijd ofso
Maar ik ben 11. Eerst aan de maandverband.
Zijn jullie het (redelijk) op tijd? Ik niet. ben nu alweer 2/3 maanden geleden geworden. x|sinds ik in gr. 7 het voor het eerst werd:P
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
9 sep 2008 - 22:059 sep 2008 - 22:05(...)ik heb het één keer geprobeerd [kreeg `m niet eens inmaarja] en daarna nooit meer
je moet eerst mini proberen he en als dat niet gaat vasaline er op smeren.. gewoon een paar keer oefenen9 sep 2008 - 22:05Ik pleeg echt een moord om niet daarheen hoeven te gaan.
-