• Topic over geesten!

    Praat er hier over, heb jij wel eens een geest gezien?
    Zeg het hier!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    SING schreef:
    Ik geloof er ook in. Ooit toen ik ongeveer 4 á 5 jaar was dacht ik dat ik een geest gezien had. Ik houd nu nog steeds vol dat dat niet een droom was.
    Van wat ik me nog kan herinneren is dat ik wakker op bed zat, toen zag in de deuropening dus een zwarte geest staan met lichtgevende rode ogen. Ik schrok niet, ik gilde niet. Maar t was wel eng :'D
    Mijn moeder beweert dat dat de oma van mijn moeder zou zijn, die vlak na mijn geboorte is overleden.
    En ook ooit nog lag ik tussen mijn vader en moeder in bed. Toen zag ik beneden het licht aan en uit knipperen.
    Dit komt best ongeloofwaardig over denk ik :'D

    Heb ik ook wel eens gezien, ik was eens een x wakker om 00.00 (12 uur :P) en toen zag ik een flits in mn kamer schieten.


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ben ik gek als ik zeg dat ik het wel heb gezien en vaak..-aa-

    Ik ben er 1 _O_
    Nee ik geloof er niet in ;D


    -

    Mimiee schreef:
    (...)

    omg! :O
    doodeng, niet? :O
    zei ze iets ofzo??

    Nee ze zei niets. Toen ik 's nachts wakker werd (en ik weet ZEKER dat ik 100% wakker was) zag ik eerst gewoon een schim. In het midden van de kamer. En die was zo eerst zwart. En toen ineens was ie wit -raar- En het leek een oud vrouwtje, en toen ging ze zo langzaam weg uit de slaapkamerdeur. Ik vroeg die volgende morgend aan die vriendin haar ouders of iemand in haar kamer was geweest; niet dus. En mijn verhaal bleek dus waar te zijn, want toen een andere vriendin bij mijn vriendin bleef slapen, beweerde die dat er een oud vrouwtje bij haar in bed kwam liggen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    SING schreef:
    Ik geloof er ook in. Ooit toen ik ongeveer 4 á 5 jaar was dacht ik dat ik een geest gezien had. Ik houd nu nog steeds vol dat dat niet een droom was.
    Van wat ik me nog kan herinneren is dat ik wakker op bed zat, toen zag in de deuropening dus een zwarte geest staan met lichtgevende rode ogen. Ik schrok niet, ik gilde niet. Maar t was wel eng :'D
    Mijn moeder beweert dat dat de oma van mijn moeder zou zijn, die vlak na mijn geboorte is overleden.
    En ook ooit nog lag ik tussen mijn vader en moeder in bed. Toen zag ik beneden het licht aan en uit knipperen.
    Dit komt best ongeloofwaardig over denk ik :'D


    omg! :O
    doodeng met die rode ogen! :O
    dat je niet schreeuwde! ;O
    maar als het idd de oma van je moeder was, was 't wel al ietsiepietsie minder eng. ;}
    alhoewel... <;}
    & die lichten die knipperden... XO
    man, ik heb echt schrik van geesten! :O
    (& ik geloof je wel hoor ;D)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 18:54 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Animale schreef:
    Ja ik geloof in geesten, ja ik heb er al is één gezien.


    gezien; schaduw wel
    gevoeld; al veel te vaak


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Animale schreef:
    (...)
    Nee ze zei niets. Toen ik 's nachts wakker werd (en ik weet ZEKER dat ik 100% wakker was) zag ik eerst gewoon een schim. In het midden van de kamer. En die was zo eerst zwart. En toen ineens was ie wit -raar- En het leek een oud vrouwtje, en toen ging ze zo langzaam weg uit de slaapkamerdeur. Ik vroeg die volgende morgend aan die vriendin haar ouders of iemand in haar kamer was geweest; niet dus. En mijn verhaal bleek dus waar te zijn, want toen een andere vriendin bij mijn vriendin bleef slapen, beweerde die dat er een oud vrouwtje bij haar in bed kwam liggen!


    nee! :O
    was je niet doodsbang?? :O
    zou ik wel zijn! ;O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Grizzly schreef:
    (...)

    gezien; schaduw wel
    gevoeld; al veel te vaak

    Eww, gevoeld? o__o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mile schreef:
    Ben ik gek als ik zeg dat ik het wel heb gezien en vaak..-aa-


    nee. ;}
    maar echt, al zo vaak? :O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    (...)

    nee! :O
    was je niet doodsbang?? :O
    zou ik wel zijn! ;O

    Ik was niet bang, ik was eerder.. verward. Ik wist niet wàt het was, en ik wist niet wat het in die kamer deed. Maar nu vind ik het wel meer dan raar, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Heb ik ook wel eens gezien, ik was eens een x wakker om 00.00 (12 uur :P) en toen zag ik een flits in mn kamer schieten.


    brrr! <;O
    nog wel om precies 12 uur! ;O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Animale schreef:
    (...)
    Eww, gevoeld? o__o


    ja, niet op n enge manier ofzo xD maar we de aanwezigheid gevoeld; weetje; als je weet dat hij/zij achter je schouder staat of je schouder een tik geeft ofzo.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Animale schreef:
    (...)
    Ik was niet bang, ik was eerder.. verward. Ik wist niet wàt het was, en ik wist niet wat het in die kamer deed. Maar nu vind ik het wel meer dan raar, haha.


    brrr... <;o
    maar ik ben daar ook wel erg bang van, durf daar ook geen films van te kijken :$

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 18:59 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb ooit een of andere beschermengel gezien,
    die duidelijk naar me keek toen ik helemaal alleen in het huis van vrienden zat te lezen,
    en ook heb ik mijn overleden overgrootvader al vaker gezien, hier in huis.
    Die vent leek me te stalken, aangezien hij me een komische tiener vond ;'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ja, niet op n enge manier ofzo xD maar we de aanwezigheid gevoeld; weetje; als je weet dat hij/zij achter je schouder staat of je schouder een tik geeft ofzo.
    Ik snap het helemaal :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~