• Waar gaat het heen met de wereld?
    een emo,of gothic,of bruin,of wit?
    boeiend toch?
    iedereen mag eruitzien zoals hij/zij zelf wil!.
    ookal stoor je eraan dat iemand bijv, heel veel zwart draagt.
    Niemand is perfect,maar wat iedereen wel heeft is schoonheid,schoonheid is pas wanneer je je eigen bent,je eigen hart volgt.

    bedankt:D


    ik wil dit er gewoon even uit gooien:P


    Where words fail, music speaks

    Ik heb sinds gisteren iets tegen emo's. Jeez we zaten in de bioscoop en die kinderen maar praten, gillen en hardop lachen. En ja, het waren gothic/emo's. ><'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit topic is goed voor?
    Ik zie het nu er niet helemaal van in. Hier komt alleen maar ruzie van waarschijnlijk.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dumbledore schreef:
    Ik heb sinds gisteren iets tegen emo's. Jeez we zaten in de bioscoop en die kinderen maar praten, gillen en hardop lachen. En ja, het waren gothic/emo's. ><'


    Jeetje mina, wat een idiote domme reactie.
    Dus omdat er een aantal kinderen, die naar jouw idee "emo" waren, je geïrriteerd hebben, heb je nu een hekel aan ze allemaal? Ongelooflijk. Wat is dat kort door de bocht, zeg. Jij wilt nu zeggen dat ze allemaal zo zijn zeker?
    Je lijkt alleen maar dom door te zeggen: ik heb iets tegen emo's allemaal door 1 voorval.
    We zijn allemaal mensen, en als de lichten uit zijn, zijn we allemaal exact hetzelfde. Skeletten bedekt met vlees en bloed dat door al onze aderen stroomt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 20:36 ]


    Here & Now

    Arceus schreef:
    (...)

    Jeetje mina, wat een idiote domme reactie.
    Dus omdat er een aantal kinderen, die naar jouw idee "emo" waren, je geïrriteerd hebben, heb je nu een hekel aan ze allemaal? Ongelooflijk. Wat is dat kort door de bocht, zeg. Jij wilt nu zeggen dat ze allemaal zo zijn zeker?
    Je lijkt alleen maar dom door te zeggen: ik heb iets tegen emo's allemaal door 1 voorval.
    We zijn allemaal mensen, en als de lichten uit zijn, zijn we allemaal exact hetzelfde. Skeletten bedekt met vlees en bloed dat door al onze aderen stroomt.


    Omg, nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Arceus schreef:
    (...)

    Jeetje mina, wat een idiote domme reactie.
    Dus omdat er een aantal kinderen, die naar jouw idee "emo" waren, je geïrriteerd hebben, heb je nu een hekel aan ze allemaal? Ongelooflijk. Wat is dat kort door de bocht, zeg. Jij wilt nu zeggen dat ze allemaal zo zijn zeker?
    Je lijkt alleen maar dom door te zeggen: ik heb iets tegen emo's allemaal door 1 voorval.
    We zijn allemaal mensen, en als de lichten uit zijn, zijn we allemaal exact hetzelfde. Skeletten bedekt met vlees en bloed dat door al onze aderen stroomt.


    Stiekem ben ik geen mens
    Ot gelijk heb je,, zo ongeveer dan


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Beleza schreef:
    Dit topic is goed voor?
    Ik zie het nu er niet helemaal van in. Hier komt alleen maar ruzie van waarschijnlijk.


    Dit is een heel nuttig topic. Het gaat over gelijkheid, artikel 1 van onze grondwet & in Nederland van groot belang.


    Here & Now

    Dumbledore schreef:
    Ik heb sinds gisteren iets tegen emo's. Jeez we zaten in de bioscoop en die kinderen maar praten, gillen en hardop lachen. En ja, het waren gothic/emo's. ><'


    ze zijn niet allemaal zo hoor!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Omg, nee.


    Wauw wat kan jij mooie goed onderbouwde argumenten geven. Sad


    Here & Now

    Kom op, jongens, maak er niet zo'n probleem van. Het was echt maar een grapje. Ik heb niks tegen emo's, gothics of mensen die zich anders kleden. Dat moeten zijzelf weten, want hoe kan je je nou normaal kleden? Wat is dan normaal? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Beleza schreef:
    Dit topic is goed voor?
    Ik zie het nu er niet helemaal van in. Hier komt alleen maar ruzie van waarschijnlijk.

    En waarom zou hier ruzie van komen?
    Dit is een heel nuttig topic


    OT: Je hebt gelijk. Mensen zijn mensen . Niemand is perfect.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Arceus schreef:
    (...)

    Dit is een heel nuttig topic. Het gaat over gelijkheid, artikel 1 van onze grondwet & in Nederland van groot belang.

    Nee dit is een topic die ruzie uitlokt aangezien er mensen zijn op quizlet die alternatieve mensen gewoon niet kunnen uitstaan en ook graag hun mening uitspreken. Dit is hun grote kans om dit te doen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Rustig aan mensen, omg. :')
    Ik heb totaal helemaal niets tegen alle soorten mensen. Iedereen is hetzelfde in mijn ogen, diep van binnen dan. We hebben allemaal datgene wat ons bij elkaar houdt en ervoor zorgt dat we elke dag weer opstaan. Als iemand er apart uitziet, kijk ik diegene na. Maar niet vanwege afkeuring, maar vanwege bewondering. En dan hoor ik m'n vriendin even later 'tss, wat zag die eruit.' Tja. Weet je, je kan de mening van mensen niet veranderen. Het zal toch altijd die manier zijn hoe ze denken.
    Ik vind iedereen mooi, op zijn eigen speciale manier en dit meen ik echt.


    wth.

    Beleza schreef:
    (...)
    Nee dit is een topic die ruzie uitlokt aangezien er mensen zijn op quizlet die alternatieve mensen gewoon niet kunnen uitstaan en ook graag hun mening uitspreken. Dit is hun grote kans om dit te doen.


    Hmmm, oke en wat is er mis met je mening uitspreken?
    Ik gaf ook mijn mening, namelijk dat je mensen niet in hokjes moet plaatsen & dat is dit gelijk een "ruzietopic"
    Nonsense.

    Tegenstrijdige meningen zijn nooit meteen een ruzie, ze zijn een conversatie met meningsverschillen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 20:46 ]


    Here & Now

    People are all the same.
    And if I'm ugly, so are you.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    People are all the same.
    And if I'm ugly, so are you.


    Dat liedje. :9~


    wth.