• Waar gaat het heen met de wereld?
    een emo,of gothic,of bruin,of wit?
    boeiend toch?
    iedereen mag eruitzien zoals hij/zij zelf wil!.
    ookal stoor je eraan dat iemand bijv, heel veel zwart draagt.
    Niemand is perfect,maar wat iedereen wel heeft is schoonheid,schoonheid is pas wanneer je je eigen bent,je eigen hart volgt.

    bedankt:D


    ik wil dit er gewoon even uit gooien:P


    Where words fail, music speaks

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hahaha, ze waren zo freaking irritant. En schreeuwen dat ze een of andere party hadden, ja fijn voor je, ik probeer film te kijken. En in de film zeiden ze een keer cupcake en ze zeiden dat honderd keer na. Ooooh zo irritant haha.

    Ooh ja, dat vind ik ook. Of extra aandacht trekken om nog eens te benadrukken hoe alternatief ze wel niet zijn. En ik weet dat het zo is aangezien ik naar genoeg van die 'emomeetings' ben geweest :] Maar ach, kleine kinderen worden groot, can't blame them :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Don't mather if you're black or white.
    Haha, jeej nu zit ik met dat lied in m'n hoofd (cat)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ty voor jullie meningen,en nee dit is niet om ruzie;s te veroorzaken,
    dit is een topic die gemeend is.
    dit is een sirieus onderwerp;p


    Where words fail, music speaks

    Ik heb honger:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als ik een emo of iets in die trans zie, ja sorry, maar dan denk ik ook omfg wtf this lolforever.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zulke dingen blijven toch wel. Respect voor elkaar is tegenwoordig ver te zoeken. Life is bitch. Deal. With. It.


    Forever.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb sinds gisteren iets tegen emo's. Jeez we zaten in de bioscoop en die kinderen maar praten, gillen en hardop lachen. En ja, het waren gothic/emo's. ><'

    Dat doen zoveel mensen, of het nou emos zijn of niet.
    Stel je niet aan en ga niet lopen haten voor niks, alsof die mensen gelijk de mensen zijn die bekend staan als mensen die gillen en hardop lachen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Uhm okee..

    Iedereen is perfect op zijn eigen manier.. Niet slecht bedoelt.


    What is youre favo scary movie?

    En bij scene mensen denk ik altijd, 'uh, het is geen 2008 meer' (nerd)


    As travars

    Dumbledore schreef:
    Ik heb sinds gisteren iets tegen emo's. Jeez we zaten in de bioscoop en die kinderen maar praten, gillen en hardop lachen. En ja, het waren gothic/emo's. ><'

    Goeide reden om Emo te haten!
    Hoor je mijn sarcasme! Ik hoop van wel!
    Dat is toch geen fucking goeie reden om Emo's te haten of wel he!!!
    NEE!
    Doe eens verdommem normaal man!
    Emo's Gothics hippies, ze zijn allemaal mensen!!!!!
    DOE GVD NORMAAL JAH!
    Ik heb sinds kort een haat aan emo omdat ze zaten te lachen!
    Wees blij dat ze lachem man! Wees blij dat ze niet zaten te huilen! Laat ze man! Jeez, doe niet raar man! Oke, je mag zeggen en doen wat je wilt maar sommige dingen kan je beter voor je houden verdomme!

    P.s sorry voor shceldwoorden maar he tkon erger zijn, veeeeeeeel erger geloof me, maar hier kan ik zo boos om worden!

    Mile schreef:
    (...)
    Goeide reden om Emo te haten!
    Hoor je mijn sarcasme! Ik hoop van wel!
    Dat is toch geen fucking goeie reden om Emo's te haten of wel he!!!
    NEE!
    Doe eens verdommem normaal man!
    Emo's Gothics hippies, ze zijn allemaal mensen!!!!!
    DOE GVD NORMAAL JAH!
    Ik heb sinds kort een haat aan emo omdat ze zaten te lachen!
    Wees blij dat ze lachem man! Wees blij dat ze niet zaten te huilen! Laat ze man! Jeez, doe niet raar man! Oke, je mag zeggen en doen wat je wilt maar sommige dingen kan je beter voor je houden verdomme!

    P.s sorry voor shceldwoorden maar he tkon erger zijn, veeeeeeeel erger geloof me, maar hier kan ik zo boos om worden!
    jezus doe eens rustig ffs.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mile schreef:
    (...)
    Goeide reden om Emo te haten!
    Hoor je mijn sarcasme! Ik hoop van wel!
    Dat is toch geen fucking goeie reden om Emo's te haten of wel he!!!
    NEE!
    Doe eens verdommem normaal man!
    Emo's Gothics hippies, ze zijn allemaal mensen!!!!!
    DOE GVD NORMAAL JAH!
    Ik heb sinds kort een haat aan emo omdat ze zaten te lachen!
    Wees blij dat ze lachem man! Wees blij dat ze niet zaten te huilen! Laat ze man! Jeez, doe niet raar man! Oke, je mag zeggen en doen wat je wilt maar sommige dingen kan je beter voor je houden verdomme!

    P.s sorry voor shceldwoorden maar he tkon erger zijn, veeeeeeeel erger geloof me, maar hier kan ik zo boos om worden!


    d'r vliegt er ook eentje uit der slof zeg >.<

    volgens mij heeft ze al een paar keer haar excuus aangeboden en gezegt dat het al grapje was bedoelt dus een beetje rustiger mag ook wel zeg..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Aaaah, mensen die zich 'anders' dan de rest voelen worden emo :'D /fail, dus waarom mag je ze dan niet 'anders' behandelen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:30 ]


    your knife my back. my gun, your head.

    Sorry dat ik het zeg maar zo'n topic komt 1x per week opnieuw voor... We weten het nu al wel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb sinds gisteren iets tegen emo's. Jeez we zaten in de bioscoop en die kinderen maar praten, gillen en hardop lachen. En ja, het waren gothic/emo's. ><'

    Hetzelfde gebeurde eens bij mij in de cinema, maar ze zagen er allesbehalve gothic/emo uit. Dus het ligt niet aan hun emo-zijn hoor.


    None but ourselves can free our minds.