• Topic over geesten!

    Praat er hier over, heb jij wel eens een geest gezien?
    Zeg het hier!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Mimiee schreef:
    heeft iemand al eens geesten opgeroepen??? ;o

    Op een slaapfeestje wouden we het eens proberen. 2 mensen durfde niet ze zieden dat de slechte geest kost komen enzo. Ik geloofde hun een beetje en een beetje niet. uiteindelijk hebben we het dan toch niet gedaan


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik geloof er wel in, maar gelukkig nooit een gezien, en soms voel ik wel een aanwezigheid maar gezien gelukkig niet


    What is youre favo scary movie?

    Mensen die wij kennen hebben ook ooit zoiets voorgehad.
    Dat was een koppel, en die man zijn ouders waren gestorven. Dat koppel had de ene trouwring geërfd, zijn zus de andere. Ze hadden die ring in een vitrinekast gelegd, en elke ochtend lag die ring aan een andere kant in de kast, en lag alles omvergeworpen. Die vrouw dacht dat het haar kinderen geweest waren, maar die hadden niks gedaan. Enkele weken later kwamen ze op bezoek bij die man zijn zus, die blijkbaar hetzelfde probleem hadden met die ring, en zo nam dat koppel die ring mee naar huis. Uit nieuwsgierigheid plaatste die vrouw de ene ring aan de ene kant in de kast, en die andere ring ertegenover. Tegen de ochtend lagen die 2 ringen in het midden van de kast, naast elkaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Mensen die wij kennen hebben ook ooit zoiets voorgehad.
    Dat was een koppel, en die man zijn ouders waren gestorven. Dat koppel had de ene trouwring geërfd, zijn zus de andere. Ze hadden die ring in een vitrinekast gelegd, en elke ochtend lag die ring aan een andere kant in de kast, en lag alles omvergeworpen. Die vrouw dacht dat het haar kinderen geweest waren, maar die hadden niks gedaan. Enkele weken later kwamen ze op bezoek bij die man zijn zus, die blijkbaar hetzelfde probleem hadden met die ring, en zo nam dat koppel die ring mee naar huis. Uit nieuwsgierigheid plaatste die vrouw de ene ring aan de ene kant in de kast, en die andere ring ertegenover. Tegen de ochtend lagen die 2 ringen in het midden van de kast, naast elkaar.


    echt? ergens wel mooi, maar toch eng. ;o
    zoiets heb ik ook al gehoord.
    een vrouw had 's avonds een kastdeur op slot gedaan & de sleutel hield ze bij & de volgende dag stond die kastdeur helemaal open & ze was helemaal alleen in dat huis.
    & daar verplaatste 's nachts ook vaak meubels &zo... ;o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nog nooit gezien, hoop ook dat dat zo blijft :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik heb ze vaker gezien en vooral gevoelt.
    Ik kan ook aura's zien als ik me heel goed concentreer.

    Meestal voel ik wel een aanwezigheid en dat voelt dan ongemakkelijk. Dat heb ik bij bepaalde plekken in mijn huis en bij sommige anderen.

    In ons huis zijn ook geesten maar ze komen echt nooit mijn kamer in. Behalve 1 keer mijn oma die mijn aandacht probeerde te trekken door irritant te doen. En ze verplaatst nogsteeds constant mijn spullen.
    Het enige dat ik verder meegemaakt heb in mijn kamer is geklop uit mijn kast en ik liep langs mijn kast en toen viel de lappenpop die erop ligt die ik van mijn oma gehad heb op mij.

    De enige plekken waar ik hier geesten zie, is op de overloop en in mijn zusjes kamer. Ik moet mijn kamerdeur altijd open hebben als ik alleen ben, dan voel ik me beter. Ik zie soms een jongen daar staan, soms kijkt hij om het hoekje van de deuropening maar komt nooit binnen en zegt nooit iets. Hij heeft altijd een pet op en ik ben niet bang van hem.
    En in mijn zusjes kamer zat er een man naast het bed waar ik op sliep, midden in de nacht. Ik heb me omgedraait en sliep verder. Toen ik bij haar in bed sliep lag ik met mijn voeten bij haar hoofd en zij met haar voeten bij mijn hoofd. Toen ik wakker werd zag ik ineens een hoofd naast me liggen op het kussen, toen ik beter keek zag ik dat het alleen een hoofd was, verder niets. Met zwart haar en een grote tong uit de mond. Ik was zo bang dat ik andersom ging liggen en mijn zusje heeft hem van het bed getrapt in haar slaap.

    Bij mijn ex in huis voelde ik ze altijd zo duidelijk dat ik nooit alleen wilde zijn daar, zeker niet in het donker. In zijn zusjes kamer zag ik een keer een lichtbol, ook wel orbs genoemd, in de kamer. Gewoon tegen de muur zweefde hij. Ik probeerde nog te kijken of het licht ergens vandaan kwam maar dat was niet zo. Toen heb ik het licht aangedaan en was hij weg. Ook ging altijd de zolderdeur open en hoorde je iemand naar boven komen, maar er kwam nooit iemand bovenaan de trap.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Billlusion schreef:
    Hier komen rare reacties op. :X


    'Je mag dan wel geboren zijn zonder vleugels, maar hou ze alsjeblieft niet tegen om te groeien' - Coco Chanel

    Evelon schreef:
    Ik geloof er wel in, maar gelukkig nooit een gezien, en soms voel ik wel een aanwezigheid maar gezien gelukkig niet


    It's going to be difficult, but not impossible.



    Deze komt altijd gelijk in mijn hoofd als ik het woord geesten zie staan :D
    Binnenkort ga ik dat Bloody Mary ding doen :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat doet me denken aan en aantal verhalen van mezelf :P
    Ik heb 3 honden, waarvan een en Chow Chow. En mn ouders waren naar de veearts met eentje, mijn zusje was uit logeren en mijn andere zus bij haar boyfriend, en de andere hond lag te slapen, en ik was met de Chow Chow aan het spelen. En opeens begint die heel erg te piepen. Dus ik dacht dat ik hem pijn had gedaan. Dus ik kijk hem even na, en opeens kijkt ie naar een richting in de kamer. En begint heel erg te blaffen, en hij stak z'n pootje uit. Dus ik dacht huh? En toen ging ik op Internet kijken wat dat kon betekenen en daar stond dat mijn hond misschien en geest had gezien. Arm beestje.

    Taraluis schreef:


    Deze komt altijd gelijk in mijn hoofd als ik het woord geesten zie staan :D
    Binnenkort ga ik dat Bloody Mary ding doen :D


    OMYGOD? BM? Ik ging gisteren x-factor kijken, maar ik wachte tot 0:01 want ik wilde niet om precies 0:00 langs de spiegel.

    Grizzly schreef:
    (...)

    gezien; schaduw wel
    gevoeld; al veel te vaak

    Ik zie ze eigenlijk niet, misschien in het donker wel *denkt na* Jup, dan zie ik als donkere en lichtere plekken naast de normale schaduwen in mijn kamer.
    Maar meestal voel ik ze, op een andere manier dan directe aanraking, heel lastig uit te leggen


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    GOTCHAx schreef:
    Ik heb er een gezien toen met shool op skievakantie was & ik en een vriendin waren 's nachts wakker en plotselling stond er een soort zwarte schim in het midden van onze kamer. En het leek wel of die schim tegen ons aan het praten was dat er een vrouw zou sterven tussen de 20 en 30 jaar in een brand dat ontstond door kortsluiting. En twee weken na dat we thuis waren was er een brand in een appartement dóór kortsluiting en toen is de zus van ieland van mijn klas gestorven en zij was 25. Oké dit klinkt ongeloofwaardig, maar het is waar.

    Ik heb zoiets gehad, alleen an zonder geesten, gewoon een extreem sterk voorgevoel dat me wakker maakte, ik rende bijna huilend naar mijn ouders en zei dat we naar Beppe MOESTEN (nu of nooit), mijn ouders gehoorzaamden, we gingen dat weekend naar haar toe, en een week later ging ze dood.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nichole schreef:
    (...)

    OMYGOD? BM? Ik ging gisteren x-factor kijken, maar ik wachte tot 0:01 want ik wilde niet om precies 0:00 langs de spiegel.

    :D BM is cuwll :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb 's nachts beelden van de toekomst. Met geluid en al! :'D
    HD-visioenen dus. (nerd)
    Hmm, mijn oom was vroeger aan het flesje draaien in een caravan, knapten alle ramen kapot.
    Dat is wel freaky, vind ik.


    "Well, well. Look who we've got here!"