• Topic over geesten!

    Praat er hier over, heb jij wel eens een geest gezien?
    Zeg het hier!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    xBiebergirl schreef:
    ik kan ze zien, horen en met ze Praten
    ik hoef ze niet op te roepen, ze zijn er al
    i am never alone


    meen je dat nu?? :O
    wat heb je al meegemaakt?
    zit dat in je familie?
    (sorry, ben daar nogal geïnteresseerd in :$)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Het zit ook bij mij in de familie.

    Vroerg zag ik geesten volgens mijn moeder en nu af en toe.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    DrReid schreef:
    Vroerg zag ik geesten volgens mijn moeder en nu af en toe.


    praat je er dan ook mee?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    mijn moeder dacht toen ik heel klein was dat ik misschien ook geesten kon zien omdat ik blijkbaar soms heel raar kon kijken & doen... ;o maar ik denk niet dat het waar is want ik herinner me toch niks & heb nu nog nooit iets meegemaakt... ;o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb het nog nooit meegemaakt..
    Maar bij mijn oom had een vass, toen is er bezoek gekomen en toen hadden ze volgens mij gezegd: 'wat een mooie vaas' en toen ze weg waren ging hij vanzelf stuk. :S en er is nog eens glas stuk gegaan in huis, maar we weten niet hoe. Eeenn als laatste..mijn oma zag mijn overgroot opa, die haar ergens heen bracht ofzo (volgens mij om iets ergs te doen) maar het bleek hem niet te zijn..(Hij was overigens niet dood toen) Dit klinkt best ongeloofwaardig('x


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    DrReid schreef:
    Vroerg zag ik geesten volgens mijn moeder en nu af en toe.

    na ja ik zie niks meer(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik geloof erin. Ik heb ze niet gezien maar ik heb wel meegemaakt dat mensen bezeten waren

    ILoveLilian schreef:
    Ja, ik geloof erin. Ik heb ze niet gezien maar ik heb wel meegemaakt dat mensen bezeten waren

    Bezeten? Hoe(cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eerst zien, dan geloven.

    Ik heb er een keer 1 gezien in het huis van mijn vriendin, ik voelde zee zowiezow wel al aan maar we hadden het er over dat ik er nog nooit 1 echt gezien had. En zij zat toen onophoudelijk naar buiten te kijken zonder verder nog wat te zeggen of doen en ik werd toen heel bang van haar en toen zag ik een meisje bij haar de trap op lopen, ze had een witte jurk aan en zwart haar. Ik schrok me dood maar heb het haar pas een maand later verteld omdat ze bang was.

    Paar weken later heeft een keer iemand gezegt: Stom ermee laat het los.
    Maar ik was alleen en er was niemand bij me.

    En nog 1 x was ik met een groepje vrienden buiten en toen zaten we doodstil op een draaiding te praten begon hij ineens te draaien (allemaal wetend dat er iemand bij was die er niet was zegmaar) En dat vonden we niet raar of eng maar heel leuk :3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mijn moeder zegt dat ze bijna elke nacht wakker word en dat ze dan een persoon naast haar bed ziet staan. Maar ze is ook nooit bang, ze denkt dat het haar oma is dus mijn overgrootmoeder die haar een bezoekje komt brengen. En als ik dan in mijn kamer ben en ook wakker ben dan kan ik niet meer slapen tot het half 1 is omdat ik het gevoel heb dat er iemand aanwezig is ofzo.

    Mijn nonkel heeft eens uit zijn lichaam getreden denkt hij. Hij was aan het slapen en hij zag zichzelf uit de hoek van zijn kamer liggen. Hij dacht bij zichzelf dat als hij nu niet wakker werd dat hij dan dood zou gaan. Maar als hij probeerde op te staan lukte het niet. Hij was precies aan het bed vastgevonden. Zijn lichaam wou niet meewerken. Maar uiteindelijk is hij terug wakkergeworden en hij was helemaal aan het zweten enzo... Best wel creepie

    Ik heb er drie keer eentje gezien. De eerste was op mijn oude basisschool, de tweede tijdens de avondvierdaagse en de derde tijdens een slaapfeestje met vriendinnen. Iedere keer zagen een paar anderen ze ook, en de laatste keer was zó eng dat ik er nog steeds nauwelijks over kan praten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Voor mij bestaan ze gewoon, daar ben ik 100% van overtuigd (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er een gezien toen met shool op skievakantie was & ik en een vriendin waren 's nachts wakker en plotselling stond er een soort zwarte schim in het midden van onze kamer. En het leek wel of die schim tegen ons aan het praten was dat er een vrouw zou sterven tussen de 20 en 30 jaar in een brand dat ontstond door kortsluiting. En twee weken na dat we thuis waren was er een brand in een appartement dóór kortsluiting en toen is de zus van ieland van mijn klas gestorven en zij was 25. Oké dit klinkt ongeloofwaardig, maar het is waar.


    Let us die young or let us live forever.