• Waar gaat het heen met de wereld?
    een emo,of gothic,of bruin,of wit?
    boeiend toch?
    iedereen mag eruitzien zoals hij/zij zelf wil!.
    ookal stoor je eraan dat iemand bijv, heel veel zwart draagt.
    Niemand is perfect,maar wat iedereen wel heeft is schoonheid,schoonheid is pas wanneer je je eigen bent,je eigen hart volgt.

    bedankt:D


    ik wil dit er gewoon even uit gooien:P


    Where words fail, music speaks

    Je heb groot gelijk. Ik snap sowieso niet waarom mensen andere afkeuren omdat ze anders zijn. Hallo iedereen is anders,gelukkig anders zou het heel saai zijn he.
    Iedereen heeft vooroordelen,daar doe je niks aan maar de vooroordelen moeten niet ons hele denkbeeld aantasten. Het maakt niet uit hoe iemand er uit ziet als je iemand kietelt zou die altijd lachen en als je iemand prikt bloed die altijd.
    Zoals de eerste wet in de grondwet zegt moeten we niemand discrimineren op grond van achtergrond,uiterlijk,geloof,seksuele en politieke voorkeur en dergelijke.
    Maar waarom doen we dat dan niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mayfly schreef:
    (...)

    Dat liedje. :9~


    Inderdaad.
    Ik weet alleen niet meer hoe die heet. x]


    There's power in the words you whisper.

    Arceus schreef:
    (...)

    Hmmm, oke en wat is er mis met je mening uitspreken?
    Ik gaf ook mijn mening, namelijk dat je mensen niet in hokjes moet plaatsen & dat is dit gelijk een "ruzietopic"
    Nonsense.

    Tegenstrijdige meningen zijn nooit en ruzie, ze zijn een conversatie met meningsverschillen.

    ZUCHT. Ik bedoel dat er mensen zijn die het emo's en gothics HATEN en dat graag vertellen hier snel op af zullen komen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    ZUCHT. Ik bedoel dat er mensen zijn die het emo's en gothics HATEN en dat graag vertellen hier snel op af zullen komen.


    SNURK. Ja dat snap ik, maar als dat hun mening is, want daar had je het over, mogen ze die uitten. Net zoals Geertje.
    Vrijheid van meningsuiting.


    Here & Now

    Harrison schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik weet alleen niet meer hoe die heet. x]



    wth.

    Arceus schreef:
    (...)

    SNURK. Ja dat snap ik, maar als dat hun mening is, want daar had je het over, mogen ze die uitten. Net zoals Geertje.
    Vrijheid van meningsuiting.

    Alleen zulke mensen zoeken graag ruzie en geven hun mening op een verkeerde manier?


    Ik ben gemeen xoxo

    Mayfly schreef:
    (...)


    _O_


    There's power in the words you whisper.

    =/ Wat moet ik van dit topic vinden? Zo vraag je toch om reacties?
    En als mensen zichzelf willen zijn kunnen ze reacties verwachten. Alsof emo's niks tegen "huppels" hebben ik weet dat heel veel emo's daarover zeiken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Beleza schreef:
    (...)
    Alleen zulke mensen zoeken graag ruzie en geven hun mening op een verkeerde manier?


    Hm oke, daar moet ik je dan wel gelijk in geven. (hoera)


    Here & Now

    Oké, sorry van mijn gemene reactie. Ik ergerde me gisteren best wel en het was overdreven. Ik heb niks tegen emo's, maar ik vind die naam alleen al zo gemeen. Maar kom op, laten we elkaar ook niet af gaan snauwen omdat iemand een mening geeft waar jij het niet mee eens bent.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oké, sorry van mijn gemene reactie. Ik ergerde me gisteren best wel en het was overdreven. Ik heb niks tegen emo's, maar ik vind die naam alleen al zo gemeen. Maar kom op, laten we elkaar ook niet af gaan snauwen omdat iemand een mening geeft waar jij het niet mee eens bent.


    _O_


    There's power in the words you whisper.

    Dumbledore schreef:
    Oké, sorry van mijn gemene reactie. Ik ergerde me gisteren best wel en het was overdreven. Ik heb niks tegen emo's, maar ik vind die naam alleen al zo gemeen. Maar kom op, laten we elkaar ook niet af gaan snauwen omdat iemand een mening geeft waar jij het niet mee eens bent.


    This. ^


    wth.

    Dumbledore schreef:
    Oké, sorry van mijn gemene reactie. Ik ergerde me gisteren best wel en het was overdreven. Ik heb niks tegen emo's, maar ik vind die naam alleen al zo gemeen. Maar kom op, laten we elkaar ook niet af gaan snauwen omdat iemand een mening geeft waar jij het niet mee eens bent.

    Stiekem moest ik heel hard lachen om wat je zei. Dat was ook moeilijk serieus op te vatten volgens mij?


    Ik ben gemeen xoxo

    Dumbledore schreef:
    Oké, sorry van mijn gemene reactie. Ik ergerde me gisteren best wel en het was overdreven. Ik heb niks tegen emo's, maar ik vind die naam alleen al zo gemeen. Maar kom op, laten we elkaar ook niet af gaan snauwen omdat iemand een mening geeft waar jij het niet mee eens bent.

    Vraagje wat is er gemeen aan de naam?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beleza schreef:
    (...)
    Stiekem moest ik heel hard lachen om wat je zei. Dat was ook moeilijk serieus op te vatten volgens mij?


    Waarom moest je precies lachen dan?


    Big girls cry when their hearts are breaking