• Topic over geesten!

Praat er hier over, heb jij wel eens een geest gezien?
    Zeg het hier!

Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

Spiritual schreef:
    (...)

Haha, jha soort van, eerst wist ik noit of geesten bestonden of niet, maar ik geloof er nu echt 100% in .. en ik hield altijd altijd wel van spirituele dingen, en paranormale dingen

ik interesseer me daar ook heel erg in (ja hè hè, dat had je nog niet door xD), maar heb nog nooit iets meegemaakt.. (:

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Nichole schreef:
    (...)

Wees wel blij dat het op school tussen de mensen was, als je home alone bent lijkt het me nog enger..
    Maar jouw verhaal is ook eng.

Tjha, idd het lijkt me dooooodeng in mijn eentje, ik had wel es een keertje dat ik naar de badkamer liep en er was een witte en zwarte schim die dwars door me heen vlogen... en toen voelde ik me raar genoeg gevuld.. XD

En ook een keertje bij kamp was er een geest in de meisjes-kamer, iedereen moest gillen, en ik liep naar binnen om te kijken waar ie was gebleven waar hij was weg.. =S

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Mimiee schreef:
    (...)

ik interesseer me daar ook heel erg in (ja hè hè, dat had je nog niet door xD), maar heb nog nooit iets meegemaakt.. (:

Hmm.. vind je dat niet jammer dat je nog niks heb meegemaakt daarvan? XD ik had dat vroeger wel omdat het me spannend leek XD

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

mwahh, ergens wel...
    maar ik zou er denk ik niet tegen kunnen, ik de zenuw-angsthaas! ;D

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Mimiee schreef:
    mwahh, ergens wel...
    maar ik zou er denk ik niet tegen kunnen, ik de zenuw-angsthaas! ;D

haha, mijn enigste angst die ik heb is voor spinnen XD

Al jullie verhalen doen me denken aan iets wat ik gezien heb ik toen ik nog wat jonger was. Het was op de kamer van mijn zus, eerste kerst nacht. Ik wist al dat de Kerstman niet bestond en daarom ben ik er vrij zeker van dat het geen droom was. - Ik lag dus op de slaapbank en was wakker geworden van een paar harde bonzen, niet echt iets bijzonders in ons huis, maar toch had ik een beetje kippenvel. Door het dakraam komt altijd licht naar binnen en dus schrok ik toen ik een schaduw zag. Meteen keek ik naar het dakraam en zag daar een wat bredere... man. ja het was een man. Hij was niet heel duidelijk te zien maar zijn rode ogen leken op te gloeien. Hij lachte heel gemeen waardoor ik schrok, en toen was het weg.

Na al die jaren weet ik nog steeds niet of ik het nou droomde of dat het echt was. Maar als het een droom was, waarom zou ik het me dan nog zo levendig herinneren?

Forever.

Spiritual schreef:
    (...)

haha, mijn enigste angst die ik heb is voor spinnen XD

SamexD
    Alleen ik ben nooit bezeten geweest.
    Het is wel eens bij mij geprobeerd, mijn vader raakte in paniek toen ik opeens inklapte omdat er een rilling en een akelig gevoel door me heen schoot.

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

Nog nooit gezien, maar ik voel ze wel aan geloof ik. Een druk op mn borst, die opeens verdwijnt en dan lijkt er ook iets weg uit de kamer.

Eigelijk wil ik het niet weten, maar ik weet zeker dat er iets is.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Glastonbury schreef:
    Ik heb nog nooit iets gezien, maar geloof wel dat er iets is.
    Ik vind de one man hide and seek trouwens echt zo eng ;~; Is een soort Bloody Mary, maar dat werkt dan echt.

oehh, wat moet je dan doen?? (:
    ben 't niet van plan hoor! ;D

Mimiee schreef:
    (...)

wauw, ik heb altijd zo'n bewondering voor mensen met bovennatuurlijke krachten.
    al zou ik er zelf niet tegen kunnen.
    zit dat in je familie ofzo?
    & ben jij dan eigenlijk niet doodsbang?
    zeker met die man in je bed!
    maar ik heb al eerder mensen gehoord die geesten konden zien &zo,
    maar nog nooit iemand die aura's of orbs kon zien.
    dat laatste kende ik zelfs niet.
    & vind je die geesten in huis niet vervelend?

Ik weet niet of het in de familie zit, mijn ouders geloven er wel in.
    Voor de meesten ben ik niet bang, zeker niet als ze op afstand blijven, dan is er niets engs aan. Ze praten ook niet dus ik weet ook niet wat ze willen, maar in ieder geval geen kwaad.

Your make-up is terrible

ik deed vroeger bloody mary ;'D
    nothing happens to me _O_

[ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 18:09 ]

Shoganai i ne~

Mijn moeder zei dat toen ze jong was ze een keer bij een vriendin was bleven slapen, en die vriendin had eerder die avond gezegt 'Ik waarschuw je het spookt bij mij' nou mijn moeder geloofde er natuurlijk niks van. En die bleef daar slapen, opeens gingen apparaten aan en uit enzo. En toen was er z'n soort man gekomen en die zei dat er 2 of 3 spoken bij dat meisje zaten.

En gister avond had ik een filmavond met een paar vrienden, en we zaten buiten. Opeens voelde echt iedereen dat er 'iets' was, en een vriend van mij die had dus in zijn hoofd gezegt 'als er geesten zijn laat u horen' en toen hoorden we vanaf de linkerkant een soort geluid, het klonk echt alsof degene die het geluid maakte plezier erin had dat wij bang waren. We zijn toen naar binnen gerend en hebben daar nog wat gepraat, toen zag een vriendin aan de overkant van de straat een soort wit achtig flikkerend schim, en toen ging ik zitten. Ik staarde wat voor me uit, en ik zweer dat ik toen iets wits in de weerspiegeling van de televisie zag wegflitsen ;x

Trust me. I'm the doctor

Winchesters schreef:
    Mijn moeder zei dat toen ze jong was ze een keer bij een vriendin was bleven slapen, en die vriendin had eerder die avond gezegt 'Ik waarschuw je het spookt bij mij' nou mijn moeder geloofde er natuurlijk niks van. En die bleef daar slapen, opeens gingen apparaten aan en uit enzo. En toen was er z'n soort man gekomen en die zei dat er 2 of 3 spoken bij dat meisje zaten.

En gister avond had ik een filmavond met een paar vrienden, en we zaten buiten. Opeens voelde echt iedereen dat er 'iets' was, en een vriend van mij die had dus in zijn hoofd gezegt 'als er geesten zijn laat u horen' en toen hoorden we vanaf de linkerkant een soort geluid, het klonk echt alsof degene die het geluid maakte plezier erin had dat wij bang waren. We zijn toen naar binnen gerend en hebben daar nog wat gepraat, toen zag een vriendin aan de overkant van de straat een soort wit achtig flikkerend schim, en toen ging ik zitten. Ik staarde wat voor me uit, en ik zweer dat ik toen iets wits in de weerspiegeling van de televisie zag wegflitsen ;x

Eng =O Ik moest meteen denken aan een dementor =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

ik weet gwn dat ze bestaan.
    ik voel het. (das vaag ^.^)
    maar dat ze eng zijn en gemeen en dat soort dingen dat geloof ik niet.
    want het waren/zijn tog ok gwn mensen??
    tog?

Ik geloof heilig in geesten, goede en slechte geesten.

Quiet the mind, and the soul will speak.