• Muh, hebben jullie dat ook wel es waar alles gewoon geweldig gaat, maar door een klein dingetje lijkt je hele wereld in te storten en jij je zo onzeker door gaat voelen? Want dat heb ik nu.

    Ik heb een fijne dag gehad, ff weg geweest met mijn vriend, fijn gezellig enzo. Maar zodra hij weg is, word ik bang dat er iets fouts gaat, want hij zou vanavond misschien naar een feest toe gaan en nu zit ik in de zenuwen. Ik weet, sommige van jullie denken: "Omg, wat ben jij een aansteller zeg" maar ik heb op het moment gewoon een oppeppertje nodig en ik vraag me af of ik de enige ben die zo denkt; bang om zo iets dierbaars kwijt te raken.

    Me at the moment:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:08 ]


    Dare to Live

    Ga zelf iets leuks doen :)? Heb je afleiding ^^ Doe ik ook altijd ^^


    Life is hard and then we die

    ik snap wat je bedoeld meschien voor afleiding keiharde muziek op zeten :Y)


    Shoganai i ne~

    Ga een leuke high-school feel-good film kijken, doet het altijd goed bij mij als ik me flut voel. c:


    wth.

    PUKKELxDING schreef:
    Ga zelf iets leuks doen :)? Heb je afleiding ^^ Doe ik ook altijd ^^

    Ik ben al wezen rennen voor bijna twee uur, heb proberen te schrijven maar ik raak steeds afgeleid, en nu ben ik met mensen aan het praten op msn, maar ik zit in mijn achterhoofd er steeds zo mee. Ik vind het gewoon rot dat ik mezelf niet kan overhalen dat hij niets fouts zal gaan doen D:
    Hmm... misschien dadelijk maar een filmpje kijken.


    Dare to Live

    @BePretending
    Good idea, zal ik nu ff in de tussentijd doen, hardstyle ofzo haha ^^
    @Mayfly
    Yes, misschien wel The Hangover (is geen highschool film, I know lol) maar het is wel iets waar je om kan lachen. Misschien moet ik dat maar es kijke ^^


    Dare to Live