• Academie van Adalmund*. (voor grootse, jonge tovenaars en heksen), de oudste en enige tovenaarsschool in de Benelux (BE,NL en Luxemburg) op dit moment. Het situeert zich in het kleinste stadje in de Benelux, Staverden, waar maar 40 inwoners leven (in dit verhaal ook allemaal tovenaars). Een groepje nieuwe leerlingen, die hier toegelaten worden op een leeftijd van 13, maakt zich klaar voor het nieuwe schooljaar, dat zal starten op 1 Juli.
    Er zijn gemiddeld 200 leerlingen die hier per jaar les volgen. Er zijn geen afdelingen, maar wel richtingen.

    Je hebt Menas, dit is voor de creatieve zielen. Mensen die graag experimenterend en vrij omgaan met magie en de mooiste dingen willen vormen, ze hebben veel ambitie om te slagen in hun dromen en zijn echte volhouders. Je zult hen niet snel horen zeggen 'ik kan dit niet' of 'ik geef op'. Dit soort uitspraken worden niet getolereerd.

    Galia is voor de jongeren die graag de baas zijn, graag alles zelf doen, graag zelfstandig zijn. Niet snel dingen doordenken, maar eerder gewoon op hun doel afgaan. Sommigen slagen hier in, anderen niet. Ze zijn ook erg hypocriet en geloven dat hun eerste oordeel ook meteen de waarheid/het beste is.

    En als laatste heb je Drasus, deze richting is bestemd voor mensen met veel moed, mensen die graag denken, mensen die vriendschap boven alles beschouwen.
    Ze zijn erg slim, maar ook erg zelfbewust. Ze weten wat hun capaciteiten zijn en wat ze daarmee willen bereiken.

    *Anna Adalmund was het eerste schoolhoofd.

    Rollen
    +5 meisjes:
    Erato
    SofieSaade
    Cariad
    Apate
    Patronum x2
    Captain


    +5 jongens:
    SofieSaade
    Tragically x2
    Dumbledore
    apate


    +5 proffesors:
    Cariad x 2
    PrincesSnape
    Apate

    INVULLEN:
    Voledige naam:
    Bloedstatus:
    Staf:
    Richting:
    uiterlijk:
    karakter:
    Familie/afkomst:
    verleden:
    extra: (bv. huisdier)


    -ps: met +5 bedoel ik min. 5 maar liefst meer, je mag ook meerdere rollen in vullen, ik zou het zelfs heel fijn vinden.

    Dankje. :Y)
    NU ECHT GESLOTEN!!!

    S T O R Y !

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:16 ]


    Love is louder.

    Ik zal even snel een professor in elkaar flansen, als je het niet erg vindt, wordt het wel een vrouw. De jongen doe ik dan wel morgen, want ik heb er nu eigenlijk weinig tijd voor. ;$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    INVULLEN:
    Volledige naam: Alicia Caroline Bullock
    Bloedstatus: Puurbloed, Alicia leeft al heel lang in het toverwereldje en is er zelfs in opgegroeid omdat haar beide ouders puurbloed-tovenaars waren. Inderdaad, waren, ze zijn namelijk al een tijdje overleden.
    Leeftijd: Ze is net 36 jaar geworden.
    Staf: Een toverstok van kersenhout, 30cm met daarin strengen van eenhoornhaar.
    Richting: De leerlingen van Menas.
    Uiterlijk:


    Karakter: Mevrouw Bullock heeft een sterk gevoel voor humor en is bijna altijd in haar goede humeur te vinden. Behalve als je haar of iemand anders iets verkeerds hebt aangedaan, dus ook een leerling pesten en ze merkt dat, kan ze heel erg boos om worden.
    Ze is op dat na bijna altijd in haar nopjes en maakt altijd gezellig met iedereen een praatje. Ze is een erg sociaal mens en haalt zelfs de nukkigste en verdrietigste persoon in het zonnetje, waarna diegene zich gelijk op zijn/ haar gemak bij haar voelt. Daarom wordt Alicia Caroline Bullock door de meeste leerlingen als lievelingsprofessor gezien en vertrouwen ze sterk op haar.
    Familie/afkomst: Ze komt van het platteland en daar is ze trots op, toch hoor je niet van haar accent. Haar ouders waren erg gelukkig met Alicia, ook al heeft Alicia’s moeder al zeker twee keer een miskraam gehad. Ze was en is nog steeds heel erg trots op Alicia, dat weet Alicia ook al is ze nu in de Hemel.
    Alicia is namelijk ook opgevoed om in God te geloven, waar ze ook haar liefde aan geeft. Alicia is niet getrouwd en heeft geen kinderen, ooit had ze een vriend, maar die is overleden in een tover-ongeluk die er uitbrak. Waar ze trouwens nog steeds van kapot is, maar ze leeft ermee.
    Verleden: Alicia heeft een mooi verleden en leven gehad met haar ouders, ze woonde op het platteland, ook al waren ze allemaal heksen. Alicia en haar familie hielden van de rust en de stilte die het daar meebracht, de familie is niets voor het stad of het nachtleven. Maar haar ouders overleden en Alicia werd toen aangenomen op de Academie van Adalmund, waar ze voornamelijk vakken geeft wat met transformeren te maken heeft. Haar ouders zijn nog steeds speciaal voor haar, maar ze geeft ook om haar leerlingen, natuurlijk.
    Extra: (bv. huisdier) Ze heeft een lieve kleine uil, genaamd Terra (Italiaans: ‘Aarde’) Ze heeft de uil al bijna haar hele leven.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 22:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oops ja, dat was ik vergeten. Miss. Stacia geeft Biologie.
    Weliswaar een dreuzelvak, maar ze houd zich zoveel mogelijk bij de feiten.
    Bovendien wordt er ook verteld welke drankjes gevolgen hebben op wat. Dus er is een kleine overlapping met toverdranken..
    Dit is het vak wat op Zweinstein Kruidenkunde is. En anders geeft ze gewoon dit. Maar goed, ook tovenaars moeten weten hoe hun lichaam in elkaar steekt, niet waar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    INVULLEN:
    Volledige naam: Jason Derek Smith
    Bloedstatus: Puurbloed, zijn ouders zijn allebei tovenaars/ heksen.
    Staf: Toverstok van berkenhout, 23cm met slangengif.
    Richting: Drasus, Jason stort zich overal head over heels in, wat ook vaak tot problemen kan leiden. Zo is hij ook iemand die met vrienden meegaat als hun les willen skippen en wat exciting willen doen, zoals naar verboden buurten gaan.
    Uiterlijk:


    Karakter: Jason is een energieke, blije jongen die klaarstaat voor de medemens. Hij ziet het positieve in dingen en zal niet snel negatief over iets denken of snel down zijn. Als hij down is, is het wel erg, dan gaat het meestal over zijn familie waar hij bezorgd om is of over zijn dierbaren.
    Toch is hij ook een beetje een waaghals en is hij snel in voor dingen, hij zit daarom ook snel in de problemen en heeft dan altijd een grote grijns op zijn mond.
    Familie/afkomst: Zijn ouders zijn allebei nog in leven, niet gescheiden en ze houden als ouders van Jason. Jason heeft nog een jonger broertje, Michael, van ongeveer 6 jaar, waar hij heel beschermend over is.
    Verleden: Hij heeft een paar jaar samen met zijn ouders en zijn jongere broertje in België gewoond, maar toen de familie hoorde dat Jason naar de Academie van Adalmund mocht, verhuisde ze naar een huisje daar vlakbij in de buurt.
    Extra: Hij heeft een groene slang als huisdier, genaamd Fire.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 22:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, wat een heerlijke leerkrachten... :9~


    Where there is a sea there are pirates...

    OLDROSES schreef:
    ACADEMIE VAN ADALMUND (de story)

    <3


    Oeehhh Abo:9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Galia heeft nog geen afdelingshoofd... Mag ik er een maken?



    Volledige naam: Raphaël Amadeo Ferrari
    Bloedstatus: volbloed
    Staf: ebbenhout met eenhoornbloed in de kern
    Richting: Afdelingshoofd van Galia en leraar Verweer tegen de Zwarte kunsten
    uiterlijk: (Johnny Depp)
    karakter: Professor Ferrari is een heel gesloten persoon, hij is een hele strenge leerkracht en treitert de leerlingen vaak. Vrijwel iedereen haat hem, behalve zijn eigen afdeling, omdat hij hen voortrekt en omdat ze hun afdeling en drijfveren gemeen hebben.
    Familie/afkomst: Ferrari komt uit een hele gerespecteerde, oude Italiaanse toverfamilie, hij heeft één oudere broer, Drago Cesare, die in Italië Schouwer is. De moeder van Raphaël is heel vroeg gestorven dus hij heeft haar niet gekend. Zijn vader was altijd streng voor zijn kinderen en Raphaël heeft daarom nooit genegenheid of liefde gekend.
    verleden: Er is niet veel bekend over zijn verleden, alleen dat hij in Italië heeft gewoond en dat hij vele talen heeft leren spreken, waaronder Frans, Nederlands, Engels, Japans, Spaans, Grieks en Latijn. Hij heeft zijn jeugd doorgebracht in de chique buurten van Florence (it: Firenze), en is na zijn studies naar Benelux verhuisd om Verweer tegen de Zwarte Kunsten te onderwijzen in Adalmund.
    Hij is nog vrij jong, niemand weet hoe oud hij precies is.
    extra: Raphaël heeft een arend, Donatello.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Galia heeft nog geen afdelingshoofd... Mag ik er een maken?



    Volledige naam: Raphaël Amadeo Ferrari
    Bloedstatus: volbloed
    Staf: ebbenhout met eenhoornbloed in de kern
    Richting: Afdelingshoofd van Galia en leraar Verweer tegen de Zwarte kunsten
    uiterlijk: (Johnny Depp)
    karakter: Professor Ferrari is een heel gesloten persoon, hij is een hele strenge leerkracht en treitert de leerlingen vaak. Vrijwel iedereen haat hem, behalve zijn eigen afdeling, omdat hij hen voortrekt en omdat ze hun afdeling en drijfveren gemeen hebben.
    Familie/afkomst: Ferrari komt uit een hele gerespecteerde, oude Italiaanse toverfamilie, hij heeft één oudere broer, Drago Cesare, die in Italië Schouwer is. De moeder van Raphaël is heel vroeg gestorven dus hij heeft haar niet gekend. Zijn vader was altijd streng voor zijn kinderen en Raphaël heeft daarom nooit genegenheid of liefde gekend.
    verleden: Er is niet veel bekend over zijn verleden, alleen dat hij in Italië heeft gewoond en dat hij vele talen heeft leren spreken, waaronder Frans, Nederlands, Engels, Japans, Spaans, Grieks en Latijn. Hij heeft zijn jeugd doorgebracht in de chique buurten van Florence (it: Firenze), en is na zijn studies naar Benelux verhuisd om Verweer tegen de Zwarte Kunsten te onderwijzen in Adalmund.
    Hij is nog vrij jong, niemand weet hoe oud hij precies is.
    extra: Raphaël heeft een arend, Donatello.


    Jup! Johnny depp mag van mij altijd ! ;'D <3 de rol is trouwes ook geweldig <3


    Love is louder.

    Queuing schreef:
    (...)
    Jup! Johnny depp mag van mij altijd ! ;'D <3 de rol is trouwes ook geweldig <3

    Iiieh, dankjewel! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, wie zijn er richtingshoofden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ja, wie zijn er richtingshoofden?

    Apate, Captain en Cariad hebben een professor/afdelingshoofd - rol n_n


    Love is louder.

    Queuing schreef:
    (...)
    Apate, Captain en Cariad hebben een professor/afdelingshoofd - rol n_n


    Waarom ik niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind mijn professor echt zo geweldig...
    Ik wil dat Eléonore er een speciale band mee heeft. :9~


    Where there is a sea there are pirates...

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Waarom ik niet?

    Ik denk omdat die een beetje op elkaar lijken... Misschien kan je nog een man ofzo maken, haha? :3
    Trouwens, wie is het schoolhoofd? ö
    We still need a Dumbledore... want is die Anna niet allang dood? :x


    Where there is a sea there are pirates...