Ja, ik heb ze vaker gezien en vooral gevoelt.
Ik kan ook aura's zien als ik me heel goed concentreer.
Meestal voel ik wel een aanwezigheid en dat voelt dan ongemakkelijk. Dat heb ik bij bepaalde plekken in mijn huis en bij sommige anderen.
In ons huis zijn ook geesten maar ze komen echt nooit mijn kamer in. Behalve 1 keer mijn oma die mijn aandacht probeerde te trekken door irritant te doen. En ze verplaatst nogsteeds constant mijn spullen.
Het enige dat ik verder meegemaakt heb in mijn kamer is geklop uit mijn kast en ik liep langs mijn kast en toen viel de lappenpop die erop ligt die ik van mijn oma gehad heb op mij.
De enige plekken waar ik hier geesten zie, is op de overloop en in mijn zusjes kamer. Ik moet mijn kamerdeur altijd open hebben als ik alleen ben, dan voel ik me beter. Ik zie soms een jongen daar staan, soms kijkt hij om het hoekje van de deuropening maar komt nooit binnen en zegt nooit iets. Hij heeft altijd een pet op en ik ben niet bang van hem.
En in mijn zusjes kamer zat er een man naast het bed waar ik op sliep, midden in de nacht. Ik heb me omgedraait en sliep verder. Toen ik bij haar in bed sliep lag ik met mijn voeten bij haar hoofd en zij met haar voeten bij mijn hoofd. Toen ik wakker werd zag ik ineens een hoofd naast me liggen op het kussen, toen ik beter keek zag ik dat het alleen een hoofd was, verder niets. Met zwart haar en een grote tong uit de mond. Ik was zo bang dat ik andersom ging liggen en mijn zusje heeft hem van het bed getrapt in haar slaap.
Bij mijn ex in huis voelde ik ze altijd zo duidelijk dat ik nooit alleen wilde zijn daar, zeker niet in het donker. In zijn zusjes kamer zag ik een keer een lichtbol, ook wel orbs genoemd, in de kamer. Gewoon tegen de muur zweefde hij. Ik probeerde nog te kijken of het licht ergens vandaan kwam maar dat was niet zo. Toen heb ik het licht aangedaan en was hij weg. Ook ging altijd de zolderdeur open en hoorde je iemand naar boven komen, maar er kwam nooit iemand bovenaan de trap.
[ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 11:18 ]
Your make-up is terrible