• Waar gaat het heen met de wereld?
    een emo,of gothic,of bruin,of wit?
    boeiend toch?
    iedereen mag eruitzien zoals hij/zij zelf wil!.
    ookal stoor je eraan dat iemand bijv, heel veel zwart draagt.
    Niemand is perfect,maar wat iedereen wel heeft is schoonheid,schoonheid is pas wanneer je je eigen bent,je eigen hart volgt.

bedankt:D

ik wil dit er gewoon even uit gooien:P

Where words fail, music speaks

StJimmy schreef:
    (...)
    Vraagje wat is er gemeen aan de naam?

Het klinkt zo afkeurend, vind ik.

Big girls cry when their hearts are breaking

Dumbledore schreef:
    (...)

Waarom moest je precies lachen dan?

'Ik heb sinds gisteren een hekel aan emo's'(krul)

[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 20:55 ]

Ik ben gemeen xoxo

Beleza schreef:
    (...)
    'Ik heb sinds gisteren een hekel aan emo's'(krul)

Hahaha, ze waren zo freaking irritant. En schreeuwen dat ze een of andere party hadden, ja fijn voor je, ik probeer film te kijken. En in de film zeiden ze een keer cupcake en ze zeiden dat honderd keer na. Ooooh zo irritant haha.

Dumbledore schreef:
    (...)

Hahaha, ze waren zo freaking irritant. En schreeuwen dat ze een of andere party hadden, ja fijn voor je, ik probeer film te kijken. En in de film zeiden ze een keer cupcake en ze zeiden dat honderd keer na. Ooooh zo irritant haha.

Dan had ik iets tegen ze aan gegooid, serieus.
    Naar welke film ging je?

Ik ben gemeen xoxo

Dumbledore schreef:
    (...)

Oh god... ik moet mijn mening nu proberen in te houden

Today will be Girl's Day party with you~

Kindjes.
    Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen.
    Geen ruzie!
    Anders moeten jullie vanavond allemaal met de blote voeten op bed!

"Well, well. Look who we've got here!"

Beleza schreef:
    (...)
    Dan had ik iets tegen ze aan gegooid, serieus.
    Naar welke film ging je?

The Hangover.
    Vrienden van mij hadden MIJN, ja mijn, popcorn over hun schouder gegooid maar dat was een beetje helemaal niet raak. Haha. Dat was een faal. :Y)

xRadio schreef:
    Kindjes.
    Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen.
    Geen ruzie!
    Anders moeten jullie vanavond allemaal met de blote voeten op bed!

x]

There's power in the words you whisper.

Dumbledore schreef:
    (...)

Ohgawd dat waren vast wannabe's. x)
    Ik zelf heb ook een alternatieve stijl maar ik zal nooit maar dan ook nooit andere stijlen lastig gaan vallen omdat ik toevallig alternatief leuk vind en gaaf vind. Die kindjes die jij tegen gekomen bent waren vast van die fake mensjes die denken dat ze emo zijn, en er alles aan doen om aandacht te trekken >< Maar geloof me, niet elke alternatieve mens is zo (:

[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 21:03 ]

Sometimes it's best not to care.

Embrace schreef:
    (...)
    Ik zelf heb ook een alternatieve stijl maar ik zal nooit maar dan ook nooit andere stijlen lastig gaan vallen omdat ik toevallig alternatief leuk vind en gaaf vind. Die kindjes die jij tegen gekomen bent waren vast van die fake mensjes die denken dat ze emo zijn, en er alles aan doen om aandacht te trekken >< Maar geloof me, niet elke alternatieve mens is zo (:

Thank god not! Eentje daarvan zit bij mij op school, ze faalt echt hard bij ons op school. Ze heeft wel vriendinnen, maar ze loopt er ook zo wannabe bij. _O_

Embrace schreef:
    (...)

Ik haat WEMO's om de reden die jij zei.
    Aandacht kun je ook wel als huppelkut trekken.

Ik ben gemeen xoxo

Ik heb het niet zo op die wemo's die de hele tijd aandacht lopen te trekken tbqfh

As travars

Glastonbury schreef:
    Ik heb het niet zo op die wemo's die de hele tijd aandacht lopen te trekken tbqfh

There's power in the words you whisper.

Beleza schreef:
    (...)
    Ik haat WEMO's om de reden die jij zei.
    Aandacht kun je ook wel als huppelkut trekken.

Hahah jaa idd.
    Maar sommige kindjes zijn zo erg dat ze aandacht willen door er extreem uit te zien zonder dat ze het echt leuk vinden snapje? Dan worden ze al helemaal gek als ze het woord 'cupcake, screamo,'dat soort shit horen o.o Dat zijn gewoon facking fake mensjes en die haat ik! Door dat soort gastjes denken de meeste mensen dus dat alle alternatieve mensen zo zijn ><

Sometimes it's best not to care.

Vorig jaar noemde iemand uit m'n klas me een wemo, maar toen wist ik helemaal niet wat het was, lol. :Y) Ik echt zo 'oké, dan' maarja, er is niets 'emo' aan me, behalve mijn gedachtegang misschien.

wth.