• Academie van Adalmund*. (voor grootse, jonge tovenaars en heksen), de oudste en enige tovenaarsschool in de Benelux (BE,NL en Luxemburg) op dit moment. Het situeert zich in het kleinste stadje in de Benelux, Staverden, waar maar 40 inwoners leven (in dit verhaal ook allemaal tovenaars). Een groepje nieuwe leerlingen, die hier toegelaten worden op een leeftijd van 13, maakt zich klaar voor het nieuwe schooljaar, dat zal starten op 1 Juli.
    Er zijn gemiddeld 200 leerlingen die hier per jaar les volgen. Er zijn geen afdelingen, maar wel richtingen.

    Je hebt Menas, dit is voor de creatieve zielen. Mensen die graag experimenterend en vrij omgaan met magie en de mooiste dingen willen vormen, ze hebben veel ambitie om te slagen in hun dromen en zijn echte volhouders. Je zult hen niet snel horen zeggen 'ik kan dit niet' of 'ik geef op'. Dit soort uitspraken worden niet getolereerd.

    Galia is voor de jongeren die graag de baas zijn, graag alles zelf doen, graag zelfstandig zijn. Niet snel dingen doordenken, maar eerder gewoon op hun doel afgaan. Sommigen slagen hier in, anderen niet. Ze zijn ook erg hypocriet en geloven dat hun eerste oordeel ook meteen de waarheid/het beste is.

    En als laatste heb je Drasus, deze richting is bestemd voor mensen met veel moed, mensen die graag denken, mensen die vriendschap boven alles beschouwen.
    Ze zijn erg slim, maar ook erg zelfbewust. Ze weten wat hun capaciteiten zijn en wat ze daarmee willen bereiken.

    *Anna Adalmund was het eerste schoolhoofd.

    Rollen
    +5 meisjes:
    Erato
    SofieSaade
    Cariad
    Apate
    Patronum x2
    Captain


    +5 jongens:
    SofieSaade
    Tragically x2
    Dumbledore
    apate


    +5 proffesors:
    Cariad x 2
    PrincesSnape
    Apate

    INVULLEN:
    Voledige naam:
    Bloedstatus:
    Staf:
    Richting:
    uiterlijk:
    karakter:
    Familie/afkomst:
    verleden:
    extra: (bv. huisdier)


    -ps: met +5 bedoel ik min. 5 maar liefst meer, je mag ook meerdere rollen in vullen, ik zou het zelfs heel fijn vinden.

    Dankje. :Y)
    NU ECHT GESLOTEN!!!

    S T O R Y !

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:16 ]


    Love is louder.

    SofieSaade schreef:
    Voledige naam: Liam Lammers
    Bloedstatus: Half bloed
    Staf: 23 cm wilgenhout met de kern van feniks veren.
    Richting: Menas
    uiterlijk: Liam Payne

    Foto 2
    karakter: Liam is creatief en net wat anders dan de andere. Hij houd van muziek zo speelt hij gitaar en klassiek piano en schrijft hij zijn eigen liedjes. Verder is hij slim en heeft hij een fotografisch geheugen wat voor hem erg handig is. Hij heeft namelijk een bloed hekel aan leren en besteed zijn tijd liever aan zijn hobby's. Hij is een romantisch type maar niet zo'n watje en softie.
    Familie/afkomst: Zijn vader was een dreuzel maar verliet zijn moeder toen ze vertelde dat ze een heks was. Helaas was Liam toen al verwekt. Hij heeft zijn vader dus nooit gekent. Dit zorgt ervoor dat hij met izjn moeder een veel sterkere band. Hij mist zijn vader niet hij is alleen boos op hem omdat hij zijn moeder zo alleen liet.
    verleden: Vroeger vond hij het heel erg dat hij geen vader had en begreep hij het niet goed. Naarmate hij ouder werd begon hij het te begrijpen en vormde er een soort haat voor hem.
    extra: Hij is zoeker :D


    Goed zo?


    Super goed! (én zeker met Liam ;'D )
    x


    Love is louder.

    Er mag trouwens een slotje op.


    Love is louder.

    Queuing schreef:
    Er mag trouwens een slotje op.

    Wat vond je van mijn schoolhoofd? :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wat vond je van mijn schoolhoofd? :x

    Ohw, sorry!
    Ja, hij's geweldig! ;'D <3
    Morgen vroeg is er een nieuw deel, vanaf dan gaat het sneller gaan ;')!!


    Love is louder.

    Queuing schreef:
    (...)
    Ohw, sorry!
    Ja, hij's geweldig! ;'D <3
    Morgen vroeg is er een nieuw deel, vanaf dan gaat het sneller gaan ;')!!

    Hihi, hij is knap hé! Ik vind hem ook heel cool, ik wou dat zulke leerkrachten zoals alle die hier staan in het echt bestonden! :'D


    Where there is a sea there are pirates...