• ik vind mijn ex eng worden.
    ik heb net op facebook gezet dat ik een relatie heb met mijn nieuwe vriend, en opeens begint mijn ex te flippen op msn. eerst een hele reeks beschuldigingen (oa dat het mijn schuld is dat we geen vrienden meer kunnen zijn), toen zei hij dat hij zelfmoord gaat plegen enzovoorts. en toen zei hij (letterlijk gekopieerd): ge zou nog verstelt kunne staan hoe zuur ik u het leven kan maken.
    eh, wat?
    is er nog iemand die dit vreemd vindt? ik had mijn ex op voorhand verteld dat ik opnieuw een relatie had en we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.
    volgens mijn vriendje is hij nog steeds verliefd op me, maar is dat dan geen heel vreemde manier om het te tonen?

    - ik heb echt zo veel spijt van alles dat ik aan die idioot heb gegeven. en met alles bedoel ik ook àlles. ik ben echt dom.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:23 ]


    ask her if she wants to stay a while

    Hij vind je nog steeds leuk en hij is extreem jaloers op je nieuwe vriend. Maar goed, jongens laten zulk soort dingen altijd op vreemde manieren weten, nietwaar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaloers


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Jaloers zeker weten. Trek je er niet te veel van aan, want hij heeft gewoon aandacht nodig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mijn ex vind me ook nog leuk denk ik
    hij zegt zelf dat ie een vriendin heeft, maar dat geloof ik niet :Y)
    hij ging me steeds bellen enzo, ook onbekend (doet ie nu niet meer)
    en hij d8 een tijd terug dat ik een relatie had met een ander en hij d8 dat dat ook een ex van me was xD

    maar die ex van jou doet egt raar
    maar gwn niks van aantrekken

    Soundeffect schreef:
    Hij vind je nog steeds leuk en hij is extreem jaloers op je nieuwe vriend. Maar goed, jongens laten zulk soort dingen altijd op vreemde manieren weten, nietwaar?


    <3

    BEL0VED schreef:
    Jaloers zeker weten. Trek je er niet te veel van aan, want hij heeft gewoon aandacht nodig.


    En nee, je bent niet dom. Toen was alles nog goed, en had je er het volste recht toe. Niemand kon weten dat hij later zo zou reageren...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'